ALLE coca cola producten zeggen ze. Dus ook de blikjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef daniel1985 het volgende:
Volgens mij moet het lukken met die blikjes ZERO, het is gewoon goegkoper
AH per 6 2,09 euro dat is 0.35 cent stuk
Venlo winkel 0,29 cent stuk
nu de vraag of je dan 6 sixpacks mag kopen of zes blikjes??
Volgens mij is dit te proberen en zal het met 6 sixpacks moeten lukken, omdat de AH actie per 6 geld.
wat denken jullie??
De opmerking van het betreffende genie is al eerder gepost.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
OMFG! MikeyMo komt net met een briljante opmerking.
ik heb 48 flessen flessen cola in mn kelder. En moest iets van 38 euro nog wat ofzo inc statiegeld betalen. Maar daar ging de bonus vanaf. Dus ik kwam uit op 32.94.... en dat heb ik ook weer terug gekregen.
Zegt MikeyMo net : je verdient eraan, je hebt je statiegeld ook terug gekregen, en als je ze straks inlevert ben je 24 euro rijker
jaquote:Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef D. het volgende:
Maar het belangrijkste: smaakt die appeltaart een beetje?
Daar staat idd dat een printje magquote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef sander89 het volgende:
[..]
Er staat:
[..]
Volgens mij is het 6 artikelen per klant, maar een heleboel hebben gewoon 6 vergoed gekregen per artikel volgens mij.
Oohja dumpert linkt niet dus even op tinypic gezet.
[ afbeelding ]
ik had het nog helemaal niet zo bedachtquote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef TNA het volgende:
[..]
De opmerking van het betreffende genie is al eerder gepost.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 | [b]Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen![/b] [Q]Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide! 1. Stap de AH binnen 2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH) 3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast. 4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,- 5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien. 6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten 7. Enjoy![/Q] [b]De spelregels van de AH:[/b] Garantie - De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder. - Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau. [b]Spelregels[/b] - De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt. De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak). - De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant. - Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant. - Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt. -Lees [b]url=http://i42.tinypic.com/206erlt.jpg]hierrrrrr[/url][/b] de nieuwe interne memo spelregels van de AH. Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen Supermarkten: Albert Heijn www.ah.nl C1000 www.c1000.nl Aldi www.aldi.nl Super de Boer www.superdeboer.nl Spar www.spar.nl Lidl www.lidl.nl Plus www.plus.nl Co-op www.coop.nl Troefmarkt www.troefmarkt.nl Supercoop www.supercoop.nl Jumbo www.jumbosupermarkten.nl Golff supermarkten www.golff.nl DekaMarkt www.dekamarkt.nl Em-Te www.em-te.nl Attent www.attent.nl Hoogvliet www.hoogviet.com Deen Supermarkt www.deen.nl Jan Linders www.janlinders.nl Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl Boni Markt www.bonisupermarkt.nl Nettorama www.nettorama.nl MCD www.mcd-supermarkt.nl Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl Die 2 bruder www.2bruder.com Drogisten: DA www.da.nl Etos www.etos.nl Trekpleister www.trekpleister.nl Kruidvat www.kruidvat.nl Schlecker http://nl.schlecker.com[/Q] [b]Of folders van buitenlandse winkels uitgesloten zijn, zijn we nog over in discussie, en heb ik net als vraag online aan de klantenservice gesteld.[/b] [b]Het actieteam bij de AH begint om 09:30 dat betekend dat [u]voor[/u] de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.[/b] Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ; Uitgeprinte folders mogen gewoon! Ook hoef je [b]geen[/b] bon te hebben van een andere winkel. Even een sfeerfoto [img]http://xs140.xs.to/xs140/09251/586fe7d6_img_0200631.jpg[/img] [sub]niet van mij[/sub] Folders van de [b]Jumbo en hoogvliet komen 17 Juni opnieuw uit[/b]. Nieuwe folders van de Deka komen elke zondag opnieuw uit, en gaan elke dinsdag in. De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten. Uitgeprinte folders zijn gewoon geldig. In de nieuwe spelregels van AH staat dat het om een folder op folder actie gaat. Dus of een hardcopy, of een print. Geen mda/laptop dus. Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee! AH zegt ; [Quote]Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant. [/Quote] Maar de AH's die ik, en andere fokkers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product. [b]Gaarne opflikkeren met photoshop verneukerij. Die onzin doe je maar op 49.[/b] |
Zet 'm even tussen [code ] en [/code], dan kan 'ie worden geplakt.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:08 schreef Qwea het volgende:
<knip>
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Hele toffe OP
Done!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:09 schreef S-Two het volgende:
Toffe actie, iemand die in Groningen naar de AH's is geweest? Kan me niet voorstellen dat ze daar nog niet aangepast zijn, maar misschien neem ik morgen wel even een kijkje.
Ziet er niet heel betrouwbaar uit zoquote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=17381#comments
Morgen inslaaaaaaaan
c1000.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen inslaaaaaaaan
Je moet bv van de boni folder, de voorkant MET DATUM hebben van de actieperiode, en de pagina waar je product op staatquote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef D. het volgende:
Met dat uitprinten he, is alleen de pagina voldoende?
lees de nieuwe OP, of het topicquote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Skiet het volgende:
Nogmaals...
Ik wil morgenochtend even langs de AH gaan. Hebben mensen tips welke producten waarschijnlijk nog "gratis" zijn en welke folder erbij moet. Appreciate it!
nee, dacht photoshop. Maar is voor amsterdam.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:21 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
hoezo niet geldig, heb ik weer een paar regeltjes van ah gemist?
Haha volgens mij is deze folder echt héél erg nep. Coca Cola en Pizza allebei op dezelfde pagina en allebei goedkoper? Yeah rightquote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen inslaaaaaaaan
Dat dacht ik alquote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Qwea het volgende:
Ooh. Mijn grafische vormgever van een vriend zegt dat het gesoept is. Er staat nooit ex statiegeld bij, en alles is in arial lettertype. En de letters staan niet op dezelfde hoogte maar is er bij gezet
Dan zag die van mij er toch minder nep uit vond je niet? Niet van echt te onderscheidenquote:
Als jij nou eens opflikkert met je Photoshops krijg je van mij mijn eerste gratis appeltaartje door je strot geduwd.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan zag die van mij er toch minder nep uit vond je niet? Niet van echt te onderscheiden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dan dat je hem in je browser hebt laten staanquote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan zag die van mij er toch minder nep uit vond je niet? Niet van echt te onderscheiden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er anders ook nog wel 6 overquote:Op maandag 15 juni 2009 23:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Als jij nou eens opflikkert met je Photoshops krijg je van mij mijn eerste gratis appeltaartje door je strot geduwd.
Huiliequote:Op maandag 15 juni 2009 23:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Als jij nou eens opflikkert met je Photoshops krijg je van mij mijn eerste gratis appeltaartje door je strot geduwd.
Tering wat triestquote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef Fosfolipide het volgende:
http://www.c1000amsterdam.tk/ Check die site whahhahaha hoe triest dat mensen speciaal dit gaan maken... Gebruik de folder niet! Anders pleeg je fraude!
Mensen moeten ook niet Photoshoppen, anders is er geen vertrouwen meer in prints en schaffen ze de prints af. Dat zou helemaal waardeloos zijn aangezien ik vandaag gratis Coca Cola heb gehaald met een geprinte folder van Boni Supermarkt, terwijl ik daar nog nooit van heb gehoordquote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Tering wat triest
Lekker de AH oplichten mensen met photoshops, goed bezig![]()
Ik zou c1000 mailen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Mensen moeten ook niet Photoshoppen, anders is er geen vertrouwen meer in prints en schaffen ze de prints af. Dat zou helemaal waardeloos zijn aangezien ik vandaag gratis Coca Cola heb gehaald met een geprinte folder van Boni Supermarkt, terwijl ik daar nog nooit van heb gehoord
Die durven, als ze de folder niet geloven kan je de website laten zien met je laptop en wie ziet er nou TK.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef Fosfolipide het volgende:
http://www.c1000amsterdam.tk/ Check die site whahhahaha hoe triest dat mensen speciaal dit gaan maken... Gebruik de folder niet! Anders pleeg je fraude!
Jawel hoor. Kopieer of auteursrecht. Heb c1000 al gemaildquote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef sander89 het volgende:
[..]
Die durven, als ze de folder niet geloven kan je de website laten zien met je laptop en wie ziet er nou TK.![]()
Als ze gepakt worden zijn de flink de lul of kan je niet vervolgd worden door website te kopieren etc?
Nee ik speel het spelletje gewoon op de legale manier, dan blijft tenminste echt leuk cheaten is zo makkelijk.
Ja. Ze gebruiken het logo van de C1000, daar zit een copyright op, en die kinderen van 15 jaar zijn vast niet zo slim geweest om even aan C1000 te vragen of ze dat logo mogen gebruiken.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef sander89 het volgende:
[..]
Die durven, als ze de folder niet geloven kan je de website laten zien met je laptop en wie ziet er nou TK.![]()
Als ze gepakt worden zijn de flink de lul of kan je niet vervolgd worden door website te kopieren etc?
Nee ik speel het spelletje gewoon op de legale manier, dan blijft tenminste echt leuk cheaten is zo makkelijk.
Hoi Kadev nog bedankt voor de SMS-jes vanochtend waren erg nuttig.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef -Kadev- het volgende:
Weet niet of het ergens al vermeld is, maar hier http://www.2bruder.com/ kun je een blikje Coca-Cola Zero voor 0,29 krijgen. Toch handig in de pauze
Gevondenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:15 schreef -Kadev- het volgende:
Iemand toevallig een overzicht met welke supermarkten van zondag t/m zaterdag werken?
Handig! Was net zelf alles aan het uitzoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Hopelijk klopt dit wel van uwsupermarkt.nl
Op zondag gaat de folder in bij: Deen, Dirk van de broek, Bas van der Heijden en Digros.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |