zal leuk worden bij filevormingquote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de auto's aan de andere kant van de snelweg worden dan allemaal naar de achterkant van de vangrail getrokken!?!?!
Een vriend van mij kent mensen in Staphorst en daar liggen de condooms dus achter de kerk.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stiekeme seks is voor velen ook extra spannend.
Haal je snel de magneet er af, kan je mooi de file omzeilenquote:
Hoi Caroolquote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
Doen we het niet meer met jonkies of ougie's![]()
![]()
Muse is coolquote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff niet naar een van de beste bands ter wereld.
hooooi Tijnquote:
quote:
neem je tijd er voor, niet afraffelenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet het nog uitwerkenmaar er zit potentie in
Straks heten die dingen ook geen auto's meer maar Lars'
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mn neukertje wil gewoon niet meer met me neuken.. Bah! schuldgevoel is zoiets kluts!
Ben vorig jaar ook naar Guus geweest, toen Nederland tegen Frankrijk speelde geloof ik. Was best tof.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt welMoeilijk he, www.parkpop.nl
.
Gelukkig zijn er idd meerdere podiaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook naar Guus geweest, toen Nederland tegen Frankrijk speelde geloof ik. Was best tof.
Maar 1 keer vind ik wel genoeg.
Jaja, probeer het maar goed te maken.. Ik zat me te verheugen op mijn echte anale ontmaagding, dus niet met laffe voorbind.. en neeeeee, jij moet zomaar weer schuld gevoel krijgen.. BAH!quote:
Het is een kutidee, want dat zou inhouden dat auto's altijd precies zo botsen als waar de tegengestelde magneten zouden zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet het nog uitwerkenmaar er zit potentie in
Straks heten die dingen ook geen auto's meer maar Lars'
Waarom word ik hierbij betrokken?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mn neukertje wil gewoon niet meer met me neuken.. Bah! schuldgevoel is zoiets kluts!
kluts is je neukerdje!?!?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
verleden week bij me zusje even geweest, de hele godganse tijd guus aan, 1nummertje is leuk 2cd isquote:Op maandag 15 juni 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook naar Guus geweest, toen Nederland tegen Frankrijk speelde geloof ik. Was best tof.
Maar 1 keer vind ik wel genoeg.
ruk, dan ga ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt welMoeilijk he, www.parkpop.nl
.
Kluts, kuts.. ik typte kluts omdat kluts net de laatste post had gemaakt toen ik aan het typen was..quote:
maakt dat nou uit?quote:
Ja jezus sorry, kan ik 't helpen dat ik 't vorige friso iemand ontmoet heb?!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaja, probeer het maar goed te maken.. Ik zat me te verheugen op mijn echte anale ontmaagding, dus niet met laffe voorbind.. en neeeeee, jij moet zomaar weer schuld gevoel krijgen.. BAH!
Inderdaad overdaad schaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
verleden week bij me zusje even geweest, de hele godganse tijd guus aan, 1nummertje is leuk 2cd is
Dat kan je niet helpen nee.. Maar dat schuld gevoel.. valt dat niet weg te spoelen met een aantal biertjes?!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus sorry, kan ik 't helpen dat ik 't vorige friso iemand ontmoet heb?!
Nep zeg, dat jij gewoon niet naar de meet komt.quote:
Hoi.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maakt dat nou uit?. Er zijn 3 podia
.
lul je dr maar uitquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kluts, kuts.. ik typte kluts omdat kluts net de laatste post had gemaakt toen ik aan het typen was..
of eigenlijk spookt ze 24/7 door mn hoofd, maar niet doorvertellen he!
Je zegt precies het zelfde dat een actie groep al een tijd voor elkaar probeert te krijgenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Ze hebben het over loverboys terwijl het gewoon pooiers zijn.Noem het niet toffer dan het is.
Jij kijkt RTL4quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Ze hebben het over loverboys terwijl het gewoon pooiers zijn.Noem het niet toffer dan het is.
Er was toch laatste een mediacampagne om loverboy te veranderen in pooierboy. Maar dat is dus niet aangeslagen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Weet ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zegt precies het zelfde dat een actie groep al een tijd voor elkaar probeert te krijgen
Ik neem aan dat ik het dan wel geweten hadquote:
Dan ga je toch gewoon voor de gezelligheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie er sowieso niks tussen staan waarom ik wel zou gaan...
Sinds wanneer klinkt 'loverboy' zo tof?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Klopt, of gewoon pooier. Vind dat zulke onzin om zo'n gast toch loverboy te noemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er was toch laatste een mediacampagne om loverboy te veranderen in pooierboy. Maar dat is dus niet aangeslagen.
En verder mee eens
The Pretenders. Maar dat is niet genoeg om voor een uurtje naar Den Haag te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie er sowieso niks tussen staan waarom ik wel zou gaan...
komt dat niet omdat het over minderjarige meisjes gaat?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, of gewoon pooier. Vind dat zulke onzin om zo'n gast toch loverboy te noemen.
@ Heatwave, indd. zit naar rtl 4 te kijken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer klinkt 'loverboy' zo tof?. En het zijn natuurlijk wel pooiers met een specifieke modus operandi, dus daar enig onderscheid maken kan geen kwaad. En als je het gewoon gladjakkers noemt raak je weer in de war met de gemiddelde R&B-zanger. Lastig, die taal...
Het klinkt niet echt tof natuurlijk, maar vind het een slappe term. Vind het onderscheid an sich wel prima, kunt het best andere naam geven dan pooier. Dat ben ik dan wel met je eens. Maar Loverboy vind ik gewoon niet correct.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer klinkt 'loverboy' zo tof?. En het zijn natuurlijk wel pooiers met een specifieke modus operandi, dus daar enig onderscheid maken kan geen kwaad. En als je het gewoon gladjakkers noemt raak je weer in de war met de gemiddelde R&B-zanger. Lastig, die taal...
Nou ja het verschil is dat die meisjes dus "verliefd" zijn op de pooiers, dat maakt ze "lover"boy.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
komt dat niet omdat het over minderjarige meisjes gaat?
ik kijk namelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |