quote:
Het is zeker een lieffie, al is ze natuurlijk soms ook stronteigenwijs, het blijft een jack russelquote:Op maandag 15 juni 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Wat een lieffie
Wat sneu voor je dat je afscheid moet nemen, maar ik hoop dat er zich een goed nieuw baasje meldt
Hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 10:44 schreef pulletje het volgende:
Als ik een huisje had gehad met een flinke tuin ipv een flatje met een klein balkon, had ik r zo willen adopteren.. Maar helaas.. Binnenkort verhuizen zit er niet in..
Je bent het perfecte baasje...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:57 schreef Klonk het volgende:
damn een jack russel die met katten om kan gaan, precies wat ik zoek, maar financieel op dit moment niet kan hebben, nondeju waarom komen dit soort dingen altijd op de verkeerde moment voorbij...
Moet wel zeggen dat ik me soms afvraag of Drib door heeft dat het katten zijn en niet gewoon een stel gekke hondenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:57 schreef Klonk het volgende:
damn een jack russel die met katten om kan gaan, precies wat ik zoek, maar financieel op dit moment niet kan hebben, nondeju waarom komen dit soort dingen altijd op de verkeerde moment voorbij...
Kunnen jullie niet tot een soort (tijdelijke) overeenkomst komen? De huidige baasjes blijven bv een tijdje meebetalen aan de da kosten? Het is al heel bijzonder als een volwassen hond een goede nieuwe baas vindt (ipv in het asiel te belanden of van huis tot huis gaat), ik als huidige baas zou dan wel bereid zijn hier het 1 en ander voor over te hebben......quote:Op maandag 22 juni 2009 12:57 schreef Klonk het volgende:
Ben ik wel met je eens, als Klonk daarover wil praten kan dat natuurlijk altijdquote:Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef childintime het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet tot een soort (tijdelijke) overeenkomst komen? De huidige baasjes blijven bv een tijdje meebetalen aan de da kosten? Het is al heel bijzonder als een volwassen hond een goede nieuwe baas vindt (ipv in het asiel te belanden of van huis tot huis gaat), ik als huidige baas zou dan wel bereid zijn hier het 1 en ander voor over te hebben......
Ik wilde het niet zeggen, want waar bemoei ik me mee, maar ik dacht er ook aanquote:Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef childintime het volgende:
Kunnen jullie niet tot een soort (tijdelijke) overeenkomst komen? De huidige baasjes blijven bv een tijdje meebetalen aan de da kosten? Het is al heel bijzonder als een volwassen hond een goede nieuwe baas vindt (ipv in het asiel te belanden of van huis tot huis gaat), ik als huidige baas zou dan wel bereid zijn hier het 1 en ander voor over te hebben......
Foto laten zienquote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Klonk het volgende:
kut hoe ga ik dit nu uitleggen aan mijn vriendin, schat ik heb op FOK! gezegd dat ik een hondje heb gezien wat me briljant lijkt maar verder nog niets aan jou het gezegd, huwelijkstherapie iemand...
"Schat, ik kwam toevallig online een hondje tegen dat dringend een nieuw baasje zoekt... precies wat we zouden willen.. Kijk es wat een schatje?" en dan laat je foto's zienquote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Klonk het volgende:
kut hoe ga ik dit nu uitleggen aan mijn vriendin, schat ik heb op FOK! gezegd dat ik een hondje heb gezien wat me briljant lijkt maar verder nog niets aan jou het gezegd, huwelijkstherapie iemand...
en er dan zelf ook heel lief bij kijken.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:56 schreef innepin het volgende:
[..]
"Schat, ik kwam toevallig online een hondje tegen dat dringend een nieuw baasje zoekt... precies wat we zouden willen.. Kijk es wat een schatje?" en dan laat je foto's zien
Jammer, maar bij twijfel kun je het beter latenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Klonk het volgende:
bijna huilend ga ik toch nee zeggen, sommige dingen moet je niet te lang laten doorzieken, voorzie toch wat problemen met de aanwezige poezen, mijn huisraad en waar ik de bench moet laten in ons huisje.
ik hoop heel erg dat dribbel een plekkie vind en ik hoop dat ik niemand ineens al te veel hoop heb gegeven...
Jamaar! Waar een wil is is een weg hoor!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Klonk het volgende:
bijna huilend ga ik toch nee zeggen, sommige dingen moet je niet te lang laten doorzieken, voorzie toch wat problemen met de aanwezige poezen, mijn huisraad en waar ik de bench moet laten in ons huisje.
ik hoop heel erg dat dribbel een plekkie vind en ik hoop dat ik niemand ineens al te veel hoop heb gegeven...
Jammer! Maar bedankt voor het meedenken!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Klonk het volgende:
En dan neemt iemand haar die haar eigenlijk liever niet wil? Nee, bedanktquote:Op maandag 22 juni 2009 15:49 schreef RioolSpook het volgende:
Als je er nou gewoon bij vertelt dat je het beestje een spuitje geeft als je binnen een week niemand hebt gevonden dan heb je binnen no-time 10 gegadigden gevonden.
Raissa, dat had laatst iemand hier gedaan. En dan moet je bedenken dat zo'n opmerking in F&F ongeveer hetzelfde is als in OUD zeggen dat kinderen klotemormels zijn en verboden zouden moeten worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
En dan neemt iemand haar die haar eigenlijk liever niet wil? Nee, bedankt
Is al over nagedacht en is geen optie, helaasquote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef anboni het volgende:
Raissa, zomaar 'n ideetje: is er misschien iets van 'n hondenuitlaatservice bij jou in de buurt? Daarmee zou Dribble haar energie kwijt kunnen en houdt ze toch 'n goed huis: het jouwe
Het ligt ook een beetje aan de andere jack, het klikt of het klikt niet zeg maar. Is denk ik een kwestie van proberen of het gaat, met de jack van de buren kan ze écht niet maar dat komt denk ik ook een beetje omdat ze nooit echt kennis hebben gemaakt.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:32 schreef ymme het volgende:
Jammer dat het niet met andere kleine honden kan.
Wij hebben een jack russel, die heel rustig is. En een graag spelende boxer.
Was leuk geweest, daar nog een actieve jack russel bij te hebben.
Die periode heeft Drib gelukkig niet gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 17:47 schreef childintime het volgende:
Ik heb dat niet gelezen dus weet niet waar het heeft gestaan.Ik kreeg destijds mijn JR als 2 jarige. Ideaal, want de puppie sloopperiode hebben ze dan achter zich.
Gevonden, maar lees net dat ze het toch niet met haar eigen Jack aandurfde. Ik help dus ook weer vrij weinigquote:Op maandag 22 juni 2009 17:47 schreef childintime het volgende:
Ik heb dat niet gelezen dus weet niet waar het heeft gestaan.Ik kreeg destijds mijn JR als 2 jarige. Ideaal, want de puppie sloopperiode hebben ze dan achter zich.
Het is natuurlijk ook maar net hoe de rangverdeling is.. Voorheen namen we haar weleens mee naar mijn ouders, die hebben ook een jack. Ging een jaar goed, maar toen werd de jack van mijn ouders jaloers als Dribble bij mijn vader ging zitten. Wat dus vechten tot gevolg had. Eigenlijk ligt dat meer aan de jack van mijn ouders maar toch, ik wil niet zeggen dat ze met iedere hond samen kanquote:Op maandag 22 juni 2009 17:48 schreef Raissa het volgende:
Het ligt ook een beetje aan de andere jack, het klikt of het klikt niet zeg maar. Is denk ik een kwestie van proberen of het gaat, met de jack van de buren kan ze écht niet maar dat komt denk ik ook een beetje omdat ze nooit echt kennis hebben gemaakt.
Nou ja, als iedereen een beetje zijn ogen en oren open houdt kan dat altijd helpen. Ik zal als ik straks met de hond ga lopen eens aan m'n moeder vragen; die kent nogal veel mensen met kleine hondjes. Waaronder ook 1 iemand die altijd volwassen hondjes "neemt" die niet meer thuis kunnen wonen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gevonden, maar lees net dat ze het toch niet met haar eigen Jack aandurfde. Ik help dus ook weer vrij weinig
Mede doordat ze ook vaak hele dagen alleen zit en ik dat niet eerlijk vind, ook niet als ze dan een uurtje uitgelaten wordt.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Mag ik vragen waarom een hondenuitlaatservice geen oplossing is Raissa?
(En je hoeft je niet te verdedigen ofzo, het is puur nieuwsgierigheid).
Als er geen uitlaatservice in de buurt is, is het dan een idee om iemand in de buurt te vinden (een gepensioneerd iemand bv) die wel dagelijks een fijn rondje wil wandelen met het hondje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |