nee, volgens mij krijg je alleen bericht als gebookmarkte spelers op de transferlijst komen te staan..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Met supporter krijg je daar toch automatisch bericht van?
Ik heb hem niet gebookmarked staan hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij alleen gebookmarkte spelers
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Spelers uit eigen opleiding (basisteam, JO, JA) en ex-spelers (vorige club-geld) ook... Je krijgt alleen een bericht wanneer je online bent ttv de transferlisting. Ben je op dat moment niet ingelogd, dan zie je de speler alleen op je transferpagina
quote:
Ligt aan je tegenstander en je spelers' mogelijkheid tot een bepaalde tactiekvaardigheid. Variatie is wel belangrijk voor de prestaties als je hogerop komt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef Swennus het volgende:
Speel nu 352 en train positiespel, kan ik mijn tactiek het beste op normaal laten staan?
En dan een blessure op lopen in die wedstrijd om vervolgens voor een prikkie verkocht te worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen listen, laten spelen en hopen dat die popt vrijdag.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef Swennus het volgende:
Speel nu 352 en train positiespel, kan ik mijn tactiek het beste op normaal laten staan?
Hangt er helemaal van af of je met aanvallende, verdedigende, naar het midden gerichte of 'normaal' spelende wingers speelt, dan wel of je met 3 centrale verdedigers speelt, dan wel 1 of 2 vleugelverdedigers en of deze offensief, defensief dan wel naar het midden zijn gericht. En tot slot kun je ook met je aanvallers en middenvelders nog allemaal leuke dingen doen. Het mooiste is vervolgens dat je tegenstander ook nog een opstelling maakt die invloed kan hebben op jouw keuzes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef Swennus het volgende:
Daar hebben ze de vraagprijs voor uitgevonden lieve schat..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan een blessure op lopen in die wedstrijd om vervolgens voor een prikkie verkocht te worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Om dat we t allemaal zo graag op je doen eehhh over je hebbenquote:
Niets waar ik ook weet van heb dus dat word dan een verrassings bezoekje oid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet niet wat je met possie hebt afgesproken, maar bij mijn weten is de meet de 25ste
Het wordt niet spelen, wel listen. Heb al een winger voor 1000 gekocht om tegen Nicker100 te spelen:Pquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan een blessure op lopen in die wedstrijd om vervolgens voor een prikkie verkocht te worden.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar hebben ze de vraagprijs voor uitgevonden lieve schat..Tja das waar maar ik list mn spelers (bijna) nooit met een minimale verkoop som.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tot nu toe alleen een verdediger naar het middenveld doorgeschoven. Verder heb ik nog helemaal niets veranderdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Hangt er helemaal van af of je met aanvallende, verdedigende, naar het midden gerichte of 'normaal' spelende wingers speelt, dan wel of je met 3 centrale verdedigers speelt, dan wel 1 of 2 vleugelverdedigers en of deze offensief, defensief dan wel naar het midden zijn gericht. En tot slot kun je ook met je aanvallers en middenvelders nog allemaal leuke dingen doen. Het mooiste is vervolgens dat je tegenstander ook nog een opstelling maakt die invloed kan hebben op jouw keuzes.
Kort samengevat:
1) Kijk eerst of je het middenveld kunt winnen (= meeste balbezit en meestal meeste kansen)
2) Kijk waar je aanvallend het sterkst bent (t.o.v. de verdediging van je tegenstander)
3) Pas daar je tactiek op aan (heb je veel scoringskans centraal, dan is centrumaanval een optie. is het voornamelijk op de flanken, dan kun je vleugelaanval proberen. etc.)
4) Let er tot slot op welke invloed de door jou gekozen tactiek op eigen ratings heeft (centrumaanval = verzwakte vleugelverdediging, counteraanval = verzwakt middenveld, etc.)
Verstandigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het wordt niet spelen, wel listen. Heb al een winger voor 1000 gekocht om tegen Nicker100 te spelen:P
Een centrale of een vleugelverdediger. Met doorgeschoven bedoel je toch als extra middenvelder, teneinde je 352 te creeeren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef Swennus het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen een verdediger naar het middenveld doorgeschoven. Verder heb ik nog helemaal niets veranderd
Een centrale heb ik doorgeschoven ja(voor de 352)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een centrale of een vleugelverdediger. Met doorgeschoven bedoel je toch als extra middenvelder, teneinde je 352 te creeeren?
Zo speel ik nu ook nog, en er zijn maar weinig wedstrijden dat ik iets omgegooid heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:41 schreef Swennus het volgende:
[..]
Een centrale heb ik doorgeschoven ja(voor de 352)
Kut nu heb ik het al verklaptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
Niets waar ik ook weet van heb dus dat word dan een verrassings bezoekje oid.
Gezellig op een Donderdagquote:
Maar ik welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gezellig op een Donderdag
Zolang je me maar niet komt "keuren" onder mn douche. Ik ben geen mandekker namelijk.
Weet ik en daarom meld ik dat juist. Misschien kan je door naar Capelle? Daar woont wel iemand die iig in de verdediging spelen kan. Komt hier ook wel eens. Ben all1 ff zn naam kwijt.......quote:
jij was toch laatste man?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik en daarom meld ik dat juist. Misschien kan je door naar Capelle? Daar woont wel iemand die iig in de verdediging spelen kan. Komt hier ook wel eens. Ben all1 ff zn naam kwijt.......
hoorde dat die geblesseerd wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik en daarom meld ik dat juist. Misschien kan je door naar Capelle? Daar woont wel iemand die iig in de verdediging spelen kan. Komt hier ook wel eens. Ben all1 ff zn naam kwijt.......
Ik ben de afgelopen 2 dagen al genoeg behandeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik ben middenvelder
[..]
Dan helpt Vullie hem wel weer fit worden voor de 1e wedstrijd
Je voelt je aangesprokenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 2 dagen al genoeg behandeld
Die is lekker zeg! En staat op poppen volgens mij!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Sytze Drop [playerid=249382581]
17 years and 0 days, Next birthday: 07-10-2009
Born in: Nederland
In passable form, weak stamina.
A pleasant guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 17-06-2009 (5/39), )
Total Skill Index (TSI): 720
Wage: 450 ¤/week 7 200 / season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Technical
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: wretched
Winger: poor Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: weak
quote:
Dat snap ik. Het was all1 even afwachten tot jij het woord ik zou gaan gebruikenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
het aangesproken voelen was niet zo moeilijk hoor
Toppertje, Geen probleemquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstand van de gouden schoen staat inmiddels ook online, iets later dan normaal... maar goed!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstand van de gouden schoen staat inmiddels ook online, iets later dan normaal... maar goed!
Leuk spul!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is lekker zeg! En staat op poppen volgens mij!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog steeds een 0 staan bij mijn 'doelpunten voor'
Dat denk ik ook, echter ik weet niet in welke van de twee skills, bovendien heb ik eigenlijk geen plek voor hem. Er is gister al over gediscussieerd, ik hoop dat de potentiele kopers inzien dat hij hoog in zijn skill zit;) Hij gaat er vanavond tussen 6 en 7 op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is lekker zeg! En staat op poppen volgens mij!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Sytze Drop [playerid=249382581]
17 years and 0 days, Next birthday: 07-10-2009
Born in: Nederland
In passable form, weak stamina.
A pleasant guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 17-06-2009 (5/39), )
Total Skill Index (TSI): 720
Wage: 450 ¤/week 7 200 / season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Technical
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: wretched
Winger: poor Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: weak
quote:Raúl Orejudo
(geschiedenis van biedingen)
295 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 17-06-2009 11:59 (5/39) (12m)
lekker puhquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef Outpost76 het volgende:
Nou moet er fokking wel eens geboden worden anders zit ik met een speler van Vullie opgescheept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |