11 !1 1!
 11 !1 1!  
  1!1!!1 !!
 1!1!!1 !!

Nee, geen photoshop. Er zijn al wat geshopte folders voorbij gekomen. Maar zodra AH die valse folders tegenkomt dan zullen ze geprinte folders niet meer toestaan (nu nog wel) en alleen originele. Niet doen dus!quote:

Waar is het wc papier goedkoper?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, met 2. We hebben gewoon 4 ah's gepaktMaar 2 hadden de prijzen al aangepast.
Ik eerst 1 alleen, en toen samen de laatste die niet aangepast was
Ik heb dr ff gemailt of ze ook nog plee papier moet morgen

Ook niet voor een appeltaartjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Lollige actie.
Ik zou het ook niet doen maar veel plezier met de gratis artikelen.
 ?
 ?

Zie de OP.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op zich een leuke sport
Qwea, naast de mentos en cola enzo, wat heb je nog meer gescored?
En hoe doe je dat, ga je echt per folder (of ook per winkel, dat je het daar eerst aanschaft) kijken wat waar goedkoper is?
Ik vind het boeiend

Ik denk dat ik morgen maar eens wc papier ga scorenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:25 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Zie de OP.
Tis gewoon kwestie van online checken en bij de AH naar binnenwandelen met je printje als bewijsmateriaal.

strongbowquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op zich een leuke sport
Qwea, naast de mentos en cola enzo, wat heb je nog meer gescored?
En hoe doe je dat, ga je echt per folder (of ook per winkel, dat je het daar eerst aanschaft) kijken wat waar goedkoper is?
Ik vind het boeiend
 en cracottes.
 en cracottes.  En niet eerst aanschaffen, gewoon halen bij de AH, afrekenen, met je kar vol naar de klantenservice, folder van andere winkel laten zien en geld terug krijgen
 En niet eerst aanschaffen, gewoon halen bij de AH, afrekenen, met je kar vol naar de klantenservice, folder van andere winkel laten zien en geld terug krijgen 

Site zegt niks. Gisteren waren hier de schapkaarten vervangen en ook de kassa prijs stond op 4,39quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:24 schreef onderscheid het volgende:
op de AH site staat cola 4pack nog op 4,49. dus weer gratis? of zijn ze de site vergeten te updaten..

quote:BLOEMENDAAL – Het moet ook niet gekker worden. Zelfs het oerbrave christelijke Boni durft Albert Heijn in het ooitje te nemen met haar advertentie; De AHllerlaagste actieprijs bij Boni. Ik denk dat Albert Heijn er zo langzamerhand zelf ook wel van overtuigd is dat Harry de Limbo-danser zijn langste tijd wel gehad heeft. Ook klanten gaan zich nu massaal op internet roeren, het hek lijkt van de dam. Hoe nu verder? Ze kunnen in Zaandam toch moeilijk de actie gaan afblazen, dan zijn ze de verliezer en kunnen ze nooit meer waarmaken dat ze de goedkoopste actieproducten van Nederland hebben.

coming up...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef James.Bond het volgende:
Kan iemand screenshot van de Hoogvliet folder hierzo posten? Het werkt bij mij niet...

Ga je het of wil je het?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga wil 't ook wel eens een keer proberne.
Heb wel zin in zo'n appeltaart.

Ik wil je wel verlossen van de cracottes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
strongbowen cracottes.
Morgen ga ik voor het plee papier. Je moet gewoon kijken in welke van de tig folders het goedkoper isEn niet eerst aanschaffen, gewoon halen bij de AH, afrekenen, met je kar vol naar de klantenservice, folder van andere winkel laten zien en geld terug krijgen
En dan op naar de Volgende AH

Moet datum bij staan. Als jullie nou allemaal ff wachten, maak ik ff een screen van wat er geprint moet wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil je wel verlossen van de cracottes?
Morgen maar eens proberen, ik zag alleen dat op het printje van de Hoogvliet folder geen datum staat (of wel, maar dan ie ie niet leesbaar...), maakt dat wat uit?

Thnx. Het toiletpapier staat niet meer op de AH bonus site?quote:

Dat kun je beter vanavond laat doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet datum bij staan. Als jullie nou allemaal ff wachten, maak ik ff een screen van wat er geprint moet worden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |