TS heeft besloten er niks van te zeggen en een KLB-topic te openen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
en wat zei deze studiegenoot toen je er iets van zei??
Het heeft dus gewerkt, met zijn oergeuren maakte hij duidelijk dat je niet welkom bent in zijn gebied.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Ada. het volgende:
Ik ben na de pauze ergens anders gaan zitten.
Om je gebied af te bakenen moet je jezelf dus onderpissen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het heeft dus gewerkt, met zijn oergeuren maakte hij duidelijk dat je niet welkom bent in zijn gebied.
Suuuurequote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Ada. het volgende:
Ik wil niks te maken hebben met onwelriekende menswezens.
Nee, je moet tegen objecten of mensen in je omgeving pissen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Om je gebied af te bakenen moet je jezelf dus onderpissen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het heeft dus gewerkt, met zijn haar oergeuren maakte hij zij duidelijk dat je niet welkom bent in zijn haar gebied.
Waarom denk je dat de evolutie je vingers gegeven heeft? Juist, om ze in je neusgaten te stoppen. Hij kan er niks aan doen dat jij te lui bent om je neus dicht te doen terwijl hij duidelijk maakt wat zijn territorium is.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Ada. het volgende:
Zowel van onder de oksels als uit de mond kwamen geuren van een halfwakker schepsel mijn kant op gewaaid.
Niet iedereen kan er echt iets aan doen hoor. Je had er natuurlijk ook subtiel over kunnen beginnen om eventueel tips te geven. Ben je er ook meteen achter of diegene ook zelf probeert er wat aan te doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef Ada. het volgende:
Bah.Vandaag zat ik tijdens college naast een stinkende studiegenoot. Gatverdamme, ga je wassen, vies zweetkind!!!
Je had geen kauwgom bij je?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Ada. het volgende:
Zowel van onder de oksels als uit de mond kwamen geuren van een halfwakker schepsel mijn kant op gewaaid.
Dat wil ik ook weleens weten.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
en wat zei deze studiegenoot toen je er iets van zei??
Helaas niet, anders had ik wel wat aangeboden. Maar dan was haar okselprobleem nog niet opgelost...quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Ada. het volgende:
[..]
Helaas niet, anders had ik wel wat aangeboden. Maar dan was haar okselprobleem nog niet opgelost...
Sjongejonge, waarom is het voor sommige mensen te veel moeite om dagelijks in de ochtend te douchen. Is wel zo sociaal.
Bij mensen met een echt zweetprobleem helpt dat niet hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Ada. het volgende:
[..]
Helaas niet, anders had ik wel wat aangeboden. Maar dan was haar okselprobleem nog niet opgelost...
Sjongejonge, waarom is het voor sommige mensen te veel moeite om dagelijks in de ochtend te douchen. Is wel zo sociaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |