Het verhaal van de dag is ongetwijfeld dat van Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk. Ze ging naar een tatoeëerder om drie sterretjes te plaatsen aan haar oog, maar ze kwam buiten met 56 sterren. Kimberley beweert dat ze in slaap is gevallen.
Maar dat klopt dan weer niet volgens de tatoeëerder die een reactie gaf aan Het Laatste Nieuws. Volgens hem begon de miserie toen de vader van Kimberley het resultaat zag.
"Ik moet mijn werk verder doen"
Daar is Kimberley het alvast niet mee eens. "De tatoeëerder tekende op mijn gezicht met een stift heel veel sterretjes. Ik keek in de spiegel en zei hij niet onder mijn oog mocht tatoeëren. Toen hij begon voelde ik geen pijn en ben ik in slaap gevallen. Daarna werk ik wakker toen hij aan mijn neus bezig was. Maar hij wilde niet stoppen."
Volgens Kimberley zei de tatoeëerder dat hij zijn "werk moest verder doen." De communicatie verliep ook moeilijk omdat de man Engels sprak.
![]()
En nu?
"Momenteel moet ik wachten tot alles genezen is. Maar ik ga niet meer terug naar die tatoeerder die zijn opleiding nog moet doen. Ik durf nu niet meer buiten te komen."
Maar gaat ze na dit verhaal nog een tatoeage laten plaatsen? "Ja, maar geen zichtbare meer".
Kun je in slaap vallen tijdens een tatoeagesessie?
Wij belden met Geena van een tatoeshop in Kontich. Volgens haar is dit een straf verhaal. "Het is mij nog nooit gebeurd. Ik werk zelfs niet op het gezicht. Als je dat doet hypothekeer je zelf je toekomst. En of iemand nu 18, 16 of 60 is. Dat maakt niets uit. Als je bij je baas komt om te solliciteren sta je daar dan. Ik zou zo'n vraag als die van Kimberley weigeren. Zelfs al gaat het over 3 sterretjes."
"Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt dat iemand in slaap valt. Zeker niet in de buurt van het oog. Maar als je permanente make-up aanbrengt moet je de plaats verdoven omdat het niet pijnloos is."
Tatoeëerder Adri heeft dan weer wel al een klant op zijn stoel gekregen die in slaap is gevallen. "Dat was toen ik een tatoeage plaatste op een arm. Maar een gezicht kan niet. Door de pijn kan je helemaal niet slapen. Onlangs heb ik wel op iemand zijn oor iets moeten plaatsen, maar dat is toch anders."