Dat plus knuffelen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb zin om te zoenen, te frunniken en te neuken.. je trekt het uit zijn context
Massage heb ik al gehad, seks wil ik welquote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Pfff, ik heb zin in een massage en seks. Maar ik moet het doen met Bones en FOK!. Toch jammer.
Wie heb jij zo ver gekregen?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Massage heb ik al gehad, seks wil ik welMaar krijg een vriendinnetje op bezoek zo. Ook heel leuk natuurlijk
Ik heb er al één besteld. Maar het is een ACER 65W PA1650-02quote:Op maandag 15 juni 2009 21:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat is lastig, wat voor gegevens staan er op, heb er ergens nog een ligen
daar zit jij nog niet in hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook seks...harde geile seks...maarja..friendszone he
friends with benefitsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Eeuwig en altijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zie het probleem niet.... hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
seks wil ik welMaar krijg een vriendinnetje op bezoek zo. Ook heel leuk natuurlijk
Altijd handigquote:
*huil*quote:
Nu nog een manquote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie het probleem niet.... hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
En bedanktquote:
Neequote:
Ik heb heul geen massage van jou gekregen!quote:
sorry...zit ik er nu wel inquote:
Ohnee, want jij zou nog eens een seintje geven als je tijd had om een kok langs te laten komen..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ik heb heul geen massage van jou gekregen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |