Ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:52 schreef Ripley het volgende:
Nee, maar ik hoef niet zo snel een etiket ergens op te plakken. Het is gewoon hartstikke leuk zo en ik vind het zo irritant dat je dan gelijk moet zeggen dat je een relatie hebt of zo. Je ziet toch vanzelf wel hoe en wat?
die had je nog tegoed... waarom niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
is het héél brutaal al zou ik aan de vriendin van dat meisje van zaterdag (N.) het adres van N vragen, en haar dan een fles rosé op te sturen?
Met een kaartje erbij uiteraard...
Ik had zaterdag haar glas bijna helemaal leeg gedronken...
Of zou dat echt een super zielige actie zijn ?
Ik heb het even niet emer bijgehouden, dus ik heb geen idee over welk meisje het nu weer gaat. Maar het gebaar is verder wel leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
is het héél brutaal al zou ik aan de vriendin van dat meisje van zaterdag (N.) het adres van N vragen, en haar dan een fles rosé op te sturen?
Dat is nogal overdreven, maar wel heel schattig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
Hoooiquote:
Ik zou daar wel om kunnen lachen, ik zou het leuk vindenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
Breng dan een fles langs. Als een gozer die 1 glas drinken van mij zou leegdrinken om mijn adres zou vragen aan een vriendin, zou ik het stalkerig vinden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
Tikkeltje overdreven is het wel ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Breng dan een fles langs. Als een gozer die 1 glas drinken van mij zou leegdrinken om mijn adres zou vragen aan een vriendin, zou ik het stalkerig vinden.
Carooltjequote:
Was het maar zo'n feestquote:
oeiii krijg een kuzziequote:
Wie is meisje N ? zijn we door de cijfers heen en overgestapt op lettersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou denken dat ie me leuk vond, niet dat het om dat glas gingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tikkeltje overdreven is het wel ja.
Hoe moet ik een fles brengen zonder adres danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Breng dan een fles langs. Als een gozer die 1 glas drinken van mij zou leegdrinken om mijn adres zou vragen aan een vriendin, zou ik het stalkerig vinden.
Je kijkt teveel films....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
Het is dat meisje met die vriend
Ze smste me zondag dat we wel een keer wat konden gaan drinken
Misschien een picnickkleed meesturen en vragen of ze die fles samen wil opdrinken in het park
Of kijk ik nu te veel films?
Ben bang dat het zo beidehand is aangezien ze een vriend heeft3 weken pas, maar toch
doel bereikt tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ie me leuk vond, niet dat het om dat glas ging
quote:
Buiten het feit dat het te overdreven en wanhopig overkomt, ben je gewoon stom bezig natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
Misschien een picnickkleed meesturen en vragen of ze die fles samen wil opdrinken in het park
Ben bang dat het zo beidehand is aangezien ze een vriend heeft3 weken pas, maar toch
Ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
tis toch zo?quote:
quote:
Niet dus. Als ze had gewild dat je voor de deur zou staan dan had ze wel verteld waar ze woonde.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe moet ik een fles brengen zonder adres dan?
nou kan me dag helemaal nie meer stukquote:
Ik heb vakantiequote:
Joh, stuur d'r een breezer. That about says it all.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
Ze graaide ook mijn tel uit mijn zak om haar nummer erin te zetten, dat doe je ook niet zomaar lijkt mequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet dus. Als ze had gewild dat je voor de deur zou staan dan had ze wel verteld waar ze woonde.
ohw dus heeeeerlijk uitgeslapenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb vakantie
Nu ff eten en wachten op degene die m'n raam gaat fixen.
Je bent net een hond die achter elke loopse teef aan loopt. Seriously.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:07 schreef KudFokker het volgende:
Nja dat ze me iets van 5x op mijn mond gekust heeft (zonder tong) maar zo'n kus, en dan de hele tijd tegen elkaar aan blijven staan knuffelen, zegt toch al genoeg dat ze me niet zitten lijkt me...
En ten tweede, die gozer werkt achter de bar in een kroeg waar ik toch nooit kom
Wel ff uitvinden welke smaak ze lekker vindtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Joh, stuur d'r een breezer. That about says it all.
Half 1 ging de wekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw dus heeeeerlijk uitgeslapenlekker lekker
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent net een hond die achter elke loopse teef aan loopt. Seriously.
Nee, zo kan je haar bellen voor een sletterig rendezvous als ze weer eens toe is aan een nieuwe beltegoedkaart.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze graaide ook mijn tel uit mijn zak om haar nummer erin te zetten, dat doe je ook niet zomaar lijkt me
ohw echt heerlijk... dat wil ik ook!!!quote:
Weetje hoelang ik al niet geneukt heb ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent net een hond die achter elke loopse teef aan loopt. Seriously.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel ff uitvinden welke smaak ze lekker vindt
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, zo kan je haar bellen voor een sletterig rendezvous als ze weer eens toe is aan een nieuwe beltegoedkaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |