Hoezo niet? Uit de krantenartikelen bleek dat jongeren massaal aan het zuipen slaan na het afstuderen. En ja zuipen = hier op het platteland (O+) vaak bier. En aangezien kerels nuchter niets durven slaan ze al dronken pas dames aan de haak. En dan komen de tietenquote:
Cadeautjes zijn altijd 'in natura' hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik geef mijn cadeautjes gewoon in natura. Dat noem ik dan een win-win situatie
Ja, maar tieten en bier hebben een hogere prioriteit dan afstuderen. Doh. Dat dat afstuderen daarna nog een keer als smoesje gebruikt wordt voor extra bier en/of tieten doet daar niks aan afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoezo niet? Uit de krantenartikelen bleek dat jongeren massaal aan het zuipen slaan na het afstuderen. En ja zuipen = hier op het platteland (O+) vaak bier. En aangezien kerels nuchter niets durven slaan ze al dronken pas dames aan de haak. En dan komen de tieten
Afstuderen heeft een hogere prioriteit dan bier en tieten jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar tieten en bier hebben een hogere prioriteit dan afstuderen. Doh. Dat dat afstuderen daarna nog een keer als smoesje gebruikt wordt voor extra bier en/of tieten doet daar niks aan af.
uhm.. true..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Cadeautjes zijn altijd 'in natura' hoor. Tenzij geld.
jij hebt al tieten, dus dat begrijp ik nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Afstuderen heeft een hogere prioriteit dan bier en tieten ja
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Afstuderen heeft een hogere prioriteit dan bier en tieten ja
if OP van Pualaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij heeft 'ie gewoon een scriptje draaien!
Nee, leg eens uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. true..
Maar je begreep me wel
Ik vraag me toch echt nog steeds af wat er zo bijzonder is aan tietenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar tieten en bier hebben een hogere prioriteit dan afstuderen. Doh. Dat dat afstuderen daarna nog een keer als smoesje gebruikt wordt voor extra bier en/of tieten doet daar niks aan af.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
if OP van Puala
then verhoog nummer in TT
else:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
if OP van Puala
then verhoog nummer in TT
Ik zou ze niet willen missen hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij hebt al tieten, dus dat begrijp ik nog
eigenlijk niets...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt nog steeds af wat er zo bijzonder is aan tieten
Afstuderen goes firstquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mannen zijn hier in de meerderheid, ken je plaats.
* Isdatzo dekking zoekt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eigenlijk niets...
Heb ook nooit begrepen waarom er zo'n taboe op rust.
Niet? Jammerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Afstuderen goes first![]()
Op die opmerking van ken je plaats ga ik niet eens in
Want some?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, met je afstuderen.
Toen het nog over bier en tieten ging liep 't topic als een tierelier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Puala op 16-06-2009 15:36:33 ]
Dus je hebt een portemonnee met daarin alleen een bieb-pasjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:09 schreef Puala het volgende:
Ik ben mijn portomonee kwijt
Gebruik dat ding nooit voor mijn geld, maar mijn bibliotheek pasje zit er in
Neuh ook nog meer pasjes die ik werkelijk nooit gebruikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je hebt een portemonnee met daarin alleen een bieb-pasje
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Want some?zo'n vrouw wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef Californium het volgende:
afstuderenzhe horror
zhe painnnn
13 dagen
en nog zoveeeeeeeeel werk
Mijn begeleidster gaat de 25 ste naar Italie op vakanite.. voordat moet mijn verslag en prestentatie zo goeed als af zijn... en tussen door ook nog even wat labwerk doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ohhh, da's bijna 2 weken. Waar maak je je druk om.
Dan kan je 't nog makkelijk 10 dagen voor je uit schuiven.
dank!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |