das beterquote:Op maandag 15 juni 2009 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut TT.
Kut OP.
Kut TS. ?
Kut console.
Modern Warfare II gaat straks alle verkooprecords verbreken. Dat kan niet anders.quote:Last week marked the release of the Call of Duty: World at War DLC, Map Pack 2; following the stellar performance of Map Pack 1, which has sold over 2 Million units!
We're also very excited to announce that Call of Duty: World at War has surpassed 11 Million units sold since it launched in November of 2008!
These outstanding feats would have never been possible without the continued dedication and support from all of the loyal Call of Duty fans. For that, we at Treyarch and Activision would like to extend our sincerest Thank You. We're honored and humbled to have one of the greatest online communities in video game history behind our products!
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Iets anders.
[..]
Modern Warfare II gaat straks alle verkooprecords verbreken. Dat kan niet anders.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er verdomme geen Forza 3 Modern Warfare 2 topic? Dat constante Forza 3 Modern Warfare 2 gegeil van je begint me zo langzamerhand de keel uit te hangen. Doe het lekker in het bestemde hok.
Waar heb je die gekocht en hoe duur?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:32 schreef Ash het volgende:Ghostbusters: The Video Game
![]()
Vandaag gehaald:
[ afbeelding ]
Schermtekst is allemaal in NL (mits je je Dashboard natuurlijk op NL zet)
So far I'm loving it!Bill Murray
Ghostbusters =![]()
Onzin natuurlijk.quote:
De vraag is of iemand het boeit? Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
Is het je in de vorige topics nou echt niet opgevallen? Die gast loopt vanaf de E3 al de 360 topics vol te kladderen met alles wat met Forza 3 te maken heeft.Te gênant gewoon.
Ja, ik dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De vraag is of iemand het boeit? Nee.
Vergeet ik bijna jou Cybjequote:
forza3 > Cod-MW2quote:
Mening en zo.quote:
cod is voor agresieve kindjes die een stijve krijgen van een gunquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mening en zo.
De 14 miljoen tellende community van Modern Warfare Iachen de ballen uit hun broek.
WHAHAHAHA HAHAHA kk grappig!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
cod is voor agresieve kindjes die een stijve krijgen van een gun
Het is wel zoquote:
Nah zieltje tochquote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er verdomme geen Forza 3 topic? Dat constante Forza 3 gegeil van je begint me zo langzamerhand de keel uit te hangen. Doe het lekker in het bestemde hok.
Lame.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:32 schreef Ash het volgende:
Schermtekst is allemaal in NL (mits je je Dashboard natuurlijk op NL zet)
Eindelijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Cybje, ik ga MW2 ook halen op de 360! Ik wil nu wel eens achievements halen als ik die games speel, en ik wil de legendarische multiplayer met mn matti's kunnen doen, yo!
Halo: ODST lijkt mij trouwens nog wel tof, maar ik vind Halo dan ook bestwel een goed geslaagde shooter
In ander nieuws, ik heb vandaag Mass Effect uitgespeeld, nu nog meer zin in deel 2!
Een dag, morgenochtend 9 uur is het weer upquote:
Thanx!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een dag, morgenochtend 9 uur is het weer up
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:49 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Thanx!!!
Maar WTF ga ik vandaag doen dan ????????
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Met een goed boek op balkon in de zon zitten?:
Hoewel... zon
Twitter en Facebook worden ingevoerd enzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een dag, morgenochtend 9 uur is het weer up
Ben ik net klaar mee!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef Reintji het volgende:
Fappen?
Er gebeurt niets. Is een update voor een update.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Twitter en Facebook worden ingevoerd enzo?
24 uur is best lang
dat bedoel ik dus , zal best een goede game zijn maar het algemene publiek die het aanspreekt is echtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is wel zo
Elke keer als ik COD aanslinger staat er weer zo'n 14 jarig pubertje in die microfoon te schreeuwen... (dat is trouwens ook altijd zo bij GTAIV...)
Naja dat klinkt weer zo negatief... Ze maken alles achter de schermen vast klaar voor die grote updates, wij merken er later pas wat van als het echt live gaat!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er gebeurt niets. Is een update voor een update.
lekker twitteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naja dat klinkt weer zo negatief... Ze maken alles achter de schermen vast klaar voor die grote updates, wij merken er later pas wat van als het echt live gaat!
Ik wel. Geef mij maar een game in een hoesje in de kast. Het liefst ook met m'n films.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Games on Demand en films on demand vergeten dan even toch....
Ik vermaak me wel prima als gasten elkaar zitten te flamen, dat speelt nog beterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Elke keer als ik COD aanslinger staat er weer zo'n 14 jarig pubertje in die microfoon te schreeuwen... (dat is trouwens ook altijd zo bij GTAIV...)
Hier moest ik echt heel hard om lachenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef Jules- het volgende:
[..]
Jij hebt dus nog nooit een lange nacht een game gespeeld. Triest.
Aandacht?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:36 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hier moest ik echt heel hard om lachen![]()
Waarom ben ik hier?
Vandaag ligt live eruit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb al dik een half jaar Xbox live, niks aan de hand. Nu kom ik er ineens niet meer op en heeftie het over dat de MTU te laag is of failed ofzo iets. Iemand een idee om dit te verhelpen?
staat overal op genoeg sites , ( zelfs fok ) en hier in het topic .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Lol en dat geven ze niet eens even door aan mij
Ik kreeg een messagequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je je berichten op je xbox eens lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
hehehe, maargoed dan nog. Als je dan probeert te connecten waarom zeggen ze dan niet van we liggen er een dagje uit. IPV een wazige foutmelding waardoor ik alweer zenuwachtig wordtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef Document1 het volgende:
Moet je je berichten op je xbox eens lezen
Ben het wel met je eens, leg net de telefoon neer, vriend van me werd helemaal gek en heeft zn halve huis overhooop gehaald om uit te zoeken wat er mis was met zn routerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hehehe, maargoed dan nog. Als je dan probeert te connecten waarom zeggen ze dan niet van we liggen er een dagje uit. IPV een wazige foutmelding waardoor ik alweer zenuwachtig wordt
Daar zouden ze inderdaad even een melding van moeten maken inderdaad op het moment dat je probeert te connecten, voor hetzelfde geld zit je een uur lang te kloten je router te resetten etcquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hehehe, maargoed dan nog. Als je dan probeert te connecten waarom zeggen ze dan niet van we liggen er een dagje uit. IPV een wazige foutmelding waardoor ik alweer zenuwachtig wordt
hehehquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, leg net de telefoon neer, vriend van me werd helemaal gek en heeft zn halve huis overhooop gehaald om uit te zoeken wat er mis was met zn router![]()
Een tijdje terug kregen we allemaal Undertow omdat live er een dag uit lag. Maar volgens mij was dat geen aangekondigde downtimequote:
Mhaw dat was een zaterdag en een zondag, nu krijg je niets.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een tijdje terug kregen we allemaal Undertow omdat live er een dag uit lag. Maar volgens mij was dat geen aangekondigde downtime
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef lkb9000 het volgende:
Niks mis met een ouderwets potje singleplayer hoor!
Dan moet je voor component kabels gaan volgens mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef webbyplus het volgende:
Vraagje; ik heb een van de eerste generatie xbox360's. Hier zit geen hdmi aansluiting op.
Zijn er kabels op de markt die het toch mogelijk maken om via hdmi op mijn lcd aan te sluiten? bvd
Ja want met component kan je het aansluiten op de HDMI toch...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan moet je voor component kabels gaan volgens mij
Mja ik bedoel dus voor de best haalbare kwaliteitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja want met component kan je het aansluiten op de HDMI toch...
Is niet mogelijk ook, of iig niet zonder kwaliteitsverlies.
Ik heb hem bij m'n lokale Gameshop gehaald.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht en hoe duur?
En hoe speelt tie?
nee die is er niet , je kan nog VGA nemen maar anders is het de standaard component kabel .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef webbyplus het volgende:
Vraagje; ik heb een van de eerste generatie xbox360's. Hier zit geen hdmi aansluiting op.
Zijn er kabels op de markt die het toch mogelijk maken om via hdmi op mijn lcd aan te sluiten? bvd
Oke thanks, het lijkt me ook een leuke game!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:34 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik heb hem bij m'n lokale Gameshop gehaald.
En tot nu toe speelt ie lekker, en hij is erg komisch.
Voor de Ghostbusters fans is het een must have.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:43 schreef SkyChat het volgende:
Whehehe ben ik blij dat ik de hele dag in de steun zit waardoor ik iedere dag & nacht kan gamenz0rzen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit zo onderhand in elke game tegenwoordig want het is hip to have aids while ur playingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:17 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga morgen maar weer verder met Red Faction.
Weet je wat er in dit spel zitten?
van die KUT achievements. Het is een open wereld dus hé? Maar dan krijg je dit soort achievements:
- Mine the 300 ore locations
- Find 36 secret radio tags
Echt sterf hard aan de aids. Er staat dus geen enkele tip waar je die ore kan vinden. Ook verschijnt niet op de map wat je al wél hebt gemined. Dus zou je die hele GROTE wereld van faction af moeten struinen om die achievement te moeten halen. Echt waardeloos! Er staat niet eens per regione zo van: "80% of ore mining complete"
Net zoals met GTA 4 met die k*@#er duiven!!! Van die achievements waar je dus 2 weken lang mee bezig bent en je alleen maar tijd kosten (sja, en 20 gamerpoints)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |