quote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:32 schreef Szura het volgende:
Wacht wat een stom antwoord bedenk ik mezelf nu![]()
VOC
Pffft... www.windows.com of zo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:39 schreef Szura het volgende:
Niet 2x achter elkaar voordat iets is afgekeurd.
1 antwoord per keer dus.
In 2004 kreeg een 17-jarige Amerikaanse scholier een brief van Microsoft in de bus. Hij moest zijn domeinnaam overdragen aan het bedrijf dat een schikking aanbood van 10 dollar. De scholier stapte daarop naar de rechter en kreeg enorm veel publiciteit.
Wat was de domeinnaam die hij gebruikte?
Ja weet ik het, ik mag niet hem toch niet opzoeken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:43 schreef Szura het volgende:
Lijkt me een beetje lastig als die al een tijdje bestaat
Mag best, maar dan mag je niet meer meedoen voor deze vraagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik mag niet hem toch niet opzoeken?
Mikerosoft?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag best, maar dan mag je niet meer meedoen voor deze vraag.
hint: het lijkt op Microsoft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord staat hier, is trouwens makkelijk op te zoeken
welterusten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Goedemorgen, het was inderdaad Kauai. Ik weet niet of dat punt nog wordt uitgegeven, anders is het Szura +1quote:
Spoilertag van de vraagsteller (die heeft altijd gelijkquote:
Ik zie het, jammer. Vind eigenlijk dat PrintScreen het dan ook goed heeft als er zo coulant gedaan wordt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:51 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Spoilertag van de vraagsteller (die heeft altijd gelijk) resulteert in:
Iggy +1, al was het (latere) antwoord van Hertog net iets correcter
Die van PS was al afgekeurd, dus lijkt me niet. Maar verder is het niet mijn discussie, dus ga ik me er eigenlijk ook niet echt in mengenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zie het, jammer. Vind eigenlijk dat PrintScreen het dan ook goed heeft als er zo coulant gedaan wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |