Als spits in een 442 zo te zien...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef sjimz het volgende:
Sulejmani nu trouwens te volgen op de uefa site met Servië tegen Italië.
http://video.uefa.com/Vid(...)ry=NL/MatchList.html
Wat schenken ze in die badkuip te Rotjeknor Zuid?quote:
Word !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef bloodysunday het volgende:
Ze mogen is Amstel gaan tappen in die ArenA. Grolsch
They don't already? Damn ... je krijgt toch wél Old Amsterdam kaas?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef bloodysunday het volgende:
Ze mogen is Amstel gaan tappen in die ArenA. Grolsch
ik faal zeker hard? Ze tapten toch altijd Grolschquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Barca het volgende:
[..]
They don't already? Damn ... je krijgt toch wél Old Amsterdam kaas?!
Ik bedoelde het zo: in Amsterdam behoor je toch Amstel te schenken? Amsterdams eten in drinken in een Amsterdams stadion!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik faal zeker hard? Ze tapten toch altijd Grolsch?
Oow zo, ja Amstel is ook een sponsor van Ajax. Alleen tsjah Grolsch heeft de vergunning in de ArenA.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zo: in Amsterdam behoor je toch Amstel te schenken? Amsterdams eten in drinken in een Amsterdams stadion!
Of gaan ze straks een Philips system aanleggen in onze UFO?!
Hebben ze die Eindhovense meuk dus eindelijk vervangen. In 1998 (oranje-fandag) hadden ze volgens mij nog Philips.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oow zo, ja Amstel is ook een sponsor van Ajax. Alleen tsjah Grolsch heeft de vergunning in de ArenA.
Te gek voor woorden natuurlijk in Amsterdam hoort Amstel. En gelukkig een Sony Systeem
Dat hebben ze al, Einstein/quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Barca het volgende:
Of gaan ze straks een Philips system aanleggen in onze UFO?!
Ja faalhaas, vanaf aankomend seizoen komt Sony.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Hebben ze die Eindhovense meuk dus eindelijk vervangen. In 1998 (oranje-fandag) hadden ze volgens mij nog Philips.
Wie is er verantwoordelijk voor die klote grap!?!quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja faalhaas, vanaf aankomend seizoen komt Sony.
Ach nee man, die AFCA mutjes en vesten waren prima. Maar als ik die kraag al zie, en dat samen met Mokum onder het Umbro tekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef Noshiba het volgende:
Iemand van plan het 'AFCA' uitshirt te bestellen?
En ja kurk speciaal voor jou hebben ze het oude logo erop geplakt, zodat jij een keer stopt met janken![]()
www.afca.nl
Ik neem aan dat het gezeur over plagiaat al voorbij is gekomen....
Tja, Heineken wilde toendertijd niet. Zijn als eerste gevraagd maar hapten niet toe. Grolsch wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
Te gek voor woorden natuurlijk in Amsterdam hoort Amstel. En gelukkig komt een Sony Systeem
Amstel moet gewoon komen ook sponser van Ajax en lekker bier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tja, Heineken wilde toendertijd niet. Zijn als eerste gevraagd maar hapten niet toe. Grolsch wel.
Maar ja als Heineken dat niet wil dan is het al snel over.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Amstel moet gewoon komen ook sponser van Ajax en lekker bier.
Hoezo? Tot 2017 blijft Grolsch daarna heeft Amstel toch net zoveel kans als Heineken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ja als Heineken dat niet wil dan is het al snel over.
Amstel is van Heineken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoezo? Tot 2017 blijft Grolsch daarna heeft Amstel toch net zoveel kans als Heineken?
Ooit amstel malt gedronken ? Niet te pruimen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Amstel moet gewoon komen ook sponser van Ajax en lekker bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |