quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
heeft die ook een lelijk sterretje?
wij zijn vanmorgen allemaal weer bij de tandarts geweest, olé!
nee van de carglass meneer moet je je sterretje laten vullenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
heeft die ook een lelijk sterretje?
wij zijn vanmorgen allemaal weer bij de tandarts geweest, olé!
rekeningen betaald?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik ben weer online. En ik heb weer warm water. Gister heerlijk in een heet bad geweest, dat overigens binnen no-time gevuld was. (nieuwe cv)
ssssssssssssssssttttttttttttt heb het maar niet over Z@O...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zal maar niet het woord ziggo in den mondt nemen he?
Vicky, was jij daar inmiddels ook niet een expert van?
Ja hoor, dat zat wel goed, maar mn cv van 25 jaar oud gaf donderdag zomaar de geest.quote:
*afklopt* Ik heb godzijdank geen problemen met Ziggo (tot nu toe) alleen soms wat telefoonstoringen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zal maar niet het woord ziggo in den mondt nemen he?
Vicky, was jij daar inmiddels ook niet een expert van?
das wel irritant ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef tessie het volgende:
Oh miss sly, irritant dat soort dingen he! Ik kan momenteel ook echt niet tegen zulke telefoongesprekken... hier hebben we een ruzie met de wehkamp, die het vertikken om gewoon een rekeningoverzicht te sturen en maar willen dat ik zomaar iets betaal, waarvan ik dus niet eens weet waar het voor is.... Word elke keer zo pissig van die mensen, dat nu mijn Lief het maar afhandeld hahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |