Je krijgt helaas alleen maar zo'n belmiep aan de lijn, en je doorverbinden met een hoger persoon weigeren ze.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:54 schreef karr-1 het volgende:
Ik neem aan dat ze je dat kunnen uitleggen als je belt. Ze kunnen best weigeren, maar dan moeten ze er ook een verklaring voor hebben.
Tsja die belmiepen weten inderdaad niets.... En de maximale afmetingen die ze hebben zijn geheim? Wat een vreemde regel, dan zou je dus nooit kunnen weten of het wel of geen zin heeft om te boeken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je krijgt helaas alleen maar zo'n belmiep aan de lijn, en je doorverbinden met een hoger persoon weigeren ze.
Overigens bedacht ik mij net dat de persoon die mij destijds belde dat mijn rolstoel te hoog was vertelde dat de afmetingen geheim zijn. Dit omdat mensen anders bijvoorbeeld zeggen dat de hoogte 85 cm is als hun aangeven dat het maximaal 90 mag zijn
Je moet ook niet aan die belmiep zelf vragen of je haar baas mag spreken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je krijgt helaas alleen maar zo'n belmiep aan de lijn, en je doorverbinden met een hoger persoon weigeren ze.
Inmiddels een mail verzonden naar een speciaal email adres voor assistentie verlening, tevens stuur ik vandaag nog een aangetekende briefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:07 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan die belmiep zelf vragen of je haar baas mag spreken.
Stuur eens een briefje
Callcenters
Als ik hem kleiner had kunnen krijgen had ik gewoon mee kunnen gaan volgens KLMquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef lezzer het volgende:
Interesse TVP.
Ik kan me niet voorstellen dat de afmeting van je rolstoel voor de KLM reden is je niet te willen vervoeren.
Of eigenlijk, je rolstoel niet.
Tsja, als het ding niet in het vrachtruim past, houdt het vrij snel op... Nu weet ik niet hoe groot die stoel is, maar weet wel dat het vervoer van een elektrisch rolstoel nogal wat voeten in aarde heeft..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef lezzer het volgende:
Interesse TVP.
Ik kan me niet voorstellen dat de afmeting van je rolstoel voor de KLM reden is je niet te willen vervoeren.
Of eigenlijk, je rolstoel niet.
Warom moet die rolstoel eigenlijk per se in het bagagehok? Het is toch hun probleem dat dat bagagerek te klein is? Kan die rolstoel niet opgevouwen worden en in het stewardessenhok in het vliegtuig worden neergezet ofzo? (Ik zeg maar wat). Lijkt me wel een beetje goede service.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik hem kleiner had kunnen krijgen had ik gewoon mee kunnen gaan volgens KLM
Dat is al niet zo heel groot dat hok. Ik denk ook dat je dan met het probleem krijgt te maken dat het niet goed vastgezet kan worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef cmck het volgende:
[..]
Warom moet die rolstoel eigenlijk per se in het bagagehok? Het is toch hun probleem dat dat bagagerek te klein is? Kan die rolstoel niet opgevouwen worden en in het stuwardessenhok worden neergezet ofzo? (Ik zeg maar wat). Lijkt me wel een beetje goede service.
Wat je altijd kan doen is contact opnemen met het juridisch loket ofzo. Die geven gratis advies. Ook telefonisch. Zij weten wel of hier sprake is van dwaling
De elektrische rolstoel is niet opklapbaar, het is inderdaad hun probleem, maar zij maken er nu mijn probleem van. Dat ik niet mee kan is 1, maar dat ze dan weigeren om geld terug te geven, dat kan niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef cmck het volgende:
[..]
Warom moet die rolstoel eigenlijk per se in het bagagehok? Het is toch hun probleem dat dat bagagerek te klein is? Kan die rolstoel niet opgevouwen worden en in het stewardessenhok in het vliegtuig worden neergezet ofzo? (Ik zeg maar wat). Lijkt me wel een beetje goede service.
Wat je altijd kan doen is contact opnemen met het juridisch loket ofzo. Die geven gratis advies. Ook telefonisch. Zij weten wel of hier sprake is van dwaling
Ok, die vlag gaat dus niet opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is al niet zo heel groot dat hok. Ik denk ook dat je dan met het probleem krijgt te maken dat het niet goed vastgezet kan worden.
Overigens, hierboven had iemand het over de grootte van het vrachtruim. Je maakt mij niet wijs dat daar geen electrische rolstoel in past.
Als ik af en toe van die enorme hondenbenches van de band af zie komen bij een ordinaire transaviavlucht...
Ja is het ook, maar daar kun je eigenlijk gewoon niets aan doen. Het type toestel wat ze gebruiken, gebruiken ze bij bijna alle vluchten binnen Europa, wat er dus op neerkomt dat het voor mij onmogelijk is om binnen Europa te vliegenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef lezzer het volgende:
Ik vind zelfs het punt dat je niet mee kan al discutabel...
Ik denk dat je het niet helemaal goed snaptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef cmck het volgende:
[..]
Ok, die vlag gaat dus niet op![]()
Tjah, vrachtruim is volgens mij wel mogelijk, maar de vraag is, wil TS dat.
Vanaf dat je de bagage inlevert tot aan de bagageclaim op het vliegveld waarop je aankomt moet je op krukken lopen. En ik weet niet of TS vanaf Schiphol gaat vliegen, maar stel hij moet naar een of andere verre gate ben je wel even bezig.
Maar goed, TS heeft al een reis met de boot geboekt. Ik denk dat hij het antwoord van die advocaat even moet afwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |