Sakhoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:09 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook. Ondertussen is Arsenal volgens diverse andere media ook al druk bezig met andere backs, bv die ene van PSG.
Als ze uberhoubt een verdediger aan gaan trekken want ik zie t niet gebeuren...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:13 schreef bloodysunday het volgende:
Wanneer komt Ajax is met een LB, of wachten ze eerst of de transfer van Vermaelen wel door gaat?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze uberhoubt een verdediger aan gaan trekken want ik zie t niet gebeuren...
Paar keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog roepen dat ik Lesdycties ben![]()
Of een heel nieuw team!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef Rumille het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze voor elke positie een versterking halen.
Wie zegt hier dat hij slecht is? Volgens mij willen de meeste liever dat ie blijft maar ja als een club als Arsenal aan de deur staat kan je t m niet kwalijk nemen als hij daar op in wil gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:21 schreef Catch22- het volgende:
zo slecht zijn we ook niet af met Vermaelen. Als ze bij Arsenal wat in hem zien kan je toch niet ontkennen dat er wel talent in zit
Net alsof ie op vakantie niks doet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:
Weet toevallig iemand of Jol al terug van vakantie is?
Mag voor hem hopen van nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Net alsof ie op vakantie niks doet.
kheb al meerderen gelezen die hem niet goed genoeg vonden enzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie zegt hier dat hij slecht is? Volgens mij willen de meeste liever dat ie blijft maar ja als een club als Arsenal aan de deur staat kan je t m niet kwalijk nemen als hij daar op in wil gaan.
Dat verbaast me. Zo kan dan iedereen wel opgedoekt worden. Als een team niet goed speelt heb je nou eenmaal weinig spelers die er boven uit stijgen. Hij heeft dat imo wel meerdere keren gedaan afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kheb al meerderen gelezen die hem niet goed genoeg vonden enzo.
ga het niet opzoeken.
Iedereen wordt hier afgezeken. Met je 2e opmerking ben ik het volkomen eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verbaast me. Zo kan dan iedereen wel opgedoekt worden. Als een team niet goed speelt heb je nou eenmaal weinig spelers die er boven uit stijgen. Hij heeft dat imo wel meerdere keren gedaan afgelopen seizoen.
Hoeft ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |