quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Made by MikeyMoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef TNA het volgende:
Die banner is wel geniaal.
Ehm, nee hoor. Gisteren 72 flessen cola gehaald. Die week daarvoor 8 lu cracots en vet veel fruitella en een strongbowquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef ElisaB het volgende:
En je zou je serieus niet schamen als je dit staat te doen bij AH
Ehm, kwam je daar met 12 man aan, of lees ik dit gewoon verkeerd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, nee hoor. Gisteren 72 flessen cola gehaald. Die week daarvoor 8 lu cracots en vet veel fruitella en een strongbow
En morgen gaat ik gelijk bij openingstijd mn kar vool flikkeren met plee papier, en dan op naar AH 2, 3, en 4
quote:2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
iddquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef ElisaB het volgende:
nee, met 2. We hebben gewoon 4 ah's gepaktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, kwam je daar met 12 man aan, of lees ik dit gewoon verkeerd?
[..]
Ow, bijzonder. Ik zou echt never nooit niet bij de klantenservice mijn geld terug gaan vragenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
Ehm, nee hoor. Gisteren 72 flessen cola gehaald. Die week daarvoor 8 lu cracots en vet veel fruitella en een strongbow
En morgen gaat ik gelijk bij openingstijd mn kar vool flikkeren met plee papier, en dan op naar AH 2, 3, en 4
jaquote:
Precies. Like I care. En hoezo niet netjes. Ze zetten zelf toch die actie op touw, Moeten ze het maar niet doen hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:10 schreef Lastpost het volgende:
Ik zou het zo doen, lekker interessant dat het niet echt netjes is.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef ElisaB het volgende:
quote:
Kunnen de haterz en de falerz die deze actie niet kunnen waarderen lekker opbokken uit dit topic? Maak zelf maar een topic aan in KLB, of post hier: Mensen die gratis kopen bij Albert Hein als het je niet bevalt, maar val ons er niet mee lastig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, bijzonder. Ik zou echt never nooit niet bij de klantenservice mijn geld terug gaan vragen
Maar goed; ieder zijn ding
Waarom niet? als de AH deze actie heeft en daar uitgebreid mee adverteert. Alleen ben ik dan iemand die wel de dingen uitzoekt waar ik daadwerkelijk wat aan heb. Toiletpapier is hier bijna op. Als morgen de Edet ergens anders goedkoper is en ik het dus gratis kan halen bij de AH, waarom dan niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, bijzonder. Ik zou echt never nooit niet bij de klantenservice mijn geld terug gaan vragen
Maar goed; ieder zijn ding
Nee, geen photoshop. Er zijn al wat geshopte folders voorbij gekomen. Maar zodra AH die valse folders tegenkomt dan zullen ze geprinte folders niet meer toestaan (nu nog wel) en alleen originele. Niet doen dus!quote:
Waar is het wc papier goedkoper?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, met 2. We hebben gewoon 4 ah's gepaktMaar 2 hadden de prijzen al aangepast.
Ik eerst 1 alleen, en toen samen de laatste die niet aangepast was![]()
Ik heb dr ff gemailt of ze ook nog plee papier moet morgen
Ook niet voor een appeltaartjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Lollige actie.
Ik zou het ook niet doen maar veel plezier met de gratis artikelen.
Zie de OP.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op zich een leuke sport
Qwea, naast de mentos en cola enzo, wat heb je nog meer gescored?
En hoe doe je dat, ga je echt per folder (of ook per winkel, dat je het daar eerst aanschaft) kijken wat waar goedkoper is?
Ik vind het boeiend
Ik denk dat ik morgen maar eens wc papier ga scorenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:25 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Zie de OP.
Tis gewoon kwestie van online checken en bij de AH naar binnenwandelen met je printje als bewijsmateriaal.
strongbowquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op zich een leuke sport
Qwea, naast de mentos en cola enzo, wat heb je nog meer gescored?
En hoe doe je dat, ga je echt per folder (of ook per winkel, dat je het daar eerst aanschaft) kijken wat waar goedkoper is?
Ik vind het boeiend
Site zegt niks. Gisteren waren hier de schapkaarten vervangen en ook de kassa prijs stond op 4,39quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:24 schreef onderscheid het volgende:
op de AH site staat cola 4pack nog op 4,49. dus weer gratis? of zijn ze de site vergeten te updaten..
quote:BLOEMENDAAL – Het moet ook niet gekker worden. Zelfs het oerbrave christelijke Boni durft Albert Heijn in het ooitje te nemen met haar advertentie; De AHllerlaagste actieprijs bij Boni. Ik denk dat Albert Heijn er zo langzamerhand zelf ook wel van overtuigd is dat Harry de Limbo-danser zijn langste tijd wel gehad heeft. Ook klanten gaan zich nu massaal op internet roeren, het hek lijkt van de dam. Hoe nu verder? Ze kunnen in Zaandam toch moeilijk de actie gaan afblazen, dan zijn ze de verliezer en kunnen ze nooit meer waarmaken dat ze de goedkoopste actieproducten van Nederland hebben.
coming up...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef James.Bond het volgende:
Kan iemand screenshot van de Hoogvliet folder hierzo posten? Het werkt bij mij niet...
Ga je het of wil je het?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga wil 't ook wel eens een keer proberne.
Heb wel zin in zo'n appeltaart.
Ik wil je wel verlossen van de cracottes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
strongbowen cracottes.
Morgen ga ik voor het plee papier. Je moet gewoon kijken in welke van de tig folders het goedkoper isEn niet eerst aanschaffen, gewoon halen bij de AH, afrekenen, met je kar vol naar de klantenservice, folder van andere winkel laten zien en geld terug krijgen
En dan op naar de Volgende AH
Moet datum bij staan. Als jullie nou allemaal ff wachten, maak ik ff een screen van wat er geprint moet wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil je wel verlossen van de cracottes?![]()
Morgen maar eens proberen, ik zag alleen dat op het printje van de Hoogvliet folder geen datum staat (of wel, maar dan ie ie niet leesbaar...), maakt dat wat uit?
Thnx. Het toiletpapier staat niet meer op de AH bonus site?quote:
Dat kun je beter vanavond laat doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet datum bij staan. Als jullie nou allemaal ff wachten, maak ik ff een screen van wat er geprint moet worden
Gevondenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Dat kun je beter vanavond laat doen.
En die Edet staat wel nog op ah.nl, scrollen.
Ja die image gaat nl. dan nog 10 uur lang rondzwerven online.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:
ooh, we kunnen beter idd een screen vanaaf rond 11 uppen
James bond, bonuskaart kun je gewoon vragen of de kassa meid het ff wil doen met de hare
Toiletpapier staat er hier nog wel op hoor...?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:38 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Thnx. Het toiletpapier staat niet meer op de AH bonus site?
Moet ik eerst een bonuskaart aanvragen en dan kopen? Of mag zo een bonuskaart ook achteraf aangevraagd worden?
jawel hoor; staat er nog gewoon op á 4,99....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:38 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Thnx. Het toiletpapier staat niet meer op de AH bonus site?
Moet ik eerst een bonuskaart aanvragen en dan kopen? Of mag zo een bonuskaart ook achteraf aangevraagd worden?
ik ben in staat om als ik morgen alle 4 hier heb gehad, de trein te pakken en naar alkmaar ook nog te gaan om nog meer te halen en het hier weg te gevenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
jawel hoor; staat er nog gewoon op á 4,99....Lijkt me toch wel leuk gratis wc-papier...
Wacht daar nog ff mee tot vanavond.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet datum bij staan. Als jullie nou allemaal ff wachten, maak ik ff een screen van wat er geprint moet worden
Ik alleen, en 4 ah's.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:44 schreef James.Bond het volgende:
Ik ga morgen met 4 man naar de winkel
Wij poepen veel
Yes, I willquote:
Je moet ook weer niet doorslaan hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben in staat om als ik morgen alle 4 hier heb gehad, de trein te pakken en naar alkmaar ook nog te gaan om nog meer te halen en het hier weg te geven
Ik weet alleen niet hoe ik zoveel shit in de trein moet houden![]()
![]()
Thanx! Dan wacht ik die wel even afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
hihi, ik kom 4 appie's tegen op weg naar huis/op weg naar college... Maar ja; hoe neem je in vredesnaam zoveel pleepapier mee op de fiets!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik alleen, en 4 ah's.
Das dus 4x 6 pakken a 12 rollen = 288 rollen
Ik kan het halve jaar vooruit dan
Die site is een lachertje. Het gerucht gaat ook dat de vestigingen zelf kunnen bepalen of ze de lagere prijs hanteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:24 schreef onderscheid het volgende:
op de AH site staat cola 4pack nog op 4,49. dus weer gratis? of zijn ze de site vergeten te updaten..
Niet. Een vriendin belde net nadat ik haar had gesmst. Ze komt morgen om half 9 naar hier, neemt MikeyMo zn auto mee en dan gaan we shoppenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
hihi, ik kom 4 appie's tegen op weg naar huis/op weg naar college... Maar ja; hoe neem je in vredesnaam zoveel pleepapier mee op de fiets!
Omdat het toch niet stuk gaat, en het vet grappig is om zo'n berg te hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:47 schreef PteV het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet doorslaan heWat heb je nou aan zoveel schijtpapier? Ik bedoel, ik ga het ook wel halen maar dan niet meer dan 2 of 3 pakken...dan kunnen we weer een flinke tijd vooruit. Van cola en bier snap ik wel dat je veel wil halen, maar waarom zoveel pleepapier?
So hee; jij pakt het serieus aan!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Een vriendin belde net nadat ik haar had gesmst. Ze komt morgen om half 9 naar hier, neemt MikeyMo zn auto mee en dan gaan we shoppen
Ik vind dit zo leuk. Het is altijd zo fucking hilarisch hoe ze dan kijken. Ik bescheur me daar echt altijd omquote:
morgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef Byte_Me het volgende:
dus vandaag alleen WC papier mogelijk?
le-zen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef Byte_Me het volgende:
dus vandaag alleen WC papier mogelijk?
Wel nee johquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
Gratis shoppen bij de Ah is leuk.. denk ik, maar Qwea trekt het gewoon in het trieste door.
quote:"Ik vind dit zo leuk. Het is altijd zo fucking hilarisch hoe ze dan kijken. Ik bescheur me daar echt altijd om "
Ja. En als je wilt zeuren erover, ga dan maar naar het topic in KLB.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
Gratis shoppen bij de Ah is leuk.. denk ik, maar Qwea trekt het gewoon in het trieste door.
picsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:16 schreef onderscheid het volgende:
wij gaan morgen met 4 autos + aanhangwagen de AH's langs
Foto'squote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:16 schreef onderscheid het volgende:
wij gaan morgen met 4 autos + aanhangwagen de AH's langs
hoogvlietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef synnath het volgende:
Want bij welke winkel wordt het toiletpapier goedkoper?
Lees het fucking topic nou gewoon eens doorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef synnath het volgende:
Want bij welke winkel wordt het toiletpapier goedkoper?
Het gaat om de sportquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, doe dat dan zelf ook ipv. blij te doen over hoeveel rollen wcpapier je gaat kopen en hoe geweldig je dat allemaal vindt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. En als je wilt zeuren erover, ga dan maar naar het topic in KLB.
Hier houden we het gewoon ontopic over de booschappen.
Dat zei MM ook al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:20 schreef Fosfolipide het volgende:
Zucht: Check dit: http://www.c1000amsterdam.tk/ en http://c1000.freehostia.com
Stelletje kut koters! Gaan ze coca cola en pizza photoshoppen. Ik heb gehoord dat een aantal mensen deze "folder" hebben ingeleverd bij de AH. En dat het gelukt is. Dit is puur fraude! Niet doen dus! Eerst stond er nog bij: Exclusief statiegeld, De Coca Cola 4-packs zijn niet op dezelfde hoogte, Arial lettertype en er is helemaal geen lay out. Stelletje prutsers, als ze hiermee door gaan kan het dus maar mooi zo zijn dat AH voortaan alleen echte folders wil zien.
Wel ja joh, strooi nog een keer rond met die linkjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:20 schreef Fosfolipide het volgende:
Stelletje kut koters! Gaan ze coca cola en pizza photoshoppen. Ik heb gehoord dat een aantal mensen deze "folder" hebben ingeleverd bij de AH. En dat het gelukt is. Dit is puur fraude! Niet doen dus! Eerst stond er nog bij: Exclusief statiegeld, De Coca Cola 4-packs zijn niet op dezelfde hoogte, Arial lettertype en er is helemaal geen lay out. Stelletje prutsers, als ze hiermee door gaan kan het dus maar mooi zo zijn dat AH voortaan alleen echte folders wil zien.
Daar is dit topic ook voor. En je kunt hier verder zeiken: Mensen die gratis kopen bij Albert Heinquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, doe dat dan zelf ook ipv. blij te doen over hoeveel rollen wcpapier je gaat kopen en hoe geweldig je dat allemaal vindt.
+ creatiefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:20 schreef Fosfolipide het volgende:
Mensen die er jaloers op zijn , zijn nog veel triester.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
Dat staat er in. Alleen niet die week 23,24, en 25. En das ook niet zeker, want dan wordt het gepromoot wil niet zeggen dat het daarna stopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef sander89 het volgende:
Misschien kan dit er ook nog bij de in OP?
LAPG weken bij AH.
In week 23, 24 en 25 is LAPG het thema bij AH, wat er precies er na week 25 gaat gebeuren weten we nog niet.
Kan zijn dat je vanaf week 26 alleen het prijsverschil terug krijgt, wat ook zo was van week 4 tot 22 bij AH.
Ook kan misschien deze link nog geplaatst worden bij het stukje over als je de folder uitprint, je kan dit bericht desnoods nog meenemen voor de zekerheid naar AH.
http://i42.tinypic.com/206erlt.jpg
Folders die deze Week (25) nog uitkomen
Donderdag: Jumbo en Hoogvliet
Zondag: Deen, Dirk van de broek, Bas van der Heijden, Digros, Coop en Attent
Volgens mij klopt dit aardig, zal wel nog even checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |