Dit is iets luchtigerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Frasier het volgende:
Mensen die hier die Van Rossum op lopen te hemelen beseffen hoop ik wel dat hij net zoveel onzin de ether in slingerd als Wilders zou doen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:29 schreef Frasier het volgende:
Kunnen ze die verzuurde PVDA'er niet terug naar de USA schoppen? Achterlijke gladiool, met z'n dronkemanspraat.
nou ja, het wordt eens tijd dat de kinderlijke vragen van tijs eens botweg en een tikkeltje kinderachtig worden weggezet.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef marcodej het volgende:
Ik snap deen
hier niet zo eerlijk gezegd.
Eén verschil Wilders gaat in Nederland het debat niet aan.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Frasier het volgende:
Mensen die hier die Van Rossum op lopen te hemelen beseffen hoop ik wel dat hij net zoveel onzin de ether in slingerd als Wilders zou doen?
Je begrijpt blijkbaar niks van het cynisme van Van Rossum.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Frasier het volgende:
die snor heerst idd.quote:
Geven en nemen is iets wat Van Rossum vreemd is, dus een fatsoenlijk debat met hem is voor iedereen onmogelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén verschil Wilders gaat in Nederland het debat niet aan.
Heb hem één keer in een debat gezien dat was na zijn winst in europa.
Wie betalen zijn inkomen.
Hij gat niet in dit programma zitten omdat ie door van Rossum wordt kapot gemaakt.
Heb je hem ooit in de kamer gezien
Is ook een schrijver.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die spreker van nu maakt er wel een spannend verhaal van
Hij heet Van Rossem en is taalkundig en intellectueel wat beter ontwikkelt dan jij.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Frasier het volgende:
Juist boeiend.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:39 schreef Horloge het volgende:
Kader Abdolah, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Ontwikkeldquote:Op maandag 15 juni 2009 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heet Van Rossem en is taalkundig en intellectueel wat beter ontwikkelt dan jij.
Ik werd door slingerd in de war gebracht.quote:
Maar hij is geen politicus.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Frasier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |