http://www.c1000.nl/vaartjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:41 schreef Snever het volgende:
[..]
Bij mij staat:
Acties
Vleestips
Vers Voordeel
Gratis babycadeaudoos
Ontdek Bibaboerderij
Veel halen, weinig betalen
Verder niks!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
http://www.c1000.nl/vaartjes
dan acties dan Neregns Goedkoper dan pizza
ehmm, joahquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:56 schreef C_a_K_e het volgende:
Gaan andere supermarkten de AH nu expres naaien?
Die nieuwe aanbiedingen staan niet in een folder of wel?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:03 schreef Qwea het volgende:
ik ga vrijdag ook maar eens losse flessen cola halen met dat printje van vaartjes
Gelden printjes van internet niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:09 schreef ZoneKill het volgende:
Die nieuwe aanbiedingen staan niet in een folder of wel?!
Die producten zijn wel echt enorm goedkoop bij C1000 vrijdag en zaterdag. AH ontketent een aanbiedingenoorlogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:03 schreef Qwea het volgende:
ik ga vrijdag ook maar eens losse flessen cola halen met dat printje van vaartjes
ja, maar op ah.nl staat " ALLE coca cola producten"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:08 schreef Scorpie het volgende:
Die cola is niet in de aanbieding. Alleen de 1l en 2l flessen. De pizza`s vind ik maar raar, zijn ze echt zo goedkoop?
Weet ik veel. Ik print het gewoon uit. Doe ik ook met al die andere dingen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:09 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Die nieuwe aanbiedingen staan niet in een folder of wel?!
jawelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelden printjes van internet niet?
Hmja. Maar gaan ze dan niet roepen dat alleen de folder-aanbiedingen gelden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar op ah.nl staat " ALLE coca cola producten"
Dus ik deed 4,29 voor een 4 pac, delen door 4 = 1,09 nog wat per fles.
Ik heb alleen niet zoveel ruimte in mn vriezerquote:
Vats niet. Die miepjes zijn niet zo slim. En dat heb ik nog nergens in de voorwaarden zien staan. Dus dan mogen ze me erop wijzen. En als ze dat niet kunnen mogen ze dokkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hmja. Maar gaan ze dan niet roepen dat alleen de folder-aanbiedingen gelden?
Geen zin in zo`n discussie in mijn lokale supermarkt....
Actie is actie. Dat overlappende is belangrijker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vats niet. Die miepjes zijn niet zo slim. En dat heb ik nog nergens in de voorwaarden zien staan. Dus dan mogen ze me erop wijzen. En als ze dat niet kunnen mogen ze dokken
En dan zeg ik, ik zie het nergens in de voorwaarde staanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Actie is actie. Dat overlappende is belangrijker.
Regel daaronder staat een print van de orginele digitale folder (via internet), dus ik weet niet of het gaat lukken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef Qwea het volgende:
In de voorwaarden staat zelfs "hardcopy of digitaal"
" print van digitale versie met orginele folderprijs en ah kassabon nodig"
Zien we vanzelf.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:20 schreef Matthew1986 het volgende:
[..]
Regel daaronder staat een print van de orginele digitale folder (via internet), dus ik weet niet of het gaat lukken.
vrijdag jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je nu voor de cola 1.5 liter en de big americans?
Big Americans zijn toch alleen zaterdag gratis omdat die c1000 ze alleen dan in de aanbieding heeft.....quote:
Waar woon je?quote:
ga maar zoeken.quote:
Op zaterdag kan je de cola dus niet meer meenemen? Jammer, want ik kan idd vrijdag ook nietquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef matthewk het volgende:
de ah heeft op hun site edeth aangepast naat ¤4,00 ... kutzooi
Cola is al aangepast bij de AH hoor?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef Omnifacer het volgende:
Vrijdag eens even lekker Cola Light inslaan, en morgen pleepapier. Met mijn stoelgang is het geen overbodige luxe af en toe iets gratis te krijgen
Edit: jammer van die Edet
pauperquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, pizza's?
Hier moet ik 't fijne van weten want dan ga ik die even een stapeltje inslaan.
Vanaaf denk ik. Beetje jammer dat hoogvliet de folder niet vanaaf online heeft gepleurd. Hoogvliet heeft geen LAPG he? Dan had ik ff hoogvliet gemaildquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef Ludacriss het volgende:
Dat van die plee papier had je natuurlijk gewoon kunnen verwachten. Ah heeft een hele dag tijd gehad en ze doorzoeken dan echt wel de folder van de hoogvliet. Misschien dat de Jumbo mooie acties heeft. Wanneer maken zij hun nieuwe folder bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |