http://partyflock.nl/album/1031804/6255578.htmlquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:53 schreef LeonH het volgende:
huh? D'r zat toch eerst een andere chick die zong bij Lasgo? Maargoed, die zangeresjes zijn allemaal lekkel lekkel!
als kranten er nu ook eens naar luisterenquote:
Die heeft de melodie ook niet zelf bedacht, eerste nummer dat ik ken dat die melodie gebruikte heet Rythm & Drums. Origineel is vast wel ergens te vinden via YouTube. De melodie is iig al vaaaak gebruikt.quote:
Naisss damequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/album/1031804/6255578.html
Evi
Haar ooit van dichtbij gezien.....![]()
![]()
ik ga zeker wel kijken, je weet maar nooitquote:
Speedcityquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef mstx het volgende:
Sinds defqon luister ik constant die speedcity cd van CL&MT![]()
+1 voor de woordgrapquote:
vocals inderdaad heiligquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef T_Killer het volgende:
Men neme:
1x- vocals van heldigste plaat ooit
1x- mids
1x- melo
en dan krijg je:
Aardig trackje idd, maar dat komt volgens mij alleen maar door de Vocal. Zonder (bekende) vocal is het een 13 in een dozijn track, met - alweer - een d'Stylerz kick die mij totaal niet trekt. Veel te uitgevlakt, kan ook door YT komen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar ik vind dit soort nummers altijd allemaal zo goedkoop klinken.. Ik snap ook wel dat opkomende Producers/ Dj's ergens moeten beginnen maar ik vind dit echt niks.
Misschien ben ik ook wel veel te verwend en draai ik daarom zo vaak al die lekkere nummers veel te vaak
Een Ekdommetjequote:
Misschien voor de volgende plaat? Ik heb geen hol verstand van mixen maar zal niet weten waarom ie anders aan het volume moet komen..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Een Ekdommetje
Maar bij Frontliner is het idd wel erg overdreven zeg! Volgens mij zie ik 'm het volume bijstellen van het kanaal wat ie net er uit heeft uitgemixt
Ik heb nog nooit achter draaitafels en een mengpaneel gestaan dus kan echt niet beoordelen over wat ie doet maar moet zeggen dat ik het wel vet vind om te zien hoe geconcentreerd hij bezig is. Misschien daardoor wat weinig interactie met het publiek maar ik heb wel het idee dat hij echt heel erg zijn best doet om zo goed mogelijk te mixxen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef de_huig het volgende:
maar hej, wat boeit het..zolang hij er een feestje van maakt met zn plaatjes en de mensen een beetje opzweept hoor je mij niet klagen
Vette track maar vind remember 2009 uit dezelfde set echt nog veel beter.quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Leef je nog chef? Was vet hard losgaan in de blue alweer
.
Kick is idd wat minder, maar t gaat niet om de vocal, hoewel dat ie meteen aan Superdisco doet denken en dat al meteen een pluspunt is, maar vind de rest van t nummer sowieso super vet, vooral die midsquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Aardig trackje idd, maar dat komt volgens mij alleen maar door de Vocal. Zonder (bekende) vocal is het een 13 in een dozijn track, met - alweer - een d'Stylerz kick die mij totaal niet trekt. Veel te uitgevlakt, kan ook door YT komen.
yep.. die matige (software) synths die verneuken het vooral.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Aardig trackje idd, maar dat komt volgens mij alleen maar door de Vocal. Zonder (bekende) vocal is het een 13 in een dozijn track, met - alweer - een d'Stylerz kick die mij totaal niet trekt. Veel te uitgevlakt, kan ook door YT komen.
Heb er geen studie van gemaakt, maar heb het idee dat dit soort tracks meestal goedkoop klinken door 1: de kick, 2 de Synth. en mogelijk 3: 'standaard' (kick) truckjes aan het eind van de maat etc.
Deze heeft volgens mij vooral met punt 1 te kampen, alhoewel de synth me ook niet helemaal zint. (ohoho :x)
Ieder zijn smaak natuurlijk, heb ook absoluut slechter spul van ze/hem (met hoeveel is/zijn d'Stylerz?) gehoord. Bovendien kan zo'n track op je groeien, maar tot die tijd zwijmel ik nog even weg bij BH - Just as easy. Yum.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Kick is idd wat minder, maar t gaat niet om de vocal, hoewel dat ie meteen aan Superdisco doet denken en dat al meteen een pluspunt is, maar vind de rest van t nummer sowieso super vet, vooral die mids
Nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef blup het volgende:
wannneeer komt Noisecontrollers - interview nu ns uit
doet me gelijk denken aan Blademasterz live-act bij XXlerator, Fabian draaide het mengpaneel bijna kapot volgens mij, gezien hoe hij bezig wasquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef LeonH het volgende:
Maar bij Frontliner is het idd wel erg overdreven zeg!
met z'n 2-en...quote:
Dit zijn pas echt helden als je het mij vraagt.. Snap ook nog steeds niet waarom ze een Tatanka & Zatox niet een keer laten afsluiten op de Main.. Deze 2 helden verdienen dat gewoon..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |