abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 september 2012 @ 15:40:05 #201
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_116461404
Club azure is echt mooi ja! Prachtig uitzicht. Shenzhen ga ik ook nog heen.
I never workout
  donderdag 6 september 2012 @ 16:12:53 #202
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116462803
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef ASSpirine het volgende:
Shenzhen was wel leuk om uit te gaan, doen ook veel Hong Kongers (?) en je bent er zo.
Vind het wel meevallen, ben er een paar keer per jaar omdat het HQ daar staat.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_116464886
Shenzen heeft tenminste Babyface. 8-)
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
  donderdag 6 september 2012 @ 17:08:21 #204
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116465004
En Suzy's. :X
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 6 september 2012 @ 20:49:03 #205
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116475514
Vroeger kwam ik overigens altijd in Club PP en nee, PP staat niet voor een plasje, maar voor Patek Philippe.

Paar keer een inval geweest (was ik bij, redelijk vreemde gewaarwording), daarna is de tent gesloten. Misschien ondertussen weer open, zit achter Mody Road in TST. Moest eerst met een lift naar beneden, dan door een soort doolhof van gangen (in de verte hoorde je de beat al) en dan sta je ineens in een enorm mooie zaal, leek wel een oud theater.

Geweldige geluid- en lichtshow, o.a. wat eigen filmpjes:





En Sticky Fingers, leuke tent met - uiteraard - een Filipijnse coverband (zijn ondertussen verhuisd naar een grotere lokatie vlakbij het Intercontinental in TST):

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_116481387
China, het land waar ze een fles "dure" rode wijn kopen en dat mixen met ijskoude sprite/7 up...
Verder vond ik het wel leuk uitgaan, maar plaats voorhanden.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_116486143
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:46 schreef just.in.case het volgende:
DragonEye ziet er natuurlijk heel fancy uit, maar het is vooral de nouveau riche en expats die aan hun cocktailtje nippen. De echte feestjes vinden ergens anders plaats. Leuker is bijvoorbeeld Azure, op de bovenste verdieping van het LKF hotel. Tot een uur of 9 's avonds is het een chique restaurant, daarna barst het feest los met een schitterend uitzicht over HK Island en Kowloon.

Voor een meer local experience kun je naar Club Beijing. Afhankelijk van de avond kost dat wel 300 HKD entree, maar dan heb je wel een puik feestje. Buiten LKF kan ik M1NT aanraden. Net als in M1NT in Shanghai hebben ze een shark aquarium dwars door de club. In HK ben ik er enkel met privé feestjes geweest, dus ik weet niet of je er zonder meer binnenkomt. In Shanghai moet je officieel bijvoorbeeld member zijn om binnen te komen.
Bij Azure en DragonEye komt letterlijk exact hetzelfde expat volk, dat punt ontgaat me dus. En alles wat ik noem is erg expat focussed, ik ken lokaal weinig en kom er niet mee in contact. Zo fancy is DragonEye trouwens niet, vond zelf Azure deftiger. Enfin, voor local tips kan je beter Static volgen...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 7 september 2012 @ 00:32:05 #208
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116486370
Ik kom nooit in dat soort tenten, heb enorme hoogtevrees.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_116491958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:27 schreef ASSpirine het volgende:
China, het land waar ze een fles "dure" rode wijn kopen en dat mixen met ijskoude sprite/7 up...
Verder vond ik het wel leuk uitgaan, maar plaats voorhanden.
Of nog mooier, Single Malt Scotch met groene thee.
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
pi_116492205
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 00:22 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Bij Azure en DragonEye komt letterlijk exact hetzelfde expat volk, dat punt ontgaat me dus. En alles wat ik noem is erg expat focussed, ik ken lokaal weinig en kom er niet mee in contact. Zo fancy is DragonEye trouwens niet, vond zelf Azure deftiger. Enfin, voor local tips kan je beter Static volgen...
Zowel in Azure als DragonEye komen natuurlijk veel expats; dat is LKF eigen. Het verschil in mijn ervaring is dat DragonEye meer gaat om het zien en gezien worden, de modellen en de champagne, terwijl in Azure ook nog gefeest wordt. DragonEye vraagt daarnaast vaak entree, terwijl je bij Azure door een drankje te bestellen al naar boven mag.
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
pi_118714114
Pff, lekkere tip was DragonEye! Worden daar vodka's voor 7000 euro verkocht. Kon nog meedoen aan zo'n fles ook, omdat een vriend van een vriend ( :') ) me uitgenodigd had. Zou er met mijn studentenbudget echter nooit heengaan als het niet door iemand anders betaald zou worden. Azure is wel erg goed bevallen, goede tip! Een van de leukste feestjes van de afgelopen tijd was in de Ozone Sky Bar, op de 118e verdieping van het ICC en ik geloof de hoogste bar ter wereld? Schitterend uitzicht over Hong Kong terwijl je je biertjes weg staat te werken!

Weet je toevallig al of Club PP weer open is Static? Iemand nog iets bijzonders gedaan met Halloween? Wij hadden kostuums en een ticket voor Volar gekocht, maar de helft van onze groep kwam LKF niet eens binnen (politie-afzettingen) dus was dat al in één klap 400HKD door de goot voor hen. ;( Feestje bleek nog ietwat tegen te vallen ook en LKF was echt stervensdruk, dus dat doe ik nooit weer.

Tip is trouwens om naar Sai Wan te gaan! Je moet er een stuk voor hiken, maar dan bevind je je wel in ontzagwekkende natuur en werkelijk schitterende stranden! Vlak daarbij is er ook een klif van ca. 12 meter hoog waarvan je af kunt springen. Gisteren ook nabij Lok Fu de locatie van het oude vliegveld gezien. Wat een ontzettend ziek en gevaarlijk ding moet dat geweest zijn zeg! :P Iemand van jullie toevallig vroeger nog eens op dit vliegveld gevlogen? Als ik die beelden zie kan ik gewoon niet geloven dat dat 'normaal' was.

(je kan evt. beginnen op 2:30 voor de opzienbarende shots)
  vrijdag 2 november 2012 @ 04:52:05 #212
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_118732096
LKF is sowieso al veel te druk en veel te duur... Nu weet je het tenminste ;)

Sai Wan, zal ik over denken als ik volgende keer in HK zit. Beetje buiten de drukte zou wel leuk zijn.

Vroeger toen ik klein was moesten we altijd daar landen, maar toen was dat "normaal" :P
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_118732136
Genoeg avonden waarop je clubs in LKF gratis of voor een lage prijs binnen kunt komen hoor en je drank koop je dan gewoon in de 7/11 of Big Pizza dus dat is normaal gesproken geen enkel probleem. De drukte vind ik ook juist leuk, alleen was het met Halloween gewoon compleet abnormaal.

Als je de citylife wil ontsnappen is Sai Wan perfect, je hebt er daar echt geen idee van dat je dichtbij een grote stad bent! Dacht je in het vliegtuig niet elke keer dat je op het punt stond te crashen btw? :P
  vrijdag 2 november 2012 @ 06:35:19 #214
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_118732213
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 05:50 schreef Kaas- het volgende:
Genoeg avonden waarop je clubs in LKF gratis of voor een lage prijs binnen kunt komen hoor en je drank koop je dan gewoon in de 7/11 of Big Pizza dus dat is normaal gesproken geen enkel probleem. De drukte vind ik ook juist leuk, alleen was het met Halloween gewoon compleet abnormaal.

Als je de citylife wil ontsnappen is Sai Wan perfect, je hebt er daar echt geen idee van dat je dichtbij een grote stad bent! Dacht je in het vliegtuig niet elke keer dat je op het punt stond te crashen btw? :P
Kwas nog jong, waarschijnlijk was dat toen kei tof :P
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_118732291
Nog twee weken en dan zit ik bij nathan road dicht bij Jordan. Mooi topic!
pi_118732333
Studie, werk, vakantie? ;)
pi_118732353
Ja zie nu dat ik in het KAA subforum zit en niet TRV. :@
Vakantie, dus handig om wat uitgaansgelegenheden op een rijtje te hebben, al ben ik niet zo'n uitgaanstype. :)

Wat doe jij er?
Edit: ah studeren, gaaf! Wat studeer je?
pi_118732383
KAA is misschien nog wel een betere plek voor tips dan. :D Officieel ben ik economiestudent in Nederland, maar hier volg ik eigenlijk alleen vakken in Mandarijn, Chinese politiek en meer van dat soort spul.
  maandag 5 november 2012 @ 15:03:52 #219
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_118849297
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:40 schreef Kaas- het volgende:
Pff, lekkere tip was DragonEye! Worden daar vodka's voor 7000 euro verkocht. Kon nog meedoen aan zo'n fles ook, omdat een vriend van een vriend ( :') ) me uitgenodigd had. Zou er met mijn studentenbudget echter nooit heengaan als het niet door iemand anders betaald zou worden. Azure is wel erg goed bevallen, goede tip! Een van de leukste feestjes van de afgelopen tijd was in de Ozone Sky Bar, op de 118e verdieping van het ICC en ik geloof de hoogste bar ter wereld? Schitterend uitzicht over Hong Kong terwijl je je biertjes weg staat te werken!

Weet je toevallig al of Club PP weer open is Static? Iemand nog iets bijzonders gedaan met Halloween? Wij hadden kostuums en een ticket voor Volar gekocht, maar de helft van onze groep kwam LKF niet eens binnen (politie-afzettingen) dus was dat al in één klap 400HKD door de goot voor hen. ;( Feestje bleek nog ietwat tegen te vallen ook en LKF was echt stervensdruk, dus dat doe ik nooit weer.

Tip is trouwens om naar Sai Wan te gaan! Je moet er een stuk voor hiken, maar dan bevind je je wel in ontzagwekkende natuur en werkelijk schitterende stranden! Vlak daarbij is er ook een klif van ca. 12 meter hoog waarvan je af kunt springen. Gisteren ook nabij Lok Fu de locatie van het oude vliegveld gezien. Wat een ontzettend ziek en gevaarlijk ding moet dat geweest zijn zeg! :P Iemand van jullie toevallig vroeger nog eens op dit vliegveld gevlogen? Als ik die beelden zie kan ik gewoon niet geloven dat dat 'normaal' was.

(je kan evt. beginnen op 2:30 voor de opzienbarende shots)
Wij kwamen Dragon-i binnen door wat Fillipijnen die we bij de party 7/11 hadden ontmoet. Kregen ook zo'n gigantische fles Grey Goose. Anders had ik nog geen eens een glas water kunnen betalen met mijn studentenbudget :')! Tijdens Halloween had je trouwens het telefoonnummer moeten opslaan van degenen die dat feest hadden georganiseerd. Zodra je ze belt wanneer je buiten LKF staat komen ze je namelijk ophalen en hoef je niet te wachten! Ozone is inderdaad fantastisch, alleen met windkracht 40000 is het lastig een sigaret te roken :D.

Wat ik wel opvallend vind is dat de politie onaangekondigde raids houdt in het uitgaan. Zo was het heel gezellig in de Volar, daarna was het ineens een half uur stil omdat de politie elke id-kaart ging controleren :').

Afgelopen weekend ben ik naar Macau geweest al vond ik dat wel erg tegenvallen. Op de terugweg nog een Aziatische vrouw geholpen die lastig werd gevallen door haar doorgesnoven Amerikaanse ex-vriend. Blijkbaar ben ik gestuurd door Buddha om te beschermen, heerlijke cultuur. Het valt me dan wel tegen dat je een scene ziet gebeuren op de boot terug, en werkelijk waar niemand anders ook maar een poging doet om die arme meid te helpen. Iedereen kijkt maar een beetje voor zich uit.

Tot nu toe bevalt Hong Kong me nog uitstekend, alleen zal het 'Honeymoon'-gevoel wel een keer over zijn.
I never workout
pi_118849573
Dragon-i is niet gratis, maar dat had ik ook niet beloofd ;)

Ik vind de Tazmanian Ballroom trouwens relaxter, van dezelfde kerel. Goed werk op de ferry, altijd netjes om toch een hand uit te steken ^O^
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')