Dat dan weer welquote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef pisnicht het volgende:
zolang ze vrouwelijk zijn zie ik het probleem niet? Hoe rijker hoe geiler is mijn ervaring
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef Druktemaker het volgende:
TS is jaloers omdat hij zelf niet eens en rijbewijs heeft.
quote:
Hoe voorspelbaarquote:
Wat had je dan gedacht naïevelingquote:
/Vindicat.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:15 schreef Siniti het volgende:
Oftewel: Rechtenstudenten.
Daar doelde ik wel opquote:
Zitten ook wel goede tussen hoor. Maar over het algemeen zijn de met mama's cabrio pronkende studenten lid van Vindicat hier.quote:
I know, studeer zelf ook in Groningenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zitten ook wel goede tussen hoor. Maar over het algemeen zijn de met mama's cabrio pronkende studenten lid van Vindicat hier.
Ik doelde meer op alle rechtenstudenten die ik zie op de rechtenfaculteit van de UvAquote:
Das Polen. Das niet Nederland. Het is hier gigantisch overdreven en ze doen het alleen om er intelligent uit te zienquote:Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef FixYou het volgende:
In pak naar een college komen, jezus christus, het gore lef. Iedereen moet verdomme in een spijkerbroek en een t-shirt komen.
Een vriendin van mij uit Polen MOET zelfs in pak naar de hoorcolleges, uit respect voor de leraar.
Mijns inziens zou elke student verplicht in pak naar college moeten. Al die ongeïnteresseerde en ongewassen zwervers die je tegenwoordig in de collegezalen ziet. Gatverdamme. "Je kan ze der zo uitpikken".quote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik doelde meer op alle rechtenstudenten die ik zie op de rechtenfaculteit van de UvADe helft komt in pak naar college, of zo'n belachelijke lange jas. Hebben allemaal die semi-intelligente tasjes etc etc
![]()
![]()
Je kan ze der zo uitpikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |