quote:Op maandag 15 juni 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
t is hier geen ttk, maar klb
dan open je er je eigen topic in ttk overquote:Op maandag 15 juni 2009 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uhm, het lijkt me een redelijk goede klacht dat leraren het ons fout hebben aangeleerd.
Het was wel leuker maar er zijn wat posts verwijderd.quote:
dat dusquote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef MouzurX het volgende:
Eens, vooral als hetzelfde mailtje meerdere keren wordt verstuurd
Er was al keiveel gepost, helaas een beetje offtopic. Maar ik heb gewoon vreselijk gelijk, en als er niets te bashen valt laat KLB het afweten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:50 schreef Siniti het volgende:
Niet echt een succesvol topic hé. Ik post er ook maar in dat helpt je weer een beetje
18 posts in 8 uur is natuurlijk niks.
Ik moest ook een keer enquetes afnemen. Na 4 enquetes ben ik gestopt en heb de rest verzonnenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er was al keiveel gepost, helaas een beetje offtopic. Maar ik heb gewoon vreselijk gelijk, en als er niets te bashen valt laat KLB het afweten.
Maar ik vind het best aangenaam, een topic in KLB gemaakt van maar 1 pagina. Zeldzaam jeweets.
Dat kregen wij in et laatste collegequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik krijg ook na afloop van ieder blok mails om een enquête in te vullen over het vak dat je hebt gevolgd, een belangrijke reden voor mij om deze niet meer in te vullen is het gebrek aan feedback, je krijgt nooit een mail terug van wat er met de informatie gedaan is en wat de resultaten waren.
Krijg je wel eens informatie terug over de uitkomsten? Dat vind ik altijd heel irritant, zelfs als je er om vraagt sturen ze de uitkomsten gewoon niet op naar de deelnemers. Het is geen onredelijke vraag lijkt mij maar ze zijn er gewoon te laks voor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |