Ik denk dat hij uiteindelijk een tv en een mobieltje wil kopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:39 schreef mime_negert het volgende:
In je eerste topic wilde je een tv en telecom bedrijf beginnen. Nu wil je een een tv of telecom bedrijf beginnen. Wat wordt je volgende topic?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uiteindelijk een tv en een mobieltje wil kopen.
Waar heb je dat gevonden? Zelf gevonden door opnieuw te gaan surfen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Sjaakiu het volgende:
budget is 300 000 euro.. Bedankt voor jullie lullige reacties.. Hebben jullie niks beters te doen.
heb je het al bij hotbird zelf probeerd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Sjaakiu het volgende:
budget is 300 000 euro.. Bedankt voor jullie lullige reacties.. Hebben jullie niks beters te doen.
Nee, wil eerst waarnemen. En zou niet eens weten hoe dat moet :$.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Matty___ het volgende:
[..]
heb je het al bij hotbird zelf probeerd?
k mag hopen dat je de Hotbird 6,8 en 9 bedoelt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Sjaakiu het volgende:
[..]
Nee, wil eerst waarnemen. En zou niet eens weten hoe dat moet :$.
Ik wil hier worden ontvangen; HotBird 2, 6, 7A & 8 [Digitaal]
RR Sat Com 12.207 GHz. H 27.500 3/4 [Irdeto 2/Viaccess 2.5/Xcrypt]
British Telecom 11.137 GHz. H 27.500 3/4 [Viaccess 2.3 & 2.5]
Stellar DBS 11.013 GHz. H 27.500 3/4 [Conax - Viaccess 2.5]
British Telecom 11.727 GHz. V 27.500 3/4
Belgacom 12.476 GHz. H 27.500 3/4 [Irdeto 2 / Biss]
Capaciteit op de DTH hotspots (13E, 19.2E 28.2/5E) kost een VERMOGEN!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:01 schreef fruityloop het volgende:
Je moet voor beiden capaciteit opkopen bij een derde partij (zelf een infrastructuur opzetten kost miljarden, afhankelijk van de locatie en techniek), en als je belt met 300k in de broekzak nemen ze wss de telefoon niet eens op, dat kost je echt wel wat meer..
Mja "het buitenland" is wat vaag, wil je voor mobiele telefonie van de bestaande infrastructuur gebruik maken en is dat mogenlijk daar of moeten er nog zendmasten opgetrokken worden?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Sjaakiu het volgende:
Goedeavond allemaal,
Ben net uitgesurft, ik zoek al paar dagen lang, naar 2 aspecten.
1 Eigen TV zender starten op frequencies Hotbird satellite. Weet jullie misschien waar ik een frequencies kan aanvragen en hoe het allemaal inzin werking gaat?
2, Telecom provider beginnen? Ik wil eigen mobielle telecom provider beginnen in het buitenland, waar moet ik lijn aanvragen etc?
alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Show me.quote:
Wat bedoel je met mobiel telecom bedrijf ? Wil je een MVNO worden of je eigen operator ? In dat laatste geval heb je een UMTS licentie nodig, kost het een en ander zo'n ding.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef Sjaakiu het volgende:
(...)
Hoe werkt het eigenlijk met mobielle telecom bedrijf?
Er zijn in 2000 5 UMTS licenties verkocht voor iets meer dan 700 miljoen euro per stuk. Komt nog bij de kosten in infrastructuur die je moet aanleggen, de mensen die je hiervoor in dienst moet hebben, de hoeveelheid bureacratie waar je doorheen moet (aanleggen van UMTS masten ligt nogal gevoelig), etc. etc.quote:Nogmaals geld is geen probleem!
Zoek even op de posts van KPN en Vodafone hier, die hebben in 2000 ook om advies gevraagd, en dat ging nog wel aardig goed zoals je ziet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Sjaakiu het volgende:
fruityloop, zoals ik eerder zei. Geld is geen enkel probleem.
Online TV is niet aannemelijk.
Is iemand geintresseerd om een onderzoek voor mij te doen, naar de benoemde aspecten?
vergoeding, een bedrag van xxxxx.
Sterker nog, als je iets wil beginnen in het buitenland, waarom ga je dan hier vragen stellen, op een forum waar alleen huis-tuin-en-keuken technici rondlopen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:04 schreef Matty___ het volgende:
wat verwacht je eigenlijk ook als je deze vragen op het fok forum stelt.
dim jij even met geld is geen probleem. als je enige verstand van zaken had dan zou de prijs wel degelijk een rol spelen omdat je een businesscase kloppend wilt krijgen en aangezien je hier op fok dingen vraagt wekt bij mij de indruk dat je 0,0 idee hebt van de business waar je graag geld in wilt pompen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef Sjaakiu het volgende:
OM te beginnen, Matty__ je zeikt te veel, even dimmen jij.
J.A.N.A., bedankt voor je info, ik noem geen bedragen meer. maar geld is er nog steeds!
fruityloop, als een ex-KPN directeur heb je natuurlijk ervaring. Als een investeerder wil je bij zijn waar geld te ruiken valt. Daar ben ik ook een van!
Aaargh!, die bedragen maken mij niet warmer of kouder:), pinnen graag!
static, sig..?
Ra-z, bestaande!
Wat mensen je hier in meer of minder vriendelijke bewoordingen duidelijk proberen te maken, is dat het hebben van geld niks zegt over het wel/niet slagen van zo'n idee. Je kan er wel kennis voor in kopen in de vorm van persoon XX, maar dan moet je wel een markt hebben, en dat vergt kennis van de materie. Je kan best 20 miljoen winnen, maar dan ben je ook niet ineens een goed zakenman..quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef Sjaakiu het volgende:
OM te beginnen, Matty__ je zeikt te veel, even dimmen jij.
J.A.N.A., bedankt voor je info, ik noem geen bedragen meer. maar geld is er nog steeds!
fruityloop, als een ex-KPN directeur heb je natuurlijk ervaring. Als een investeerder wil je bij zijn waar geld te ruiken valt. Daar ben ik ook een van!
Aaargh!, die bedragen maken mij niet warmer of kouder:), pinnen graag!
static, sig..?
Ra-z, bestaande!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef raarmaarwaar het volgende:
Voordat je (met 300.000 op zak of 30.000.000 op zak) een telecom operator of TV bedrijf kunt gaan starten zul je toch investeerders moeten zoeken, een bank aanspreken. Je bent op een forum waar de gemiddelde vraag is "me pc is lek, nu kan ik geen pr0n meer dounlooden" aquisitie aan het doen naar know-how voor het opzetten van een tv en/of telecom bedrijf. Op Tweakers zou je grotere kans van slagen hebben. Maar ook daar zul je eers hoon en gelach oogsten.
Bedenk eerst eens wat je wil, ga langs de KvK en praat met een adviseur. Zij zullen je vertellen wat je nodig hebt, hoe een bedrijfsplan eruit moet zien..
Ik heb niks aan de Nederlandse Markt. Waarom zou ik van Endmol rondleiding willen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dim jij even met geld is geen probleem. als je enige verstand van zaken had dan zou de prijs wel degelijk een rol spelen omdat je een businesscase kloppend wilt krijgen en aangezien je hier op fok dingen vraagt wekt bij mij de indruk dat je 0,0 idee hebt van de business waar je graag geld in wilt pompen.
geef aan endemol 300k en die geeft je graag een rondleiding in zijn pand.
en fok lijkt mij nou niet echt de beste plaats om serieuze antwoorden te krijgen waar je echt iets mee kan.
eigenlijk moet dit topic naar onz omdat het gewoon fake is OF ts is gewoon zo dom als maar wat.
los of je zoveel geld hebt, kan best, maar ga dan met mensen praten die verstand van zake hebben en geen internetforum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |