quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef airedale1002 het volgende:
Wat een hufter die Wietse Kranenbarg.
Airedales gaan voor de overwinning.....quote:
Wietse is cultheld. Topscorer van Nederland. Erelid vv Emmen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:43 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Airedales gaan voor de overwinning.....![]()
Zal best. Is mij onbekend, maar vond het wel een leuk persbericht van je moest gewoon reageren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:44 schreef pekel het volgende:
[..]
Wietse is cultheld. Topscorer van Nederland. Erelid vv Emmen.
Heb overigens nog nooit een jeugdspeler met een uitstekende potentie gehad...quote:Kenneth Vanderwal (57570575)
15 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 26-06-2009
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 17-05-2009 11:49 (31 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. onbekend)
Scoren: matig (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
Is ook waar ik uiteindelijk voor heb gekozen. Mocht ik op enig moment na de 25e minuut met 3 of meer doelpunten voor staan, dan komen Viskil en Remmerswaal in actie. Tebbens staat in de basis en speelt de hele wedstrijd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor optie 5 zou gaan. Redelijk safe en 100% training.
Ik zou niet voor optie 2 gaan. Kans verhouding is dan 4-6, jouw aanval overklast de zijne niet en je zegt zelf dat zijn aanval net iets beter is dan de jouwe. Ik zou er wel voor zeggen dat je een balans vindt tussen zoveel mogelijk bbz en toch die kansen er in.
Edit: dus bij twijfel tussen 2 en 4 zou ik voor 4 gaan.
Mats Enginequote:[..]
??
Thnx. Maakt de keuze voor optie 4 nog overtuigenderquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor optie 4 gaan...
Lekker hoor, en nog een heel seizoen om door te trainen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:
Mn jeugdtrots
[..]
Heb overigens nog nooit een jeugdspeler met een uitstekende potentie gehad...
Ik 1x een spits met potentie uitstekend. Hij was echter 17j20d t.t.v. het scouten en moest komen vanaf zwak Scoren. Die heeft dus tot z'n 19e jaar in m'n jeugd gespeeld, is met redelijk Scoren (heb er nog wel wat training aan verspild) gepromoveerd en is op z'n 21e nu 4*-spits in Italië.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:
Mn jeugdtrots
[..]
Ik wel nu... uitstekend passing... alleen is ie al ruim 18 als ie uit mijn jeugdopleiding komtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:
Mn jeugdtrots
[..]
Oeps. Je hebt toch wel een strafschopnemer opgesteld staan. Het is een gewone wedstrijd dus geen strafschoppen aan het einde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef RemCOW het volgende:
Hm shit, in bekerwedstrijd vergeten strafschopnemers in te stellen... En laat ik tegen iemand spelen die constant 0-0 of 0-1 speelt door zijn sterke verdediging (en zwakke aanval).
Oh dat wel. Maar hoezo is het een gewone wedstrijd en geen strafschoppenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:21 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Oeps. Je hebt toch wel een strafschopnemer opgesteld staan. Het is een gewone wedstrijd dus geen strafschoppen aan het einde.
In de beker heb je wel strafschoppen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:21 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Oeps. Je hebt toch wel een strafschopnemer opgesteld staan. Het is een gewone wedstrijd dus geen strafschoppen aan het einde.
Wilde m eigenlijk zelf optrainen, maar heb wat veel traineesquote:Maurits Metz [playerid=249310486]
17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 03-10-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Delden (sinds 16-06-2009 (5/39), 1d)
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 390 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Deadline: 19-06-2009 14:29
(1 dag 20u 18m)
Vraagprijs: 990 000 ¤
Hoogste bod: 990 000 ¤ door Kozlosauři
Wat een bizar hoog bod zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:15 schreef Merson het volgende:
[..]
Wilde m eigenlijk zelf optrainen, maar heb wat veel trainees, dus zette m maar voor drie keer de TrV te koop. Zo levert t ook mooi wat op.
IDD!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat een bizar hoog bod zeg![]()
Dat is ie nooit waard....maar goed, voor jou wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |