quote:Op maandag 15 juni 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die Tijn, je word wijzer met elke post
wat een rotstreek, nu ben nog meer van slagquote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mond met blauwe lippen en groene ranja (of pisang ofzo)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Trusten,quote:
Dat dusquote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef Kluts het volgende:
Massages.
NU al?quote:
Ik zie nog steeds een browniequote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mond met blauwe lippen en groene ranja (of pisang ofzo)
slaap lekker Tijnquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef KudFokker het volgende:
Mooi kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Het is die week van de maand weer bij Kudfokker.quote:
ze is dan ook net teruggeschakeltquote:
ooh dat linken werkt weer nietquote:
wel zachtjes bijten hequote:
Jeetje heeft dat schakelen die uitwerking op jequote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb t net weer veranderd
En ik ben ineens geil, heel raar
Krijg wel honger, na het zien van die browniequote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb t net weer veranderd
En ik ben ineens geil, heel raar
Ik doe ook altijd maar watquote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
Ik kan overigens zelf totaal niet masseren.
Daar kom ik graag zelf achter...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
Ik heb altijd een brownie als webicon, maar mn usericon verander ik weleens, weet niet of verschillende mensen dat ook verschillend zien?quote:
Rip.quote:
In de instellingen kan je voorkeur geven aan webicon of aan usericon, ik heb dus voorkeur voor usericon's...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd een brownie als webicon, maar mn usericon verander ik weleens, weet niet of verschillende mensen dat ook verschillend zien?
wat dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rip.
Veel. Heel veel. Onnoemelijk veel.
Toch leuk dat je d'r bent.
trustequote:
Weinig, honger en geil de usual stuffquote:
Slaap lekkerquote:
Probeer maarquote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wel zachtjes bijten he![]()
want ik bijt terug hoor
Iedereen is geil omdat iedereen te lang droog staat en nu wil iedereen gemasseerd worden.... dat was wel de samenvatting volgens mijquote:
Slaap lekkerquote:
Wat heet te lang...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen is geil omdat iedereen te lang droog staat en nu wil iedereen gemasseerd worden.... dat was wel de samenvatting volgens mij
kom maar op, kijken wie wie bijt meneertjequote:
Nou. 4 weken is te lang, kan ik je vertellen.quote:
Da's relaxt. Ik heb geluk dat ik warme en zachte handen heb. Dan kan er weinig fout gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Scharrel's broer is fysiotherapeut, en dus moest die altijd massagetechnieken op scharrel oefenen, dus scharrel kan het wel heerlijk.
mwah, valt mee.. maar blij dat ik dat nog niet haal!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou. 4 weken is te lang, kan ik je vertellen.
Thank God voor chocola dan maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah, valt mee.. maar blij dat ik dat nog niet haal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |