Medelijden... En lopende band...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Gewoonik het volgende:
Vandaag stond er nog eentje achter me bij de kassa. Instant medeleiden, totdat het "vriendje" er aankwam en ze tegen elkaar gingen praten danwel schelden. Want er lag geen bier op de lopendeband.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Gewoonik het volgende:
Vandaag stond er nog eentje achter me bij de kassa. Instant medeleiden, totdat het "vriendje" er aankwam en ze tegen elkaar gingen praten danwel schelden. Want er lag geen bier op de lopendeband.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Gewoonik het volgende:
Iddquote:Op zondag 5 juli 2009 14:51 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Haar man:
[ afbeelding ]
Dat beloofd nog wat voor de toekomst.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Bedacht het me toen ik het plaatste. Bedankt voor de info.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ken iemand die wordt op dr 29e oma. Ze was zelf 15, en haar dochter is 14...
Helaasch heb ik geen pics..quote:
Vinden ze mooi hequote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Meestal witte meiden met een getinte baby..... Geen medelijden mee overigens
quote:OP 29e AL OMA
do 19 september 2002
AMSTERDAM - Drie generaties op één foto: de slechts 29 jaar 'oude' oma Barbara van der Stam houdt trots haar kleinkind Damian Angel van zeven weken vast, terwijl haar 15-jarige dochter Deborah liefdevol het handje van haar kleine vasthoudt. Barbara zelf raakte op haar dertiende zwanger maar besloot het kind te houden en met de steun van haar ouders op te voeden. Vijftien jaar later bleek haar dochter dus in verwachting te zijn. "Toen we eenmaal de echo gezien hadden konden we het niet over ons hart verkrijgen om het kindje weg te laten halen", zegt de grootmoeder. "Terwijl Deborah de opleiding Zorg en Welzijn volgt, zorg ik voor Damian en mijn andere drie kinderen."
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef Gewoonik het volgende:
Deze schoot mij net binnen door de post van Glijdt_licht. Hoewel de krant voor wc papier nog te min is moet ik hem toch even plaatsen.
http://krant.telegraaf.nl(...)ma.artikeltekst.html
[..]
Hier zakt je broek toch vanafquote:Terwijl Deborah de opleiding Zorg en Welzijn volgt...
...zorg ik voor Damian en mijn andere drie kinderen.
God, Zorg en Welzijn, wat is dat?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef Gewoonik het volgende:
Deze schoot mij net binnen door de post van Glijdt_licht. Hoewel de krant voor wc papier nog te min is moet ik hem toch even plaatsen.
[..]
Staceyquote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Samantha
Priscilla
Sharon
Angela
Jennifer
Anita
Angel
Melissa
Brenda
Ik deed zojuist even een greep in het tienermoedersbestand van Nederland...
Geniaal, met een beetje skills en geduld kun je 3 generaties uit 1 gezin neukenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, rekenwonder. Ze was 13 of 14 toen ze haar eerste kind kreeg en ze is nu 29. Go figurequote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef o.us het volgende:
Nog zeven zes posts tot autoslotje!![]()
Oh ja, ik ken de broertje van die Deborah, hij is 17 en heeft ook al een kindje samen met een 15-jarige.
Ik herkende hem van zijn achternaam van der Stam. Barbara kan net zo goed zijn tante zijn, zit zeker in de familie.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:21 schreef Adidah het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, rekenwonder. Ze was 13 of 14 toen ze haar eerste kind kreeg en ze is nu 29. Go figure.
Whehehe, wat zijn ze toch dom. In d'r profiel staat dat ze op 't klokhuis heeft gezeten, een basisschool. Heb haar als vriend op hyvesquote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is best lekker, Anne heet ze en is ook (helaas) tienermoeder.Ik heb haar toegevoegd aan mijn Hyves maar zij weigerde
![]()
En nu? Je gaat toch niet serieus menen dat je die wilt hosselenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Heb haar als vriend op hyvesEven zeggen dat je daar ook heb gezeten en ziezo
![]()
Ik hou niet van 2e handsquote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
En nu? Je gaat toch niet serieus menen dat je die wilt hosselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |