abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70077153
Interesse-TVP
Ben ook van mening dat niet meekunnen tot daar aan toe is, maar dat ze je dan wel je geld terug moeten geven. Benieuwd of dat ook de uitslag zal zijn!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70089585
Helaas nog geen nieuws, we wachten af
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70102136
Goed nieuws!! Ik krijg mijn geld terug!!

Vandaag diverse mensen gesproken, en steeds een negatief antwoord, tot ik net ben gebeld door een mevrouw van Customer Care die mij wist te vertellen dat ik het gehele bedrag terug krijg Waarom nu opeens wel weet ik niet, zij gaf aan dat zij toch niet zulke strakke regels hanteren op hun afdeling dan de andere

Iedereen bedankt voor de tips e.d. !!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:10:58 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70102234
* Pietverdriet is blij dat het gelukt is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_70102242

Niet meer dan normaal natuurlijk. Had anders een hele mooie case kunnen zijn.
Maar gelukkig hoef je dat circus nu niet in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70102477
Wat wel héél toevallig is, is dat ik vandaag het programma red mijn vakantie een email gestuurd heb met mijn verhaal, en 10 minuten nadat KLM contact opnam belde er iemand van het programma
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_70102662
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
Wat wel héél toevallig is, is dat ik vandaag het programma red mijn vakantie een email gestuurd heb met mijn verhaal, en 10 minuten nadat KLM contact opnam belde er iemand van het programma
Ja, maar jij bent zielig en aaibaar, want in een rolstoel.

Mag ik hopelijk toch zeggen he?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:28:16 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70102769
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
De door de goedmens zo verfoeide boulevard en schandaal pers heeft een belangrijke functie in de maatschappij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_70103015
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent zielig en aaibaar, want in een rolstoel.

Mag ik hopelijk toch zeggen he?
Tuurlijk mag je dat zeggen En je hebt nog gelijk ook hoor, zulk soort dingen trekken kijkers
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_70103611
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:35 schreef denthemen het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je dat zeggen En je hebt nog gelijk ook hoor, zulk soort dingen trekken kijkers
Pesies, spanning ende sensatie en wat kunnen de gezonde mensen zich dan weer goed en bevoorrecht voelen.
Dan moet je wel een beetje zelfspot hebben (of kunnen waarderen), anders wordt het leven ook niet leuker.
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 18:40:48 #61
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70104943
Dieptriest dat het zo moet. Maar ik ben wel blij voor je Denthemen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_70105824
Kan natuurlijk ook dat die mevrouw van KLM ook op Fok zit

Veel plezier in ieder geval nog op je vakantie!
friet saté
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:29:44 #63
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70114180
Tsja triest dat je idd moet gaan dreigen maar goed dat 't gelukt is.
Hallon!
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:32:18 #64
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_70114279
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef denthemen het volgende:

Vandaag diverse mensen gesproken, en steeds een negatief antwoord, tot ik net ben gebeld door een mevrouw van Customer Care die mij wist te vertellen dat ik het gehele bedrag terug krijg Waarom nu opeens wel weet ik niet, zij gaf aan dat zij toch niet zulke strakke regels hanteren op hun afdeling dan de andere

Ik had ook niet anders verwacht.

Op negatieve publiciteit zitten mijn vrienden van de KLM echt niet te wachten, en dit is zo'n zaak welke in de media nogal negatief kan uitpakken voor KLM.
Goed dat je je geld terug krijgt, kan je die mooi in de UK besteden, zeker met de huidge koersontwikkeling Euro - Pond...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_70122194
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef denthemen het volgende:

Het grote probleem bij KLM is dat er teveel schijven zijn met teveel mensen. Elke medewerker heeft wel 1 of meerdere personen boven zich aan wie hij of zij verantwoording moet afleggen. Op zich is verantwoording afleggen niet erg, maar op sommige vlakken is dat doorgeslagen en krijg je een star en stug beleid. Waarschijnlijk heb je best een aantal mensen aan de lijn gehad die persoonlijk je 100% van je geld terug hadden willen terug geven, maar dan hadden ze dat aan hun tig bazen moeten verantwoorden en dat kunnen of willen ze niet, ook al is dat in het belang van de KLM en gewoon fatsoenlijk.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_75826961
Volgende keer een tijdelijke reservering maken via de telefoon en dan de aanvraag voor de rolstoel doen!

Zo gauw de aanvraag is bevestigd kun je de reservering betalen. Dat is de normale manier van werken. Uiteraard moet KLM dat duidelijker vermelden op de website, maar wanneer jij van NL naar de UK vliegt kun je eigenlijk wel weten dat het geen grote vliegtuigen zullen zijn. Vaak zijn het de fokker 100 of zelfs 70. In dit soort kleine toestellen kun je niet zomaar alles meenemen.

Automatisch aannemen dat het allemaal wel goed komt is dus ook niet handig van je geweest TS.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 20 december 2009 @ 10:28:07 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75828538
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef denthemen het volgende:

Dit omdat mensen anders bijvoorbeeld zeggen dat de hoogte 85 cm is als hun aangeven dat het maximaal 90 mag zijn
Hoe ze het nu dan opknappen is natúúrlijk veel beter....
pi_75838283
quote:
Op zondag 20 december 2009 05:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Volgende keer een tijdelijke reservering maken via de telefoon en dan de aanvraag voor de rolstoel doen!

Zo gauw de aanvraag is bevestigd kun je de reservering betalen. Dat is de normale manier van werken. Uiteraard moet KLM dat duidelijker vermelden op de website, maar wanneer jij van NL naar de UK vliegt kun je eigenlijk wel weten dat het geen grote vliegtuigen zullen zijn. Vaak zijn het de fokker 100 of zelfs 70. In dit soort kleine toestellen kun je niet zomaar alles meenemen.

Automatisch aannemen dat het allemaal wel goed komt is dus ook niet handig van je geweest TS.
Zo, en dat na een half jaar!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_75841718
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Zo, en dat na een half jaar!
Ja? Kan me voorstellen dat dit soort dingen nog steeds gebeuren, dus het lijkt me goed om mensen dan toch even te informeren over de beste aanpak. Kan een heleboel gedoe voorkomen toch?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')