Even gegoogled; ICC ja. Mensen dood gevallen?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:21 schreef static het volgende:
[..]
ICC bedoel je? Daar gingen tot een maand geleden elke week lunchen, lijkt idd een beetje op zijn gat te liggen. Vooral met die verdiepingen waar geen ramen inzitten. Misschien heeft het te maken met die 6 mensen die er dood zijn gevallen?
Mooie jurkjes! Dat had ik nou niet achter jou gezocht!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:48 schreef static het volgende:
Dit gaat fout, heb mijn favoriete winkel in Hong Kong gevonden. Credit Cards maar opbergen.![]()
http://www.shanghaitang.com/
Oh gezellig!quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:41 schreef static het volgende:
Die zelfmoord had ze gedaan in een rode jurk, dat schijnt te betekenen dat je als kwade geest wil terugkomen ofzo.
dat er weinig winkels zijn in het midden segment ben ik zeker niet mee eens. Er zijn talloze winkelcentrums met winkels die kleding in de westerse kwaliteit aanbieden tegen een lagere prijs. Sha Tin Plaza, Ma on Shan Plaza, eigenlijk overalquote:Op maandag 15 februari 2010 19:55 schreef mecano het volgende:
Het vuurwerk was niet echt spectaculair. Die van het westerse nieuwjaar was beter. Het is nu echt vreselijk koud zeker in de New Territories waar ik verbijf. Ik dacht dat HK wel warmer dan in NL zal zijn. Over een paar dagen moet ik weer terug naar NL. Het was een leuke vakantie. Denk dat ik over een paar jaar HK weer bezoek.
Nu ik hier bijna 2 maanden ben, heb ik het volgende opgemerkt: werken in HK is alleen goed als je veel verdient. Flink aantal mensen verdienen niet genoeg om van te leven. En 6 dagen/week werken van 10~12 uur/dag is normaal hier. Er is groot verschil tussen arm en rijk. Dat zie ik ook terug in de winkels. Je hebt hier hele dure of hele goedkope winkels. Er zijn weinig winkels in het midden segment.
en kong hei fat choi!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef static het volgende:
Heb nog een award gewonnen over 2009 ook.
'Pioneer Star of 2009'.
Ik weet niet hoe het in HK zit maar hier in mainland (Hangzhou, Zhejiang Province - 1.5 uur van Shanghai) is het vuurwerk waardeloos, zit nu al twee weken naar miljoenklappers te luisteren. Vuurwerk met EXPO's is vaak veel spectaculairder omdat dan het echte siervuurwerk uit de kast komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:55 schreef mecano het volgende:
Het vuurwerk was niet echt spectaculair. Die van het westerse nieuwjaar was beter. Het is nu echt vreselijk koud zeker in de New Territories waar ik verbijf. Ik dacht dat HK wel warmer dan in NL zal zijn. Over een paar dagen moet ik weer terug naar NL. Het was een leuke vakantie. Denk dat ik over een paar jaar HK weer bezoek.
Nu ik hier bijna 2 maanden ben, heb ik het volgende opgemerkt: werken in HK is alleen goed als je veel verdient. Flink aantal mensen verdienen niet genoeg om van te leven. En 6 dagen/week werken van 10~12 uur/dag is normaal hier. Er is groot verschil tussen arm en rijk. Dat zie ik ook terug in de winkels. Je hebt hier hele dure of hele goedkope winkels. Er zijn weinig winkels in het midden segment.
en kong hei fat choi!
Mwa, ik zou Hong Kong is niet speciaal smerig noemen, hooguit als de smog blijft hangen. Druk is het zeker wel. Vanwege het kleine oppervlak is het veel drukker dan in een 'reguliere' miljoenenstad in Mainland China. Komende week ben ik er weer voor twee weken te vinden, in combinatie met Guangzhou. Ten opzichte van Shanghai, waar ik zelf woon, is Hong Kong uiteraard veel meer Westers, en daarnaast is er meer natuur, met al die eilanden. Shanghai is zeker modern, maar loopt in bepaalde opzichten ook weer achter op Hong Kong, qua levensstandaard. Wel is er veel meer ruimte, en schoon is het ook. Beide steden zijn een bezoek meer dan waard.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:11 schreef FP128 het volgende:
Wat is er nou van waar dat Hongkong een hele drukke,vieze en bedrukkende
(constante herrie zodat het hoofdpijn veroorzaakt ) stad is. Beetje NYC maar dan
in het klein en aziatisch. Shanghai schijnt heel erg mooi,schoon en modern te zijn.
Klopt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |