Dan kan je bij de netbheerder gaan vragen voor ruimte op het netwerk, veel investering hogere marges, veel risicoquote:
hmm, intresse. Hoe doe ik dit?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Dan kan je bij de netbheerder gaan vragen voor ruimte op het netwerk, veel investering hogere marges, veel risico
Of bij 1 van de grotere bestaande providers en dan hun product te resellen onder een eigen naam kleinere investering maar wel een groot bedrijf achter je die het netwerk voor je regelt + meer zekerheid alleen minder wnistmarge
Zaken beginnen niet bij je taalgebruik:)quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef J.A.N.A. het volgende:
http://www.vectonemobile.nl/
Wat een enorme hoeveelheid taalfouten op de site zeg...
Dat is toch een telecom bedrijfquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:02 schreef static het volgende:
Met 3 ton kun je net een belwinkeltje openen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wat betreft telecom kun je het beste gewoon belminuten inkopen bij andere providers en die doorverkopen.
Ik weet het zelf niet precies. Hier staat iets meer informatiequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Sjaakiu het volgende:
[..]
Hmm, hoe werkt dat bij internationale belminuten. vanaf andere land laten bellen.
Hmm, daar spreken ze van telefoonkaarten, maar ik bedoel telefoonsimkaarten waar je de belminuten ook in Midde-oosten kunt gebruiken! En het kan alleen gebruikt worden in EU.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik weet het zelf niet precies. Hier staat iets meer informatie
http://www.bellen.com/content/bellen-met-telefoonkaarten.aspx
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:40 schreef Sjaakiu het volgende:
Buschetta , ik bied geen baan aan, maar vergoeding. Als je echt goed ben, dan pas mag je blijven!
Wat denk je dat capaciteit inkopen bij een derde partij kost? Dan moet je roaming afspraken maken in alle landen waar je actief wilt zijn, en dat doe je niet even in je uppie. Serieus, we hebben het hier over een mijoenen investering als je er serieus werk van wilt maken, als je snel geld wilt hebben uit een telecom operatie kan je beter een wisselkantoor of belwinkel beginnen,quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Sjaakiu het volgende:
[..]
Hmm, daar spreken ze van telefoonkaarten, maar ik bedoel telefoonsimkaarten waar je de belminuten ook in Midde-oosten kunt gebruiken! En het kan alleen gebruikt worden in EU.
Misschien ga ik wel met Vodafone meeting houden, want zij zijn in meerdere landen actief.
Maar die Vectone.nl die is net begonnen op de nederlandse markt. Ik denk niet dat zij miljoenen hebben geinvesteerd om op de Nederlandse markt te komen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
Zo'n Turnkey MVNO lijkt mij wel wat.
Fok!mobile iemand?
Weet je het nummer, dan neem ik direct contact met ze op:)quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:01 schreef Jumparound het volgende:
Als je niet zelf kan vinden wat je nodig hebt, kan je je zelf nauwelijks ondernemer noemen toch?
Je stelt de meest basic vragen op FokedOpKids en je denkt dat iemand wel even een businesscase in elkaar hoest?
Bel Hotbird dat je een frequentie wil en wat het kost, klaar
Poepoe, 5 minuten werkquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef Sjaakiu het volgende:
[..]
Weet je het nummer, dan neem ik direct contact met ze op:)
Buschetta, ik schud met me handen en er komt geld uit me mouwen. Maak je geen zorgen ik geef die notarissen 2 ton.
fruityloop, Er is helaas nog niemand die alles wilt uitzoeken voor me genoemde bedrag. intresse?
Die MVNO, spreek mij ook aan. Ik ga me maar verder in verdiepen.
Junkie, Ik breng jullie nog op ideeen, dus ondernemend genoeg.
Corporate Headquartersquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef Sjaakiu het volgende:
[..]
Weet je het nummer, dan neem ik direct contact met ze op:)
Buschetta, ik schud met me handen en er komt geld uit me mouwen. Maak je geen zorgen ik geef die notarissen 2 ton.
fruityloop, Er is helaas nog niemand die alles wilt uitzoeken voor me genoemde bedrag. intresse?
Die MVNO, spreek mij ook aan. Ik ga me maar verder in verdiepen.
Junkie, Ik breng jullie nog op ideeen, dus ondernemend genoeg.
Maar doe je mee? Dan kan je rijk worden!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik begin dit een keiharde trol te vinden die ook nog eens eigenwijs is.
sorry hoor zo denk ik er over![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef Sjaakiu het volgende:
[..]
ik schud met me handen en er komt geld uit me mouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |