quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tien (euro)
ik hou al op met mijn flauwe grappen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef Outpost76 het volgende:
Nou moet er fokking wel eens geboden worden anders zit ik met een speler van Vullie opgescheept
[..]
205k gem. Maar hij is 17j0d hoog loon, redelijk hoog TSI en een specialty. Heb gister al wat rondgeneust op de transferlijst voor jonge 17jarigen met deze stats en die gingen 300k+quote:
Ach zo heb ik er weer een extra spits bij voor mn B team. En kan ik mn redelijk spits verkopen of ontslaan. Ik heb toch 5 spitsen nodig met de opstellingen die ik speel. 4-3-3 en 5-3-2quote:
Toch een lekker extratje!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
205k gem. Maar hij is 17j0d hoog loon, redelijk hoog TSI en een specialty. Heb gister al wat rondgeneust op de transferlijst voor jonge 17jarigen met deze stats en die gingen 300k+
Slecht verkoopmoment.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel verwacht dat Orejudo overboden zou worden... nu zit ik nog steeds in het rood
Dan moet je een andere verkopen en deze eerst verder trainen tot je er een paar miljoen voor krijgt. Dan maak je dat meteen goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Extraatje? Ik betaal keiharde knaken voor die jeugdopleiding en moet nog 450k goedmaken.
Of je promoveert een speler die ruim 1 miljoen opbrengt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je een andere verkopen en deze eerst verder trainen tot je er een paar miljoen voor krijgt. Dan maak je dat meteen goed.
Dan heeft het toch niks meer te maken met opbrengsten voor je jeugdopleiding?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je een andere verkopen en deze eerst verder trainen tot je er een paar miljoen voor krijgt. Dan maak je dat meteen goed.
Nee want dan loop ik andere inkomsten mis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstand van de gouden schoen staat inmiddels ook online, iets later dan normaal... maar goed!
5.. en het vreemde is.. Het is mn spelhervatter, maar er zat niet een spelhervatting tussen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel doelpunten had die eigenlijk afgelopen zondag gemaakt?
Een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
5.. en het vreemde is.. Het is mn spelhervatter, maar er zat niet een spelhervatting tussen..
ja zeker.. vooral omdat ie slechts uitstekend scoren heeft met matig passen.. en heel erg veel ervaring heeft ie ook niet..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker.
Dan moet je wel zo een speler hebben in je jeugdquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of je promoveert een speler die ruim 1 miljoen opbrengt.
Hij traint deze dan toch verder en maakt met hem geld zonder dat t m meer heeft gekost buiten zn jeugd opleiding (ok en zn senioren salaris) Aangezien hij nu genoeg trainies heeft, heeft hij er nu geen plaats voor. Dus dan kan ie plaats maken. Als hij daar een klein beetje trainings verlies voor over heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan heeft het toch niks meer te maken met opbrengsten voor je jeugdopleiding?
Daar gaan we weer...
Welke dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee want dan loop ik andere inkomsten mis.
Deste vreemder wordt hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja zeker.. vooral omdat ie slechts uitstekend scoren heeft met matig passen.. en heel erg veel ervaring heeft ie ook niet..
blijkbaar wel een neusje voor de goalquote:
Possie en clubhelden weg doen. Die twee dingen passen niet in 1 zin...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
blijkbaar wel een neusje voor de goal
ik weet nog dat jij vond dat ik em weg moest doen(clubheld verhaal
)
Zou niet moeten kunnen met zijn stats maar goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
blijkbaar wel een neusje voor de goal
ik weet nog dat jij vond dat ik em weg moest doen(clubheld verhaal
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |