Hoezo niet? Uit de krantenartikelen bleek dat jongeren massaal aan het zuipen slaan na het afstuderen. En ja zuipen = hier op het platteland (O+) vaak bier. En aangezien kerels nuchter niets durven slaan ze al dronken pas dames aan de haak. En dan komen de tietenquote:
Cadeautjes zijn altijd 'in natura' hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik geef mijn cadeautjes gewoon in natura. Dat noem ik dan een win-win situatie
Ja, maar tieten en bier hebben een hogere prioriteit dan afstuderen. Doh. Dat dat afstuderen daarna nog een keer als smoesje gebruikt wordt voor extra bier en/of tieten doet daar niks aan afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoezo niet? Uit de krantenartikelen bleek dat jongeren massaal aan het zuipen slaan na het afstuderen. En ja zuipen = hier op het platteland (O+) vaak bier. En aangezien kerels nuchter niets durven slaan ze al dronken pas dames aan de haak. En dan komen de tieten
Afstuderen heeft een hogere prioriteit dan bier en tieten jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar tieten en bier hebben een hogere prioriteit dan afstuderen. Doh. Dat dat afstuderen daarna nog een keer als smoesje gebruikt wordt voor extra bier en/of tieten doet daar niks aan af.
uhm.. true..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Cadeautjes zijn altijd 'in natura' hoor. Tenzij geld.
jij hebt al tieten, dus dat begrijp ik nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Afstuderen heeft een hogere prioriteit dan bier en tieten ja
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Afstuderen heeft een hogere prioriteit dan bier en tieten ja
if OP van Pualaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij heeft 'ie gewoon een scriptje draaien!
Nee, leg eens uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. true..
Maar je begreep me wel
Ik vraag me toch echt nog steeds af wat er zo bijzonder is aan tietenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar tieten en bier hebben een hogere prioriteit dan afstuderen. Doh. Dat dat afstuderen daarna nog een keer als smoesje gebruikt wordt voor extra bier en/of tieten doet daar niks aan af.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
if OP van Puala
then verhoog nummer in TT
else:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
if OP van Puala
then verhoog nummer in TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |