Stuurloos postte op pagina 6 van dit topic deze foto, maar niemand heeft 'm nog geraden! Ik ben er zeker van dat dit de Sint Josephdwarsstraat is.quote:
Klopt ja! Toch nog iemand die het weet, want het is geen gemakkelijkequote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef Greenhorn het volgende:
[..]
Stuurloos postte op pagina 6 van dit topic deze foto, maar niemand heeft 'm nog geraden! Ik ben er zeker van dat dit de Sint Josephdwarsstraat is.![]()
Ik hoef hier geen punten voor ofzo trouwens, want jullie besloten destijds om met een nieuwe foto verder te gaan.. Maar ik was het topic aan 't doorlezen en vond dit wel een leuke aanvulling. Heb er ongeveer 2 jaar folders gelopen en ben er iedere ochtend met de ochtendkranten doorheen gereden.
Vooraan in de G buurt volgens mij bij het parkje wat je daar hebt ...quote:
_Ophelia_ : 64quote:
Schieten nog wel, ik trek ze gewoon willekeurig van Googlequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef aardappel het volgende:
Woei, ik word er nog goed in... ik zal morgen de geweldige moeite nemen om een picca te schieten
Dionysiusstraatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef aardappel het volgende:
eh.. niet te makkelijk dan.. het heeft iets met grieken en wijn te maken =)
Oke, misschien was hij toch iets te makkelijkquote:
OMG was ff aan t kijken waar t nou was, is gewoon de straat achter mn huis.. ken je wijkquote:
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef aardappel het volgende:
kwam natuurlijk wel mede door mijn geweldige westpoint-hint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |