De kans dat ik tijdens de vakantieperiode vrij kan krijgen op zaterdagen is heel klein in de zomermaanden, ja. Maar ga geen rekening met mij houden hoor, als ik kan kom ik graag en anders, nou ja, niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
DaD kon geloof ik ook alleen maar in september? Nou ja, anders wordt het een kookstudio met een kookjuf
Het oorspronkelijke idee was een niet al te grote meet, vooral. Maar ja, met zoveel animo... Kan moeilijk mensen weigerenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Als de groep te groot wordt trek ik ik me trouwens wel terug. Een kookstudio was juist níet het idee namelijk dacht ik.
Omdat het me echt heel leuk lijkt, maar ik mezelf ken en het op het laatste moment alsnog te eng vind + dat ik geen idee heb hoe ik dit mn ouders moet uitleggen, die denken dat jullie allemaal zweterige enge mannetjes zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk Phaidra! Met DaD als taartenbakjufDan regelt ze wel even een koffer met wieltjes voor haar bakspullen
Chico, waarom kom je niet, dan?
Ik denk in de middag beginnen met koken, en 's avonds eten. Uur of 7? Maar kan natuurlijk ook vroeger of later.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:56 schreef loveli het volgende:
tvp vanuit Duitsland
Hoe laat dacht je te beginnen op de bewuste zaterdag? Dan weet ik meteen of me dat gaat lukken in combinatie met werk.
Wat zij zegtquote:Op maandag 15 juni 2009 18:24 schreef Merel het volgende:
Ik vind dit echt een heel heel heel leuk idee
Dus ik kom graag eten! En ik wil ook best koken als er extra handen nodig zijn, maar ik heb er ook totáál geen problemen mee om me terug te trekken zodat er meer ruimte in de keuken is voor anderen
Ja hoor ik wil graag meekoken!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen die wèl willen koken? Ik kan namelijk niet in m'n eentje voor 10-15 man gaan koken.
Nou ja, kan misschien wel; wil niet
Willen zeker wel, bij mij hangt het er denk ik vanaf hoe laat ik kom of ik met iemand mee kan rijden en hoe laat die gaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen die wèl willen koken? Ik kan namelijk niet in m'n eentje voor 10-15 man gaan koken.
Met mij toch? Dacht ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Willen zeker wel, bij mij hangt het er denk ik vanaf hoe laat ik kom of ik met iemand mee kan rijden en hoe laat die gaatAls ik zou moeten treinen zou het misschien iets minder aantrekkelijker zijn
![]()
Jaja, graag! Maar daar wilde ik niet zomaar van uit gaan nadat het één keer ter sprake was gekomenquote:
Idem, afhankelijk van of en met wie ik tegen die tijd meerijd, al ben ik er niet erg goed in ofzo. Maar ter ondersteuning zou het kunnenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Willen zeker wel, bij mij hangt het er denk ik vanaf hoe laat ik kom of ik met iemand mee kan rijden en hoe laat die gaatAls ik zou moeten treinen zou het misschien iets minder aantrekkelijker zijn
![]()
Ik kan ook niet koken hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh... nou, dat wil ik de mensheid niet aandoen eigenlijk
Het idee is toch om het allemaal een beetje stap-voor-stap te benaderen, johquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:56 schreef SiTu het volgende:
[..]
Idem, afhankelijk van of en met wie ik tegen die tijd meerijd, al ben ik er niet erg goed in ofzo. Maar ter ondersteuning zou het kunnen
Lift vanuit Eindhoven. Tink en Miss_S hadden zich al aangeboden, maar ik wil nog niemand vastpinnenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef laziness het volgende:
Wie hebben waar vandaan een lift nodig?
Er zijn heus genoeg plekken in diverse auto's denk ik zo.
Als ik ga kom ik je wel ophalenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat het me echt heel leuk lijkt, maar ik mezelf ken en het op het laatste moment alsnog te eng vind + dat ik geen idee heb hoe ik dit mn ouders moet uitleggen, die denken dat jullie allemaal zweterige enge mannetjes zijn. Hier liep het de vorige meet ook op mis, toen heb ik op het laatste moment afgehaakt. Dus ik wil nu wel weten wat jullie allemaal gaan doen, ga zeuren om foto's van het eten, maar zal er zelf waarschijnlijk niet bij zijn
.
Ik wil wel koken! Had het nog niet heel hard geroepen omdat andere mensen misschien liever willen, maar als er genoeg plaats is kook ik wel mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wil wel koken! Had het nog niet heel hard geroepen omdat andere mensen misschien liever willen, maar als er genoeg plaats is kook ik wel mee.
CF, vind je het niet vervelend dat je meet sort of 'gekaapt' wordtn dan? Zou ik in kunnen komen als je dat niet zo leuk vindtquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dus PF, was dat een serieus aanbod?
Nijmegen is dan weer wat verder uit de richting, of niet?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ik zat eerlijkgezegd een beetje in m'n maag met dat iedereen in september wil en dat ik zelf in september maar een vrij weekend heb. Dus wat dat betreft: mij bestGoeie kans dus wel dat ik er dan niet bij ben
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ik zat eerlijkgezegd een beetje in m'n maag met dat iedereen in september wil en dat ik zelf in september maar een vrij weekend heb. Dus wat dat betreft: mij bestGoeie kans dus wel dat ik er dan niet bij ben
1. Mijn ouders moeten het goed vindenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
HM PF, dat klinkt alsof de locatie bij jouw ouders meer geschikt isVolgens mij is dat voor ongeveer iedereen handiger dan hier, of niet?
Ja het is serieus! Maar dat is misschien meer een idee voor een meet 2 aangezien de oven nu nog in aanbouw is. Offf ben ik nu veel te druk met die pizzaovenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dus PF, was dat een serieus aanbod?
Nijmegen is dan weer wat verder uit de richting, of niet?
Ja maar het was toch ook niet de bedoeling dat iedereen kan, het zou een kleíne meet bij CF zijn? Voor een grote groep kan er altijd nog een meet gepland worden na de vakantiequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de zomervakantieperiode, dus ik denk dat het sowieso niet haalbaar is dat iedereen kan. Jammergenoeg. Of je moet ervoor kiezen het over de zomervakantie heen te tillen naar eind september / oktober.
Dattem. Ik stel voor dat de dames die in de OP worden genoemd lekker bij CF meeten, zoals oorspronkelijk het plan was. CF heeft duidelijk aangegeven dat er beperkt plek was en die plek is nu op. Bovendien heb ik in Slank gelezen dat er mensen zijn die een kleinere meet fijner vinden dan een grote, dus dan moet je die kleinere meet ook een kans geven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar het was toch ook niet de bedoeling dat iedereen kan, het zou een kleíne meet bij CF zijn? Voor een grote groep kan er altijd nog een meet gepland worden na de vakantie.
Lijkt mij ook een heel goed idee. En als deze zo snel mogelijk kan (in augustus of zo) dan kunnen we er daarna altijd nog een doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dattem. Ik stel voor dat de dames die in de OP worden genoemd lekker bij CF meeten, zoals oorspronkelijk het plan was. CF heeft duidelijk aangegeven dat er beperkt plek was en die plek is nu op. Bovendien heb ik in Slank gelezen dat er mensen zijn die een kleinere meet fijner vinden dan een grote, dus dan moet je die kleinere meet ook een kans geven.
Ook true! Het was maar een ideequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dattem. Ik stel voor dat de dames die in de OP worden genoemd lekker bij CF meeten, zoals oorspronkelijk het plan was. CF heeft duidelijk aangegeven dat er beperkt plek was en die plek is nu op. Bovendien heb ik in Slank gelezen dat er mensen zijn die een kleinere meet fijner vinden dan een grote, dus dan moet je die kleinere meet ook een kans geven.
Jammer? Onvergeeflijk! Ondraaglijk!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Phaidra het volgende:
Heb je dan wel een zwembad, Houzer? Anders komen we niet hoor.
Het is mij om het even waar, maar het zou heel jammer zijn als de initiatiefneemster (aka CF) er niet bij zou kunnen zijn!!
Neequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Phaidra het volgende:
Heb je dan wel een zwembad, Houzer? Anders komen we niet hoor.
Het is mij om het even waar, maar het zou heel jammer zijn als de initiatiefneemster (aka CF) er niet bij zou kunnen zijn!!
Daarom dacht ik pizza oven dan kan iedereen zelf zijn pizza beleggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
CF, jij had toch ook aangegeven dat je liever niet in andermans keuken kookte? Dan moeten we ons daaraan houden vind ik.
Ja maar vanaf dat de meet genoemd werd was ik bijvoorbeeld ook enthousiast maar ik zag dit topic pas veel later want was bij vriendje en sta bijvoorbeeld niet in de OP. Ik ben ook niet van de grote meets en de vorige keren dus ook niet geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |