Dan hoop ik niet dat ze jou ergens neerzetten waar je met klanten te maken krijgt. Want die formuleren hun vragen vast anders dan dat ze in jouw hoofd zitten.quote:[b]Op dinsdag 16 juni 2009 10:06 schreef zovty het volgende:"Respect voor de medewerker die je toch een antwoord heeft gestuurd, van mij had je het niet gehad."
quote:"Ik mis bij de uitleg over het theorieexamen b, die redelijk uitgebreid is, de tijd die gegeven wordt om antwoord te geven. Wat is deze, en mag dit erbij?"
idd en wat is de klacht nou eigenlijk..?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
[/i]
"Ik mis bij de uitleg over het redelijk uitgebreide theorie-examen b, de tijd die gegeven wordt om antwoord te geven. Hoeveel seconden bedraagt deze bedenktijd en mag ik die erbij tellen?"
Is dat je vraag?
Zo ja, waarom stel je die dan niet?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
[/i]
"Ik mis bij de redelijk uitgebreide uitleg over het redelijk uitgebreide theorie-examen b, de tijd die gegeven wordt om antwoord te geven. Hoeveel seconden bedraagt deze bedenktijd en mag ik die erbij tellen?"
Is dat je vraag?
Met klanten die geen brabbeltaal gebruiken heb ik geen problemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:19 schreef wernert2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze jou ergens neerzetten waar je met klanten te maken krijgt. Want die formuleren hun vragen vast anders dan dat ze in jouw hoofd zitten.
Vergeet brabbeltaal niet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:28 schreef TNA het volgende:
Waar ik dus niets van snap, is dat nog niemand hier heeft gezegd hoe slecht TS' vraag is geformuleerd. Het lijkt wel koeterwaals, of een kabouterplop kazachstaanse kutjes taal.
Kijk daar ga je al. Pluri-interpretabel koeterwaals van TS werkt verwarrend.quote:
Dat het wel een antwoord is, maar dat de klant er uiteindelijk niks aan heeft. Los van de discussie over de formulering, kun je aanvoelen dat de vraagsteller wil weten om hoeveel seconden het gaat.quote:[b]Op dinsdag 16 juni 2009 10:22 schreef error_404 het volgende:[/btw]
[..]
idd en wat is de klacht nou eigenlijk..?
Jij verwacht volgens mij ook als je aan een vakkenvuller vraagt "Hallo, zijn er hier boodschappen te koop?" dat hij antwoordt: "Het bier staat in het vierde schap, chips daarachter, de komkommer is helaas uitverkocht"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef wernert2 het volgende:
[..]
Dat het wel een antwoord is, maar dat de klant er uiteindelijk niks aan heeft. Los van de discussie over de formulering, kun je aanvoelen dat de vraagsteller wil weten om hoeveel seconden het gaat.
Simpele vergelijking: op de vraag 'Wanneer slaag ik voor mijn theorie-examen?' antwoorden met 'Als u voldoende vragen goed heeft. ' Inderdaad, het is een antwoord.
Die is ook leuk: 'boodschappen te koop'.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij verwacht volgens mij ook als je aan een vakkenvuller vraagt "Hallo, zijn er hier boodschappen te koop?" dat hij antwoordt: "Het bier staat in het vierde schap, chips daarachter, de komkommer is helaas uitverkocht"
Waarschijnlijk hij ook 8x bezig om z'n theorie te halenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef Koewam het volgende:
TS Kan niet:
1) Een vraag stellen
2) Logisch nadenken
3) Klagen
Wat kun je wel TS???
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:25 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
De bedenktijd zou God-domme 1 sec. motten zein!!1
Als je in het verkeer zit je er gebeurt iets, moet je daarop snel reageren. Dus geen 20 sec. bedenktijd want dan ben je DOOD!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef twiFight het volgende:
"Ik mis bij de redelijk uitgebreide uitleg over het redelijk uitgebreide theorie-examen b, de tijd die gegeven wordt om antwoord te geven. Hoeveel seconden bedraagt deze bedenktijd en mag ik die erbij tellen wellicht is het een goede suggestie om misschien in de toekomst deze bedenktijd bij de vragen te vermelden?"
Is dat je vraag?
dat dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:25 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Als je in het verkeer zit je er gebeurt iets, moet je daarop snel reageren. Dus geen 20 sec. bedenktijd want dan ben je DOOD!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:25 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Onbegrijpelijke brabbelkleutertopic.quote:
En jij bent vrachtwagen chauffeur? Slecht hoor, je hebt een chauffeursdiploma (I assume) en je kent niet eens het verschil tussen theorie en praktijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:25 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |