abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 23:50:46 #1
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_70046405
Aankomende zondag is het vaderdag en na de moederdag-actie kunnen we het natuurlijk niet maken om de vaders niet ook in het zonnetje te zetten.

In samenwerking met Belmondo Books mogen wij vijf exemplaren van Het Papaboekje weggeven!

Wat wilde papa vroeger worden en wie waren zijn helden? Hoe leerde hij mama kennen? En wat vindt papa een van de mooiste plekken ter wereld? Dit boekje is een bijzonder en persoonlijk verslag, gemaakt door papa zelf, waarin hij 50 leuke, maar soms ook serieuze vragen beantwoordt. Een boekje om te koesteren, heel je leven lang!
Van de eerste edities werden er al meer dan 25.000 exemplaren verkocht.

Wil jij kans maken op één van de vijf exemplaren? Geef dan antwoord op de volgende vraag:
Wat mag bij vaderdag niet ontbreken bij een ontbijt op bed?

Post je antwoord vóór woensdag 24 juni 20.00 uur in dit topic, dan worden door onze vakkundige jury de vijf origineelste inzendingen gekozen

Wil je meer weten over het papaboekje? Klik dan hier!

[ Bericht 52% gewijzigd door Muck op 17-06-2009 10:56:48 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 13:07:48 #2
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70057396
Een hollandse nieuwe.... m'n vader heeft dat eens gezegd dat je hem altijd wakker mocht maken voor een lekkere verse vette hollandse nieuwe....
Dusss denk dat m'n pa er maar aan moet geloven a.s zondag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70057466
de koter(s) zelf mogen niet ontbreken bij het ontbijt op bed
om dan samen spelend alles op te knagen (niet de koter(s), het ontbijt)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_70057635
Mijn vader krijgt geen ontbijt op bed, maar wat hem betreft niet mag ontbreken is een flinke portie wierook, een meditatiematje en een beeld van boeddha. Eten doet ie 's ochtends vroeg niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_70057788
kruimels

Bij voorkeur een beschuitje met hagelslag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_70057808
Een flinke knuffel van zijn dochter (dat geldt zowel voor mijn vader als voor mijn vriend )
  dinsdag 16 juni 2009 @ 13:24:36 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70057892
Leuk!

En ik mag niet mee doen, maar ik meld het toch maar even, mijn vader zit momenteel in zuid-frankrijk en ik gok dat het stokbroodje met een of ander lekker kaasje of een stukje pate vast niet ontbreekt.
pi_70057978
Mijn vader ? Die kan ik wakker maken voor een grote snitzel. Beetje vroeg smorgens vind ik persoonlijk maar hij niet ! Hij heeft het dan ook al een paar keer voor vaderdag gehad en krijgt het ook dit jaar. En met groot bedoel ik ook groot....formaat deurmat zeg maar

Moet het een echt ontbijt zijn dan zullen het 2 witte boterhammen met zelfgemaakte droge worst zijn (van die lekkere gruningse) met een bak koffie. En uiteraard wij...mijn zus en ik met onze eigen kadootjes : zijn kleinkids !!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:03:40 #9
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_70059081
Een mooie tekening, of ander knutselwerk van die kleintjes.

Persoonlijk, en erg leuk om te zien vaak.
NIEUW: Foto's!
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 14:04:09 #10
5428 crew  miss_sly
pi_70059097
Oe, mijn vader heeft het zwaar dit jaar. Het was altijd een man van lekkere hapjes en een borreltje en wijntje op zijn tijd, maar sinds er ouderdomsdiabetes en verhoogde cholesterol is geconstateerd, is hij echt heel erg netjes gaan leven. Hij doet de hele avond over een glaasje rode wijn en eet echt heel gezond.

Ik denk dat zijn ontbijtje dus heel gezond zal zijn, en omdat hij dat lekker vindt, er dan weer een keer een lekker gekookt eitje bij mag!

Bij schaaps vaderdag ontbijt (officieus de eerste vaderdag ) horen een croissantje en een cappuccino, omdat hij dat zo lekker vindt en zijn laptop om lekker een internetrondje te doen tijdens het ontbijt. Deze eerste vaderdag kan dat nog, dat zal volgend jaar niet meer lukken met een meiske van bijna 1 dat dan hopelijk ook bij het ontbijt op bed aanwezig is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70059448
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:03 schreef Cryothic het volgende:
Een mooie tekening, of ander knutselwerk van die kleintjes.

Persoonlijk, en erg leuk om te zien vaak.

Ik kan nu niet zeggen wat er gaat gebeuren op vaderdag want dat verknald de surprise natuurlijk.
pi_70059542
Wat mag bij vaderdag niet ontbreken bij een ontbijt op bed?

De trotse en ontdeugende glimlach van mijn 3-jarige zoon als hij met zijn zelf gemaakte Kunstwerk, verstopt achter zijn rug, de kamer komt binnenlopen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_70060560
Onze ongeboren baby. Die heeft tijdens de huwelijksreis al een keer de schijn opgewekt dat hij er niet meer was en dat trekt papa (die overigens ook al vader is) echt niet nog een keer.

(Vrijdag laatste controle bij de gyn, dus dan weten we zeker of/dat het goed zit...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70060754
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef Muck het volgende:
Aankomende zondag is het vaderdag en na de moederdag-actie kunnen we het natuurlijk niet maken om de vaders ook in het zonnetje te zetten.
dat kunnen we juist wel maken!
pi_70060827
hier gaat 't vaderdag ontbijt uiteraard gepaard met... kusjes, liedjes & kadootjes!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:53:53 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70060848
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:51 schreef bixister het volgende:

[..]

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:17:03 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_70061660
De vader hier thuis gruwelt van ontbijt op bed in verband met de kruimels, zelfs op vaderdag
Het liefste heeft hij dan ook zijn ontbijtje gewoon aan de eettafel, hetgeen het een stuk makkelijker maakt voor de koter alhier (lees: zijn moeder). Bert is gek van roerei met aromat erdoor, maar dat is iets wat ik niet zeer regelmatig maak, dus dat komt met vaderdag zeker op de ontbijttafel te staan, liefst ook met uitgebakken tukjes bacon. Als vader helemaal verwend moet worden, krijgt hij ook nog kleine stukjes zalm
Verder geeft hij (helaas) gewoon de voorkeur aan standaardbrood, dus geen vers afgebakken broodjes en croissantjes, maar gewoon boerentarwe zonder sesam

Wat we vervolgens niet moeten vergeten is om de zelfgemaakte knutsels uit de fietstas te halen (een van de weinige plekken waar Bert nooit komt) en die te laten geven door Ruben met een trots gezicht, om vervolgens het weer af te pakken en het zelf open te willen maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70061969
Een aan elkaar gefrutselt plak werk van aardappels en wortels die dan op "papa" moeten lijken. maar eigenlijk lijkt het op een-paard-met-een-teletubbie-met-spikes-op-ze-rug-omringt-door-de-zeven-dwergen-waar-ik-dan-het-heleweekend-mee-bezig-ben-geweest-Figuur

[ Bericht 45% gewijzigd door afro op 16-06-2009 15:33:51 ]
...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:59:38 #19
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_70063079
Een glas karnemelk.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:18:19 #20
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_70063733
Champions met héééél veel Boursin koken
Moet zeggen, best lekker!
Feyenoord Rotterdam
  Jubileum moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 16:26:17 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70064022
Terugvindpuntentellingpost
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 juni 2009 @ 16:30:59 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70064221
het geschreeuw van Jan die zijn flesje wil hebben, omdat het hem nog niet interesseert dat het vaderdag is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 16:40:43 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_70064598
Zoals op moederdag vinden mijn DNA dat op vaderdag de papa ook een Loeder is en zingen ze:
Tis Loederdag, tis loederdag, feesten doen we héél de dag, we trekken mooie kleren aan, pief paf poef!

Dat mag na jaren echt niet ontbreken! Ooit begonnen op moederdag, maar oudste had wat moeite met de M. En bij gebrek aan een vaderdagliedje wordt het dus ook al jaren op vaderdag gezongen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 juni 2009 @ 16:46:31 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70064818
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef Muck het volgende:
Aankomende zondag is het vaderdag en na de moederdag-actie kunnen we het natuurlijk niet maken om de vaders ook in het zonnetje te zetten.
Je kan het niet maken om de vaders in het zonnetje te zetten?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 juni 2009 @ 16:48:28 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70064901
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:51 schreef bixister het volgende:

[..]

Oeps, was al gemeld. Ik had erover heen gelezen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')