Sta je daar met je 36 flessen colaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:33 schreef D. het volgende:
Prijs van cola was inmiddels aangepast in de computer, voor het vak stond nog de oude prijs
Ze hebben een scanner in de winkelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sta je daar met je 36 flessen cola
Same here. Wat een misleiding. Op het schap stond 4,49 euro. En ik moest 4,39 afrekenen. Ik vroeg waarom de prijs niet aangepast was (op het schap) en toen viel dat wijf gelijk in de verdediging: hij is aangepas hoor hij is aangepast!! maar alleen bij de kassa dus. Ik heb ze beschuldigd van misleiding, omdat ik die kassaprijs niet kan zien, ik ga uit van de prijs op het schap.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:33 schreef D. het volgende:
Prijs van cola was inmiddels aangepast in de computer, voor het vak stond nog de oude prijs
Doe eens normaal gozertje. Had je kunnen verwachten. En anders moet je maar de scanner gebruiken. Faalhaasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:58 schreef Staafje het volgende:
[..]
Same here. Wat een misleiding. Op het schap stond 4,49 euro. En ik moest 4,39 afrekenen. Ik vroeg waarom de prijs niet aangepast was (op het schap) en toen viel dat wijf gelijk in de verdediging: hij is aangepas hoor hij is aangepast!! maar alleen bij de kassa dus. Ik heb ze beschuldigd van misleiding, omdat ik die kassaprijs niet kan zien, ik ga uit van de prijs op het schap.
Ze zei dat de prijs die de kassa weergeeft de juiste is, maar ook daar loog ze. Want ik had eens een keer een product wat aan de kassa duurder was dan op het schap en toen hoefde ik alsnog de prijs van het schap te betalen. Stelletje kklijers daarzo.
idd, stel lutsersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef UncleSam het volgende:
Beetje jammer dat mensen folders gaan aanpassen, en daarmee gratis spullen meekrijgen. Straks zegt AH, wegens misbruik zijn alleen echte gedrukte folders toegestaan..
Dus aub mensen stop met het namaken van folders en prijzen, dan is de lol en sport er toch af?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:58 schreef Staafje het volgende:
[..]
Ik heb ze beschuldigd van misleiding, omdat ik die kassaprijs niet kan zien, ik ga uit van de prijs op het schap.
Ik neem aan dat dit nep is? Aangezien op de c1000 site geen kopje nergens goedkoper te vinden isquote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
A.s. zaterdag gratis Big American Pizza!
Bron: http://www.c1000.nl/acties/nergens-goedkoper-
Vraag me alleen af of hier ergens een folder van is aangezien het alleen op de website staat.
Tinypic wordt hier geblokkeerd, welk product is het dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Had deze nog niet langs zien komen, ik weet nog of de AH het heeft aangepast, maar dat zou vreemd zijn, aangezien de folder van Hoogvliet al een week uit is.
Is alleen deze vandaag dan nog geldig. 't is dan wel geen cola of pizza, maar ach.
De Mona Stroopwafel Pudding voor 99 centquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Tinypic wordt hier geblokkeerd, welk product is het dan?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:20 schreef Chantalmv2 het volgende:
Die pudding is echt niet meer te halen gratis vandaag ben ik bang!
Kansloze sadass, gebruik dan de scanner i.p.v. het personeel af te zeiken, zielig mannetjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:58 schreef Staafje het volgende:
[..]
Same here. Wat een misleiding. Op het schap stond 4,49 euro. En ik moest 4,39 afrekenen. Ik vroeg waarom de prijs niet aangepast was (op het schap) en toen viel dat wijf gelijk in de verdediging: hij is aangepas hoor hij is aangepast!! maar alleen bij de kassa dus. Ik heb ze beschuldigd van misleiding, omdat ik die kassaprijs niet kan zien, ik ga uit van de prijs op het schap.
Ze zei dat de prijs die de kassa weergeeft de juiste is, maar ook daar loog ze. Want ik had eens een keer een product wat aan de kassa duurder was dan op het schap en toen hoefde ik alsnog de prijs van het schap te betalen. Stelletje kklijers daarzo.
Als we het de hele dag nog gaan hebben over die Edet en telkens de link naar de folder wie weet helemaal niet meer morgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:26 schreef Chantalmv2 het volgende:
Denkje ook van de Edet DJMarcel? Want die actie gaat pas morgen in van Hoogvliet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |