Niet voor de vakken! Dat kan t/m vrijdag.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef P.F het volgende:
@ Ewelina, je kan je ook nog volgende maand inschrijven?
Ja, dat had ik daarna pas doorquote:
jaweeeelquote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
En het eerste gesprek krijg je na de voorlichting? Dus ik hoef nog niet te solliciteren nu?
Ik kwam er ook niet uit totquote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh oké, want ik voelde me wel heul dom nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want broncode kon ik niet vinden.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet uit totBroncode kon ik ook niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want broncode kon ik niet vinden.
. Maar dan klik je in je browser View of Beeld aan en dan Paginabron.
Niet meer actief op Fok!
Haha ik snap emquote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaweeeel
je solliciteert en kan naar een voorlichting gaan, of andersomik heb ook eerst gesolliciteerd en werd toen uitgenodigd voor een voorlichting waarna ik kon solliciteren.
Ze doen eerst een briefselectie (kijken of je uberhaupt geschikt bent op papier)
Daarna krijg je een intake gesprek, tweede selectie, ze kijken of ze je in persoon uberhaupt zouden willen
Daarna de testen waaruit je rapport wordt opgemaakt
En met dat rapport mag je solliciteren, zelfs als 't slecht is, maar da's niet aan te raden
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet uit totSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want broncode kon ik niet vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja maar hier hadden ze het steeds over rechtermuisknopquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broncode kon ik ook niet vinden. Maar dan klik je in je browser View of Beeld aan en dan Paginabron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chicolate op 15-06-2009 20:34:00 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
kijk ook eens op infopolitie.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Haha ik snap emmaar ik solliciteer dus op de functie die ik vond bij Arnhem zeg maar
![]()
Als ik er ooit uit kom wat ik invul bij de reden waarom ik bij de politie wil werken in 80 woorden, pfff en waarom heb ik geen cv bewaard, nouja mn bijbaantjes van 10 jaar terug zullen vast niet heel boeiend zijn...
yay! spill the beansquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
yay! spill the beans![]()
(of geef een goeie hint)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 is ook lastigVerdomme!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]maar die heb ik allemaal al geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 is ook lastigVerdomme!
![]()
ik probeer ze nog 1 keer
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Bij mij welquote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef Blurred86 het volgende:
huh bij mij komt er bij geen enkele iets zinnigs uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet je me helpen met 10
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Awww!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez voelt zich een beetje buitengesloten omdat ze het spelletje niet doet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]oh wat stom die had ik al lang geprobeerd, maar gewoon niet goed gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet je me helpen met 10
![]()
ik ga mijn best doen op 10!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ik doe ook niet mee hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez voelt zich een beetje buitengesloten omdat ze het spelletje niet doet.
Ik heb gesportquote:Op maandag 15 juni 2009 20:48 schreef ColdFeet het volgende:
Stelletje dozenGa eens sporten, ofzo
*heeft net Evy 3 gelopen en gaat over 5 min naar yoga. Ik ben gek
Ik nu ook.quote:
Het was dan ook niet voor jou bedoeld; jij bent sowieso een redelijke sportypants, tegenwoordigquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou best willen sporten, maar mijn lijf wil echt ff niet
ik heb nu wel de code ontcijferd, maar weet niet wat ik bij de url in moet vullen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik nu ook.Eens kijken of vriendje mee wil denken.
Maar dadelijk ga ik ook een boek lezen want daar had ik me op verheugd.
Zou ik eerst die goedkope eens uitproberen. Is het niets, dan kan je altijd nog naar de dure sportschool .quote:Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef Daph_ het volgende:
Twee sportscholen hier in de buurt met spinning:
- Eentje, goed geregeld, mooie school, leuke lessen; 12,50 per les
- Eentje, minder modern, lessen geen idee (zusje vond het leuk), 7 euro per les.
Blurred heeft op pagina 4 van het vorige topic de gouden tip gegevenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog een tip voor de url van 2?
Hoe?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb het zinnetje dat little red zegt inmiddels ontcijferd, maar ik snap niet wat nu de oplossing is ?
Ik heb hem... als je hem goed ontcijfert is het gewoon een woord uit die zin.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog een tip voor de url van 2?
Met heel veel moeitequote:
Nou, dat dus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |