Amsterdam, MAXIMAAL 450?quote:
Even voor de duidelijkheid, ik heb het 'op kamers wonen' al een tijd achter de rug. Maar als ik hier voor Leiden de site bekijk waar ik destijds gehuurd heb, dan moet je voor ¤ 450 best een eind kunnen komen.quote:
Dat hoeft ook niet de enige reden te zijn om op kamers te gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef koolstrab het volgende:
wat ik tot nu toe gezien heb is [...] op een locatie die niet veel dichterbij is dan waar ik nu woon.
same here, maar dan heb ik al iets van 15 keer gereageerd, en misschien drie keer een automatisch mailtje ontvangen dat de verhuurder me had weggeklikt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:54 schreef Matthijs- het volgende:
Heb op kamernet inmiddels zo'n 5 maal op een kamer gereageerd en zelfs nooit ook maar een reactie ontvangen.
Mss iets brutaler zijn en op kamernet.nl lekker 'Leiden' invoeren als plaats?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:29 schreef faculty het volgende:
Er komen in mijn studentenhuis in Oegstgeest (echt tegen het unipark van Leiden aan) 2 kamers vrij. Als ik terugdenk aan de vorige keer dan kan dit nog wel eens een tijdje leeg gaan staan, vorige keer duurde het ook een aantal maanden. mensen willen liever in de stad wonen dan in de randgemeenten
vorige keer ook gedaan. Het gaat echter om een campus contract en dat is vaak toch iets minder geliefd.. Ik zie het wel. We wonen met zijn 3en en vanaf augustus woon ik er alleen omdat de ene naar de stad verhuist en de ander naar eindhoven voor een master.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:33 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Mss iets brutaler zijn en op kamernet.nl lekker 'Leiden' invoeren als plaats?
Kan je in de advertentietekst wel uitleggen hoe het zit, maar je advertentie wordt iig veel vaker gezien.
naar randgemeenten zoeken heeft voor mij weinig zin, als ik moet fietsen van die randgemeente naar het centrum van de stad ben ik onderhand evenveel tijd kwijt als ik thuis blijf wonen en met een halfuurtje op centrale station sta.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:29 schreef faculty het volgende:
hmmz zoek in de randgemeenten. Er komen in mijn studentenhuis in Oegstgeest (echt tegen het unipark van Leiden aan) 2 kamers vrij. Als ik terugdenk aan de vorige keer dan kan dit nog wel eens een tijdje leeg gaan staan, vorige keer duurde het ook een aantal maanden. mensen willen liever in de stad wonen dan in de randgemeenten
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:54 schreef Matthijs- het volgende:
Heb op kamernet inmiddels zo'n 5 maal op een kamer gereageerd en zelfs nooit ook maar een reactie ontvangen.
Ik zoek een kamer in Rotterdam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:22 schreef Charina het volgende:
same here, maar dan heb ik al iets van 15 keer gereageerd, en misschien drie keer een automatisch mailtje ontvangen dat de verhuurder me had weggeklikt.![]()
welke stad zoek je? voor amsterdam en utrecht moet je heel veel geluk hebben (ikzelf en vriendinnen die daar willen gaan studeren zijn totnogtoe nergens tussen gekomen), voor steden zoals rotterdam en tilburg word je zo uitgenodigd (een vriendin had pas drie keer gereageerd op kamers in rotterdam, voor alledrie uitgenodigd om te komen hospiteren)
ohh sorryquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:19 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Hehe, ik zoek een kamer in Rotterdam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |