Ja, maar jij bent zielig en aaibaar, want in een rolstoel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
Wat wel héél toevallig is, is dat ik vandaag het programma red mijn vakantie een email gestuurd heb met mijn verhaal, en 10 minuten nadat KLM contact opnam belde er iemand van het programma
De door de goedmens zo verfoeide boulevard en schandaal pers heeft een belangrijke functie in de maatschappijquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
Wat wel héél toevallig is, is dat ik vandaag het programma red mijn vakantie een email gestuurd heb met mijn verhaal, en 10 minuten nadat KLM contact opnam belde er iemand van het programma
Tuurlijk mag je dat zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zielig en aaibaar, want in een rolstoel.
Mag ik hopelijk toch zeggen he?![]()
Pesies, spanning ende sensatie en wat kunnen de gezonde mensen zich dan weer goed en bevoorrecht voelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggenEn je hebt nog gelijk ook hoor, zulk soort dingen trekken kijkers
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef denthemen het volgende:
Goed nieuws!! Ik krijg mijn geld terug!!
Vandaag diverse mensen gesproken, en steeds een negatief antwoord, tot ik net ben gebeld door een mevrouw van Customer Care die mij wist te vertellen dat ik het gehele bedrag terug krijgWaarom nu opeens wel weet ik niet, zij gaf aan dat zij toch niet zulke strakke regels hanteren op hun afdeling dan de andere
Iedereen bedankt voor de tips e.d. !!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef denthemen het volgende:
Goed nieuws!! Ik krijg mijn geld terug!!
Vandaag diverse mensen gesproken, en steeds een negatief antwoord, tot ik net ben gebeld door een mevrouw van Customer Care die mij wist te vertellen dat ik het gehele bedrag terug krijgWaarom nu opeens wel weet ik niet, zij gaf aan dat zij toch niet zulke strakke regels hanteren op hun afdeling dan de andere
Iedereen bedankt voor de tips e.d. !!
Hoe ze het nu dan opknappen is natúúrlijk veel beter....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef denthemen het volgende:
Dit omdat mensen anders bijvoorbeeld zeggen dat de hoogte 85 cm is als hun aangeven dat het maximaal 90 mag zijn
Zo, en dat na een half jaar!quote:Op zondag 20 december 2009 05:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Volgende keer een tijdelijke reservering maken via de telefoon en dan de aanvraag voor de rolstoel doen!
Zo gauw de aanvraag is bevestigd kun je de reservering betalen. Dat is de normale manier van werken. Uiteraard moet KLM dat duidelijker vermelden op de website, maar wanneer jij van NL naar de UK vliegt kun je eigenlijk wel weten dat het geen grote vliegtuigen zullen zijn. Vaak zijn het de fokker 100 of zelfs 70. In dit soort kleine toestellen kun je niet zomaar alles meenemen.
Automatisch aannemen dat het allemaal wel goed komt is dus ook niet handig van je geweest TS.
Ja? Kan me voorstellen dat dit soort dingen nog steeds gebeuren, dus het lijkt me goed om mensen dan toch even te informeren over de beste aanpak. Kan een heleboel gedoe voorkomen toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |