Plaats dan eens wat meer foto's uit Noord, West en de Reeshof, die ken ik echt niet....quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef styliste het volgende:
Jaaaaa!
Dit spelletje met jou spelen is ook geen lol aan![]()
quote:
Nopequote:
jah rand binnenkantquote:
nope, is de verkeerde kant van de ringbanenquote:
Friezenlaan is in de buurt, en het is tussen de Ringbaan Noord en het spoor?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
Ligt tussen ringbaan Noord en het spoor jah
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
Friezenlaan ligt dicht in de buurt. Tenminste ..... Wel aan de juiste ringbaan.
Klopt als een busquote:
lift =)quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eehm, de huismetdeurvoordevoordeurstraat
waarom is die stom dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:21 schreef aardappel het volgende:
Leo XIII lijkt me dan een goede ja
en als dat juist is, vind ik die leeuw een stomme hint
Ow ghehehe ... nieuw plaatje dan?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:46 schreef FP128 het volgende:
Volgens mij is het antwoord al gegeven vamp.
Aha..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef vioo het volgende:
13
Bij Ringbaan Noord in de buurt?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Schopje met nieuwe foto
[ afbeelding ]
Close...quote:Op zondag 1 november 2009 22:40 schreef vamperotica het volgende:
Enschotse straat?
quote:
Aan de Hasseltstraat is er wel één verbouwd, maar volgens mij ziet die er anders uit.quote:Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dacht dat dat die kerk was die verbouwd was.. Of ik dénk gewoon dat dat de Enschotse straat is... dat zal t m wel zijn
![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Aan de Hasseltstraat is er wel één verbouwd, maar volgens mij ziet die er anders uit.
Nope.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bankastraat?
Maar ut gaat toch om wat je ziehiet?quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
De 'foto' is wel genomen vanaf de Enschotsestraat, maar het appartementencomplex in kwestie heeft toch écht een ander adres.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar ut gaat toch om wat je ziehiet?
En ik zie het stuk aan de Enschotse straat
Of heet dát stukje juist anders![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef vamperotica het volgende:
Maar ut gaat toch om wat je ziehiet?
En ik zie het stuk aan de Enschotse straat
Of heet dát stukje juist anders![]()
Zal ik 't maar gewoon lafjes verklappen dan ?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Zal ik 't maar gewoon lafjes verklappen dan ?
Dat geld voor moi ookquote:Op donderdag 26 november 2009 07:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb het idee dat ik het misschien eerder heb gezien maar daar houdt het ook mee op...
quote:Op donderdag 26 november 2009 07:52 schreef Stuurloos het volgende:
Als Tilburger zal ik me ook eens gaan mengen..![]()
Ontopic: Geen idee, ergens in de Reeshof? Witbrant-Oost?
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:12 schreef jens007 het volgende:
Ligt volgens mij aan het spoor, komt me ook bekend voor. Waar precies weet ik ook niet
Bij mij om de hoek ongeveer...quote:Op donderdag 26 november 2009 09:02 schreef styliste het volgende:
oh god waar staan die dingen ook al weer.....
Ja, ergens in Noord dus. Daar ben ik totaal onbekend.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek ongeveer...
Erg warmquote:Op donderdag 26 november 2009 09:24 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, ergens in Noord dus. Daar ben ik totaal onbekend.
edit: Koebergstraat?![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:53 schreef Stuurloos het volgende:
Van Otterloostraat?
Na dubbel check met Google Street Maps heb ik het 99,9 % goed denk ik.![]()
Moet je de lijst wel even terugzoekenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef Stuurloos het volgende:
Next is on me!
Nu kan ik er in de lijst bij
_Ophelia_ : 61quote:Op donderdag 26 november 2009 17:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Moet je de lijst wel even terugzoeken
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:09 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
_Ophelia_ : 61
vamperotica: 33
twister_rodriguez: 16
Crazy-M: 14
LittleTortillaBoy: 12
Existenz: 11
Vioo: 10
Tinny: 10
-_Tommy_-: 8
Styliste: 7
Rhubarbje: 5
Koston: 5
krioro: 5
HEvaRe: 5
Croupouque: 3
Treinhomo: 2
mrloesje: 2
Petertjuhhhh: 2
_dirkjan_: 2
PooL: 2
Clesar03: 2
JDude: 2
VoreG: 1
theKID: 1
JeffreyXL: 1
seilram: 1
vlinder81: 1
PierreTT: 1
Messenga: 1
treinkopper 1
Starlings: 1
Bork: 1
Stuurloos: 1
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef Stuurloos het volgende:
Kruising Heikantlaan/Sweelincklaan en Quirijnstoklaan?
Geen begraafplaats, het is een soort park...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Begraafplaats Noordhoekring/Bredaseweg?
Ja, dacht laat ik het topic maar eens omhoog kickenquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:38 schreef vamperotica het volgende:
ooooooohhhhhh... We gaan weer verder!!!
Idd, maar dat is toch de Piusstraat dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef vamperotica het volgende:
Mmm.. volgens mij kijk je uit op de kruising naar t koningsplein zeg maar
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Idd, maar dat is toch de Piusstraat dan?
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef styliste het volgende:
ach crap, die weet ik... denk ik..
Dongenseweg?
lift =)quote:Op zondag 14 maart 2010 15:38 schreef PierreTT het volgende:
Einde korvelseweg, kruising met ringbaan zuid? Bij het Willem II stadion daar... of heet het daar al de Laarstraat? Anyway, einde Korvelseweg/Laarstraat kruising met de Ringbaan Zuid
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:38 schreef PierreTT het volgende:
Einde korvelseweg, kruising met ringbaan zuid? Bij het Willem II stadion daar... of heet het daar al de Laarstraat? Anyway, einde Korvelseweg/Laarstraat kruising met de Ringbaan Zuid
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:23 schreef Stuurloos het volgende:
_Ophelia_ : 63
vamperotica: 35
twister_rodriguez: 16
Crazy-M: 14
LittleTortillaBoy: 12
Existenz: 11
Vioo: 10
Tinny: 10
-_Tommy_-: 8
Styliste: 7
Rhubarbje: 5
Koston: 5
krioro: 5
HEvaRe: 5
Stuurloos: 4
Croupouque: 3
Treinhomo: 2
mrloesje: 2
Petertjuhhhh: 2
_dirkjan_: 2
PooL: 2
Clesar03: 2
JDude: 2
VoreG: 1
theKID: 1
JeffreyXL: 1
seilram: 1
vlinder81: 1
PierreTT: 2
Messenga: 1
treinkopper 1
Starlings: 1
Bork: 1
quote:
*Ook voor gaatquote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Stuurloos het volgende:
Sint Jozefstraat?
Het probleem is dat ik eigenlijk zelf niet weet waar het is, dus zal ik alle antwoorden maar ff google streetviewenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:29 schreef aardappel het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik eigenlijk zelf niet weet waar het is, dus zal ik alle antwoorden maar ff google streetviewen
Ik heb het even opgezocht, maar ik vind het eigenlijk alleen maar moeilijkerquote:Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.... Ok... - D is het een polypeptidehormoon...
quote:
How close?quote:
quote:
quote:
Stuurloos postte op pagina 6 van dit topic deze foto, maar niemand heeft 'm nog geraden! Ik ben er zeker van dat dit de Sint Josephdwarsstraat is.quote:
Klopt ja! Toch nog iemand die het weet, want het is geen gemakkelijkequote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef Greenhorn het volgende:
[..]
Stuurloos postte op pagina 6 van dit topic deze foto, maar niemand heeft 'm nog geraden! Ik ben er zeker van dat dit de Sint Josephdwarsstraat is.![]()
Ik hoef hier geen punten voor ofzo trouwens, want jullie besloten destijds om met een nieuwe foto verder te gaan.. Maar ik was het topic aan 't doorlezen en vond dit wel een leuke aanvulling. Heb er ongeveer 2 jaar folders gelopen en ben er iedere ochtend met de ochtendkranten doorheen gereden.
Vooraan in de G buurt volgens mij bij het parkje wat je daar hebt ...quote:
_Ophelia_ : 64quote:
Schieten nog wel, ik trek ze gewoon willekeurig van Googlequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef aardappel het volgende:
Woei, ik word er nog goed in... ik zal morgen de geweldige moeite nemen om een picca te schieten
Dionysiusstraatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef aardappel het volgende:
eh.. niet te makkelijk dan.. het heeft iets met grieken en wijn te maken =)
Oke, misschien was hij toch iets te makkelijkquote:
OMG was ff aan t kijken waar t nou was, is gewoon de straat achter mn huis.. ken je wijkquote:
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef aardappel het volgende:
kwam natuurlijk wel mede door mijn geweldige westpoint-hint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |