Ga het topic maar lezen voordat je hier komt blaten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Welke screens zijn nodig voor het wc papier?
Omdat die screens nog 10 uur lang op internet gaan zweven en je morgen onverrichte zake terug mag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:59 schreef Hpzone het volgende:
Waarom post iedereen wel dat het ergens anders goedkoper is, maar nergens een screenshot erbij of iets dergelijks. Zo schiet het natuurlijk niet op
omdat dat morgen pas ingaat, en die shit niet 10u lang rond heoft te dwalen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:59 schreef Hpzone het volgende:
Waarom post iedereen wel dat het ergens anders goedkoper is, maar nergens een screenshot erbij of iets dergelijks. Zo schiet het natuurlijk niet op
Hoop ik voor ze dat ze optijd zijn. Morgen half 9 sta ik voor de deurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Van een "insider" : " AH heeft aanbieding gezien maar nog niks aangepast. Ga er wel vanuit dat dat morgen gebeurt."
En wie is die insider?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Van een "insider" : " AH heeft aanbieding gezien maar nog niks aangepast. Ga er wel vanuit dat dat morgen gebeurt."
Ze krijgen anders wel vet veel reclame. En ik koop altijd wel wat extra erbij eigk.quote:Met laagste prijsgarantie schiet AH zichzelf in de voet
Door Gerard Rutte in op 16 juni 2009 om 9:13.
BLOEMENDAAL – De prijsgarantie van Albert Heijn werkt negatief, nu consumenten met tientallen gratis producten de winkels uit wandelen.
een rolletje menthos?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze krijgen anders wel vet veel reclame. En ik koop altijd wel wat extra erbij eigk.
http://www.z24.nl/bedrijv(...)zelf_in_de_voet.html
Ik om 07:55 uurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoop ik voor ze dat ze optijd zijn. Morgen half 9 sta ik voor de deur
geen slecht plan. Doe ik ook maar. Ben toch om 7u wakker omdat de wekker van MM dan gaat. Zouden ze gelijk nadat ik geweest ben de prijs aanpassen?quote:
hoe wil je dat zien? de aktieprijs gaat toch pas morgen in?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef Qwea het volgende:
Ist trouwens nog slim om straks naar de AH te wandelen en te kijken of de plee papier al aangepast is? Of is dat verspilde moeite?
Ja. Maar zouden ze het niet vandaag al aanpassen? Ja geen idee hoor, ik roep maar wat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoe wil je dat zien? de aktieprijs gaat toch pas morgen in?
last minute vanavond kun je doen jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef Qwea het volgende:
Ist trouwens nog slim om straks naar de AH te wandelen en te kijken of de plee papier al aangepast is? Of is dat verspilde moeite?
Als je dicht bij een AH woont, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Maar zouden ze het niet vandaag al aanpassen? Ja geen idee hoor, ik roep maar wat.
ik zag gewoon bij de cola 4,49.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:22 schreef Dragon het volgende:
Krijg je bij de scanner in de winkel eigenlijk wel de actuele prijs te zien? Bij de AH hierzo kreeg je bij de scanner in de winkel de prijs zonder korting te zien van de mona toetjes, in de winkel stond nog netjes de oude kortingsprijs maar ondertussen mocht je wel een goedkoper tarief afrekenen :s
Ja maar die cola was niet 2 + 1 gratis maar was gewoon in de aanbieding (net zoals het plee papier)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zag gewoon bij de cola 4,49.
Ik neem aan dat die scanner netzo als de kassa de actuele prijs geeft
Bij mij staat:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:50 schreef svenengels het volgende:
[..]
Op Acties klikken, daaronder staat ie... is wel gewoon officiëel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |