ik ga ook!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef mafkees01 het volgende:
rammsteinklasgenoot gaat daar ook heen in december... Wat een herrie
Als vrouw is het anders niet zo heel moeilijk hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben medelijden met je Tegan.
Hoe kom jij aan zoveel seks dan, ook als je vrijgezel bent? De vriendinnen die ik ken zijn langer droog. Of ze kunnen HEEEEEL hard liegen, maar dat lijkt me sterk.
Ik heb 3,5 jaar gehad met een nyfomane...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb een periode gehad van minstens 1 keer per dag, dat een paar maanden lang. Toen dat over was, had ik even 1 week zoiets van NEUKE!!!!!. NU... en na een maandje ging dat gevoel weg en heb ik ruim 10 maanden totaal geen goesting in sex gehad..
Momenteel zit ik op een punt dat het mij ook niet echt veel boeit.. Veel te druk in mijn hersenpan met andere zut dan sex, neuken etc.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen herrie. Schitterend. Duitse Hochkultur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
Op dit moment sta ik hier het langst droog van allemaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
poehpoeh, heb echt medelijden met je
Oftewel, waar zeur je over
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GAaaaaaf!
6 december wordt losgaan!
Mijn favo nummer van Rammstein is Stein um Stein. Zo fokking romantisch en cru tegelijkertijd. Werelds gewoon. (ik ga hem NU opzetten!)
Ehm ja, als je echt niet kieskeurig bent ofzo. Maar dat is wel erg triest, vind je zelf niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als vrouw is het anders niet zo heel moeilijk hoor
Een nymfomane is iemand die elke dag sex heeft en ruzie maakt?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar gehad met een nyfomane...![]()
Elke dag ruzie en elke dag gruwelijke seks. Klinkt lekker en....
.... dat is het ook. Maar de ruzie is toch erger.
Wat is eigenlijk de precieze definitie van nymfomane?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar gehad met een nyfomane...![]()
Elke dag ruzie en elke dag gruwelijke seks. Klinkt lekker en....
.... dat is het ook. Maar de ruzie is toch erger.
Nope, en hij ook niet. We zijn elkaars eerste.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ohhhhhwww... Ok.
Nooit behoefte gehad aan een ander?
Hoe lang?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment sta ik hier het langst droog van allemaal.
Als je wel wat kieskeurig bent, kun je ook redelijk wat krijgen, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehm ja, als je echt niet kieskeurig bent ofzo. Maar dat is wel erg triest, vind je zelf niet?
Hoi Pienquote:
Seksverslaafd. Soms wel 3 keer op een dag.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de precieze definitie van nymfomane?
Bij mij hangt het een beetje van mn, euh, zelfbevredigingscontrole (24 letterwoordenlingo!) af. Als ik het volhoud er vanaf te blijven komt de drang vrij snel. Hoe lang ik het daarna volhoud geen flauw idee, want dat is alweer een tijd geleden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb een periode gehad van minstens 1 keer per dag, dat een paar maanden lang. Toen dat over was, had ik even 1 week zoiets van NEUKE!!!!!. NU... en na een maandje ging dat gevoel weg en heb ik ruim 10 maanden totaal geen goesting in sex gehad..
Momenteel zit ik op een punt dat het mij ook niet echt veel boeit.. Veel te druk in mijn hersenpan met andere zut dan sex, neuken etc.
jaa heb de hele tijd op je zitten wachten hoorquote:
Ik zeur helemaal niet zo, er werd gewoon gevraagd hoe erg het is om droog te staan, en toen gaf ik antwoord.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
poehpoeh, heb echt medelijden met je
Oftewel, waar zeur je over
* DrMarten heeft Herzeleid in de auto liggenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen herrie. Schitterend. Duitse Hochkultur.
Ik ben maagd. En nee dat is niet mijn sterrenbeeldquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een nymfomane is iemand die elke dag sex heeft en ruzie maakt?
Ja, nee, maar als man hoeft dat ook niet, als je echt niet kieskeurig bent en er een beetje behoorlijk uitziet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je wel wat kieskeurig bent, kun je ook redelijk wat krijgen, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet.
Je hoeft iig nit zonder te zitten als je dat niet wil, dacht dat het daarover ging.
Behalve dat je zei dat je al verschrikkelijk lang droog stond...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeur helemaal niet zo, er werd gewoon gevraagd hoe erg het is om droog te staan, en toen gaf ik antwoord.
Ik doelde meer op hoe vaak per dag.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seksverslaafd. Soms wel 3 keer op een dag.
Zomervakantie in Salou en je bent het niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben maagd. En nee dat is niet mijn sterrenbeeld
Quote mij eens waar ik dat zeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Behalve dat je zei dat je al verschrikkelijk lang droog stond...![]()
En ik sta ook al bijna heel lang droog! Bijna he! nog niet helemaal..
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
* DrMarten heeft Herzeleid in de auto liggen
Hmm, een scharrel waarbij je elkaars eerste bent, klinkt mij toch meer als een relatie.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, en hij ook niet. We zijn elkaars eerste.
Het maakt het juist moeilijker, want onze band is nu zo sterk (al jaren zo), dus ik kan me niet voorstellen hoe het is om seks te hebben met iemand met wie ik niet alles vanaf het eerste geklungel heb gedaan, zou me misschien wel beetje schamen/aftastend zijn, terwijl ik bij scharrel gewoon 100% mezelf ben/kan zijn.
Ik heb ONS gehad waar ik direct al spijt van had en ONS waar ik nog steeds van nageniet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook heel kieskeurig. Kan me niet voorstellen hoe een ONS zou gaan, want ik moet je toch echt beter kennen hoor.
Verslaafd ben je pas als het je belemmert in andere dingen..quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet inderdaad gevoelens kunnen scheiden anders wordt het helemaal niks. Of gewoon helemaal klem zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook heel kieskeurig. Kan me niet voorstellen hoe een ONS zou gaan, want ik moet je toch echt beter kennen hoor.
Salouquote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zomervakantie in Salou en je bent het niet meer.
En als je je daar te goed voor voelt, moet je Odessa es proberen.
In de eerste weken is het niet veel.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Tegan het volgende:
Drie keer per dag is toch niet zoveel, als je daar een paar weken naar uitkeek.
Story of my life. We nemen altijd afstand van elkaar, en komen steeds weer bij elkaar terug. Ik wil een relatie, hij niet, maar we hebben er eigenlijk wel een. Ik houd het op bindingsangst, terwijl mijn vriendinnen zeggen dat ik verder moet met mijn leven, en niet op hem moet blijven wachten.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, een scharrel waarbij je elkaars eerste bent, klinkt mij toch meer als een relatie.
Maar goed dat jullie er allebei van genieten. DAAR gaat het om!
Je was me voorquote:Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[singles] Waar de honden groter zijn dan de meisjes
Daar ben ik ook zeker van hoor Tijn,quote:
Die is tof, maar ik vind nr1 Wollt Ihr Das Bett In Flammen Seher er ook lekker inknallen direct. En Seemann vind ik erg mooi.quote:
Ik weet van mezelf dat ik mezelf pas bloot geef (letterlijk en figuurlijk) als ik je vertrouw, en dat doe ik niet na een avondje. Ben veel te bang dat er dan slechte verhalen rond gaan over hoe slecht ik wel niet in bed zou zijn ofzo, krijg ik alleen maar nachtmerries van. Ik deel zelfs gewoon persoonlijke dingen niet zo snel met vrienden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ONS gehad waar ik direct al spijt van had en ONS waar ik nog steeds van nageniet.
Het kan zo lopen toch?
Wel bijzonder moet ik zeggen. Heb nog nooit een stel gehoord die dit had.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Story of my life. We nemen altijd afstand van elkaar, en komen steeds weer bij elkaar terug. Ik wil een relatie, hij niet, maar we hebben er eigenlijk wel een. Ik houd het op bindingsangst, terwijl mijn vriendinnen zeggen dat ik verder moet met mijn leven, en niet op hem moet blijven wachten.
jaaaa het is een heerlijke cdquote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is tof, maar ik vind nr1 Wollt Ihr Das Bett In Flammen Seher er ook lekker inknallen direct. En Seemann vind ik erg mooi.
Die staat er nogquote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa heb de hele tijd op je zitten wachten hoor
ben zoo blij dat je er bent Sedan![]()
hihi hoe ist met de auto?
Die hebben toch niet met haar wel of niet nymfomane zijn te maken?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de eerste weken is het niet veel.
Maar in je hele relatie wel.
Ik klaag niet, ze was geweldig in bed (en ik was haar 2e). Maar het was wel vermoeiend af en toe. Zeker de vele ruzies.
Ik heb ook niks tegen een ONS. Graag zelfs. Liever vandaag dan morgen. Maar meisjes versieren dat lukt mijn helaas nietquote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zeker van hoor Tijn,, maar toch valt het te sturen.
Als je Salou niets vindt, waarom niet je blikveld verruimen? Er is niets mis met ONS hoor, ook niet als dat je eerste keer is.
3x dat valt toch nog wel meequote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook blij dat ik toch wel wat meer smaken uit de snoeppot geprobeerd heb. Weet ik tenminste waar ik van houquote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel bijzonder moet ik zeggen. Heb nog nooit een stel gehoord die dit had.
Maar ik zou echt nooit maar 1 meid gehad hebben willen. Ik ben blij dat ik wat "gevlinderd" heb (zoals de oudere generatie dat noemt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |