Nog nooit van gehoord...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:33 schreef FP128 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat zo byzonder is aan HK? is het zoals sommige zeggen een soort mini New York en Nederland (kwa woonoppervlak) in 1?
Het is nog waar ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef cheukert het volgende:
Rookverbod in uitgaansgelegenheden gaat vannacht in
je komt wat arrogant over, zomaar een feedback.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:51 schreef static het volgende:
Precies: niet.
Of je leest dit topic en de vorige gewoon delen eens door. Zomaar een suggestie.
dude, je kan toch niet 123 vertellen wat er zo speciaal is aan hk.... dan blijf je eeuwig bezig.. misschien moet je wat specifieker zijn. Iedereen heeft immers andere interpretaties en interessesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:06 schreef Zith het volgende:
[..]
je komt wat arrogant over, zomaar een feedback.
officieel gezien wel, maar zat net in een tent waar nog uitgebreid werd gerooktquote:
Ik wel en daarin kwam je ook al arrogant overquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:10 schreef static het volgende:
Heb van links naar rechts en van boven naar onder e.e.a. beschreven hoe het hier aan toe gaat, inclusief foto's en filmpjes.
Heb je de vorige topics al gelezen?
Was zaterdag naar een club, heb ik de toiletschoonmaker 100$ gegeven, mocht ik in een donker nisje roken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:40 schreef cheukert het volgende:
[..]
officieel gezien wel, maar zat net in een tent waar nog uitgebreid werd gerookt
hahaha, waar was dat? Ik heb nog geen mensen gezien die netals in Nederland met z'n alleen buiten staan te paffen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:50 schreef static het volgende:
[..]
Was zaterdag naar een club, heb ik de toiletschoonmaker 100$ gegeven, mocht ik in een donker nisje roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |