Ze kan altijd nog terug.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:06 schreef Basp1 het volgende:
Hoe dom ben je dan als je voelt dat de tatoeereder op heel andere plaatsen bezig is als waar je die sterren wilt hebben.
das een mooie als je dr tegenkomt in een discotheek... je steekt gewoon drie vingers in dr snee en als ze vraagt wat je aan het doen bent zeg je dat je een kauwgummetje van dr broek aan het pulken bentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
WTF!!! Ik vind het wel een vreemd verhaal. Je merkt toch wel dat hij meer doet dan jij gevraagd hebt? Dat 'ie aan het tatoeëren is op plaatsen waar jij geen tattoe wilde?.
Kan het niet bevestigen, maar heb zelf redelijk wat ervaring met het laten zetten van tattoos. Ik durf met redelijk zekerheid te zeggen dat je niet in slaap valt als iemand over je slaap heen en rondom je ogen aan het tattoeeren is. Of iemand moet je onder narcose hebben gebracht ofzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:44 schreef Kopbal het volgende:
Kan iemand trouwens bevestigen dat je tijdens het tatoeëren op je hoofd niet in slaap kan vallen?
Hee! Een dalmatiër!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Na die foto moest ik gelijk hieraan denkencancerboy
!
[ afbeelding ]
Gebruikte kawgomquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:50 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
das een mooie als je dr tegenkomt in een discotheek... je steekt gewoon drie vingers in dr snee en als ze vraagt wat je aan het doen bent zeg je dat je een kauwgummetje van dr broek aan het pulken bent![]()
Ze heeft geen zin om te werken, wil liever op bank zitten met een zak patatten, en zwanger worden is zo een gedoe.quote:'Zie me hier nu zitten: ik ben lelijk. Zelfs verminkt! Zo durf ik alleszins niet te gaan werken.'
Dutroux kom er maar in.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik bedoel, ze heet Kimberly, wat verwacht je nu?
Dutroux viel op nette meisjes, Anne en Eefje.quote:
Een ketting om haar nek met haar naam erop.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik bedoel, ze heet Kimberly, wat verwacht je nu?
Idd. Vermaeckelyck is 't welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch ook vermakelijk dat de Belgische media het zo brengt, zonder enige kritische vragen.
Nee want ze sliep...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
WTF!!! Ik vind het wel een vreemd verhaal. Je merkt toch wel dat hij meer doet dan jij gevraagd hebt? Dat 'ie aan het tatoeëren is op plaatsen waar jij geen tattoe wilde?.
quote:als de ster niet groter is dan een twee euro stuk , dan kan carglass misschien hulp bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |