abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70098504
Nou, ik zat eerlijkgezegd een beetje in m'n maag met dat iedereen in september wil en dat ik zelf in september maar een vrij weekend heb. Dus wat dat betreft: mij best Goeie kans dus wel dat ik er dan niet bij ben
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:40:35 #77
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70098530
Betekend dit dat al jullie puike dames, samenkomen op 1 plek?
ik ben de jager met de pet.
pi_70098559
begin augustus kan ik ook
Ja doei.
pi_70098620
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ik zat eerlijkgezegd een beetje in m'n maag met dat iedereen in september wil en dat ik zelf in september maar een vrij weekend heb. Dus wat dat betreft: mij best Goeie kans dus wel dat ik er dan niet bij ben
Nee CF jij moet er ook bij zijn! Want het was min of meer jouw idee ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:43:51 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70098636
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:

Begin augustus zou voor mij ook een optie zijn . Vanaf de 12e ben ik foetsie.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:44:41 #81
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70098667
CF moet er zijn, punt.!

Begin augustus is hier ook prima
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_70098739
Ik ben van half juli tot half augustus weg

(Nouja, eigenlijk , maar meetinggewijs )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:52:54 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70098998
Het is de zomervakantieperiode, dus ik denk dat het sowieso niet haalbaar is dat iedereen kan. Jammergenoeg. Of je moet ervoor kiezen het over de zomervakantie heen te tillen naar eind september / oktober.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70099045
Dan ga ik nog wel een keer alleen bij CF eten .

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70099096
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
HM PF, dat klinkt alsof de locatie bij jouw ouders meer geschikt is Volgens mij is dat voor ongeveer iedereen handiger dan hier, of niet?
1. Mijn ouders moeten het goed vinden
2. De oven moet wel af zijn en werken (ik vond dat hij op 6 september af is, mijn ouders op 19...)
3. Ik vind het echt heel leuk maar organisatorisch ben ik een beetje een kleine dictator. Ik wil dan wel het huis schoon maken en alles klaarzetten qua pannen en zo (of zo ) maar dan lijkt het mij verstandig als iemand anders over de distributie/inkoop/etc gaat

Maar die oven moet dus eerst nog af en m'n ouders moeten het goed vinden Maar ik denk wel dat ze het goed vinden want mijn vader had ook een motormeet een tijdje geleden bij hem thuis
pi_70099229
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dus PF, was dat een serieus aanbod?

Nijmegen is dan weer wat verder uit de richting, of niet?
Ja het is serieus! Maar dat is misschien meer een idee voor een meet 2 aangezien de oven nu nog in aanbouw is. Offf ben ik nu veel te druk met die pizzaoven

Wat er sowieso wel is is
- een keuken
- een combimagnetron
- een 90 cm oven
- een 5 pits fornuis (waarvan 1 vis)

En nog wel meer maar daar kom ik even niet op Dussss als het alleen om de locatie gaat vind ik het sowieso goed, ik moet alleen wel even kijken of ik er dan wel ben en of m'n ouders het goed vinden/weg willen gaan.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:58:57 #87
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70099254
Ik stel mijn huis ter beschikking.

Dan ga ik als een echte Hugh Heffner tussen jullie lopen in mijn badjas
pi_70099297
En ik wil niet het topic/idee/what ever kapen! Maarrrrrrrrr ik dacht als iedereen wil koken/er bij wil zijn en het kan bij mij waarom ook niet..

Het is natuurlijk veel minder eng als het in België is !
pi_70099302
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de zomervakantieperiode, dus ik denk dat het sowieso niet haalbaar is dat iedereen kan. Jammergenoeg. Of je moet ervoor kiezen het over de zomervakantie heen te tillen naar eind september / oktober.
Ja maar het was toch ook niet de bedoeling dat iedereen kan, het zou een kleíne meet bij CF zijn? Voor een grote groep kan er altijd nog een meet gepland worden na de vakantie .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:05:28 #90
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70099515
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar het was toch ook niet de bedoeling dat iedereen kan, het zou een kleíne meet bij CF zijn? Voor een grote groep kan er altijd nog een meet gepland worden na de vakantie .
Dattem. Ik stel voor dat de dames die in de OP worden genoemd lekker bij CF meeten, zoals oorspronkelijk het plan was. CF heeft duidelijk aangegeven dat er beperkt plek was en die plek is nu op. Bovendien heb ik in Slank gelezen dat er mensen zijn die een kleinere meet fijner vinden dan een grote, dus dan moet je die kleinere meet ook een kans geven.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70099579
Heb je dan wel een zwembad, Houzer? Anders komen we niet hoor .

Het is mij om het even waar, maar het zou heel jammer zijn als de initiatiefneemster (aka CF) er niet bij zou kunnen zijn!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70099605
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dattem. Ik stel voor dat de dames die in de OP worden genoemd lekker bij CF meeten, zoals oorspronkelijk het plan was. CF heeft duidelijk aangegeven dat er beperkt plek was en die plek is nu op. Bovendien heb ik in Slank gelezen dat er mensen zijn die een kleinere meet fijner vinden dan een grote, dus dan moet je die kleinere meet ook een kans geven.
Lijkt mij ook een heel goed idee. En als deze zo snel mogelijk kan (in augustus of zo) dan kunnen we er daarna altijd nog een doen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:09:48 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70099699
quote:

[..]

Ook true! Het was maar een idee .
pi_70099706
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Phaidra het volgende:

Het is mij om het even waar, maar het zou heel jammer zijn als de initiatiefneemster (aka CF) er niet bij zou kunnen zijn!!
Jammer? Onvergeeflijk! Ondraaglijk!

Ik denk ook dat ik er sowieso maar vanaf zie. Dan wordt de groep weer een beetje kleiner en kan het gewoon bij CF thuis, en ik zie er ook eigenlijk best tegenop om die reis nog een keer vanuit Groningen te maken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:18:54 #95
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70100053
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Phaidra het volgende:

Nee
Wel een bubbelbad. Mag dat ook?
Ow en als je ver woont dan word je gehaald geen probleem DaD
pi_70100452
CF, jij had toch ook aangegeven dat je liever niet in andermans keuken kookte? Dan moeten we ons daaraan houden vind ik.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70100510
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
CF, jij had toch ook aangegeven dat je liever niet in andermans keuken kookte? Dan moeten we ons daaraan houden vind ik.
Daarom dacht ik pizza oven dan kan iedereen zelf zijn pizza beleggen Maar dat heeft ze inderdaad gezegd ja!
pi_70100511
Als het in augustus zou zijn (waar het wel op lijkt als het bij CF is) is er ook een redelijke kans dat ik niet kan. We moeten dan klussen ons nieuwe huis, ik denk niet dat ik dan een hele zaterdag weg kan (of althans, dat wordt me niet in dank afgenomen denk ik ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70100526
Maar je moet toch ook ontspannen ?!
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:29:49 #100
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70100537
quote:

[..]

Ja maar vanaf dat de meet genoemd werd was ik bijvoorbeeld ook enthousiast maar ik zag dit topic pas veel later want was bij vriendje en sta bijvoorbeeld niet in de OP. Ik ben ook niet van de grote meets en de vorige keren dus ook niet geweest.
Niet dat ik nu voor mezelf wil pleiten hier maar dit gooit wel de deur dicht voor sommigen.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')