abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70025421
quote:
Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om 'miljoenen, tientallen miljoenen' mensen. PVV-leider Wilders heeft dit zaterdag gezegd in een interview voor de Deense televisie.

"Een enorm aantal moslims wil een andere samenleving dan de democratie die we nu hebben", aldus Wilders. "Het is nog een minderheid, maar zodra ze sterker worden, zullen ze van toon veranderen en zal het te laat zijn om terug te vechten." Volgens Wilders is het 'een paar minuten voor twaalf' en kan er niet langer worden gewacht met maatregelen.

In het interview schetst Wilders dat de Europese beschaving wordt bedreigd door massale immigratie uit moslimlanden en een hoog geboortecijfer onder moslims. Volgens hem zijn moslims verantwoordelijk voor het grootste deel van de misdaad. In Kopenhagen, zegt hij, wordt 80 procent van de misdrijven gepleegd door immigranten, de meesten moslims. "In Nederland is dat hetzelfde." In Denemarken zou 70 procent van de gedetineerden een moslimachtergrond hebben. "In Nederland is dat helaas niet veel anders."

Wilders heeft 'een heel duidelijke boodschap' voor de moslims in Europa. "Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen. Maar zo niet, als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen. Het is een rode lijn: als je die overschrijdt, sturen we je dezelfde dag terug."

Op de herhaalde vraag van de interviewer hoeveel van de moslims in Europa de door Wilders geschetste problemen vertegenwoordigen, zegt hij: 'Miljoenen. Tientallen miljoenen.' Later heeft hij het over 'miljoenen nu' die misdrijven plegen en 'de sharia en het kalifaat' willen. "En helaas zal dat toenemen als we de immigratie niet stoppen en niet optreden tegen mensen die tegen onze vrije samenleving zijn en zich niet aan onze waarden en de wet houden."
Wilders: criminele moslims moeten weg:-miljoenen-moslims-moeten-weg.html

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2009 14:46:56 ]
pi_70025444
Wat wil Ome Wilders doen aan de autochtone moslims?
  maandag 15 juni 2009 @ 14:42:52 #3
8875 Mdk
Smart-ass
pi_70025456
Dit is al besproken in een hele hoop andere topics. Deze kan dus best weg lijkt me.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_70025541
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:42 schreef Triggershot het volgende:
Wat wil Ome Wilders doen aan de autochtone moslims?
Die mogen blijven ...
Ik ben een pure Turk.
pi_70025553
Wilders baseert dit op de gedachte dat die moslims hier niet horen. Iemand die hier hoort stuur je immers niet terug. Los van dat hij enkel "criminele" moslims terug wil sturen, accepteert hij dus de gedachte die daaraan ten grondslag ligt. Dat is nog bezwaarlijker dan deze suggestie. Vandaag zijn het de "criminelen", morgen wordt die groep opgerekt.

Verder staat er niet op de voorhoofd van iemand dat die persoon een moslim is. Wilders gebruikt hier de verzamelnaam "moslim" om bepaalde bevolkingsgroepen aan te kunnen pakken. Deze verzamelnaam gebruikt hij om geen racist genoemd te worden, moslims zijn namelijk geen ras. Hij zal echter geen autochtone moslims (kunnen) terugsturen, waardoor hij zich effectief vooral op Marokkanen en Turken zal richten.

Verder zet hij zich wel erg in een bepaalde hoek met uitspraken als "miljoenen, tientallen miljoenen". (Volgens Wikipedia zijn er 16 miljoen moslims in de EU, hoe hij aan tientallen miljoenen wil komen is een andere vraag)
  maandag 15 juni 2009 @ 14:47:17 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_70025585
En hoe zit het met bijvoorbeeld criminele Polen? Mogen die wel blijven?
pi_70025591
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:42 schreef Mdk het volgende:
Dit is al besproken in een hele hoop andere topics. Deze kan dus best weg lijkt me.
Ik denk niet dat dit voldoende besproken kan worden, misschien moet je de discussie niet meteen monddood maken als er vraag naar is. Anders zal het topic vanzelf wel zakken.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 14:47:30 #8
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_70025594
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:42 schreef Mdk het volgende:
Net als criminele moslims.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_70025635
Lol @ Avatar
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
  maandag 15 juni 2009 @ 14:48:58 #10
8875 Mdk
Smart-ass
pi_70025643
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit voldoende besproken kan worden, misschien moet je de discussie niet meteen monddood maken als er vraag naar is. Anders zal het topic vanzelf wel zakken.
Nouja, om nou 4 topics met dezelfde discussie (in nieuws en pol) te hebben is nogal nutteloos toch?
Dat is niet zozeer monddood maken, dat gaat meer om het praktische nut er van.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_70025723
Gewoon alle criminelen weg, inclusief Nederlanders zelf. De vraag is, waar stuur je ze heen?
Ik snap namelijk nog steeds niet waarom moslims wel teruggestuurd kunnen worden en Nederlanders niet. (Als het om autochtonen gaat).
Ik ben een pure Turk.
pi_70025816
Maar je mag niet analogieën trekken met bepaalde ontwikkelingen uit de jaren '30 hoor. Nee dat is demoniseren.

Je mag wel moslims uitmaken voor fascisten, dat mag dan weer wel.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 14:54:08 #13
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_70025823
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gewoon alle criminelen weg, inclusief Nederlanders zelf. De vraag is, waar stuur je ze heen?
Ik snap namelijk nog steeds niet waarom moslims wel teruggestuurd kunnen worden en Nederlanders niet. (Als het om autochtonen gaat).
Omdat Nederland van Nederlanders is en niet van moslims?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_70025871
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:54 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ook van de 12.000 Nederlanders die in 2007 moslim zijn geworden, niet?
pi_70025951
quote:

[..]

Ja, maar ik heb het over mensen die hier geboren zijn en waarvan de ouders in een ander land zijn geboren.
Dan is mijn vraag: als jij een Nederlander bent, wat heb jij meer voor Nederland betekent dan ik.
Niets toch, dus waarom zou ik als (autochtone) moslim wel weg moeten en jij niet
Ik ben een pure Turk.
pi_70025960
Oneens met Wilders' oplossing. Ik pleit voor het collectief herhersenspoelen van de moslims tot oppassende liberale VVD-stemmende Verlichtingsaanhangers, ipv de achterlijke geloofsfanaten die ze nu zijn.
pi_70026018
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
Oneens met Wilders' oplossing. Ik pleit voor het collectief herhersenspoelen van de moslims tot oppassende liberale VVD-stemmende Verlichtingsaanhangers, ipv de achterlijke geloofsfanaten die ze nu zijn.
Dan heb je zowat niets meer om over te klagen, zou hij dat leuk vinden?
Ik ben een pure Turk.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:00:38 #18
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_70026058
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Omdat wij hier de bak in mogen! Als een buitenlander hier enkel komt om te ouwehoeren, laat hem dan maar z'n biezen pakken en terug naar z'n landje gaan.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
pi_70026098
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
pi_70026108
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Machiavelli. het volgende:

[..]

Omdat wij hier de bak in mogen! Als een buitenlander hier enkel komt om te ouwehoeren, laat hem dan maar z'n biezen pakken en terug naar z'n landje gaan.
Alleen niet islamitische Nederlanders mogen ouwehoeren?
pi_70026118
quote:

[..]

quote:

[..]

Dit bedoel ik nou met de gedachte erachter.
pi_70026139
quote:

[..]

Prima, ben ik wel voor, laat me eerst allemaal zwart geld sluizen naar het buitenland, stuur me dan maar als 'straf' terug.
  Donald Duck held maandag 15 juni 2009 @ 15:03:23 #23
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70026164
Die massale import van allochtonen is de grootste fout uit de moderne geschiedenis van West-Europa.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_70026194
- edit : ga weg -

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2009 15:04:55 ]
pi_70026197
Het zal niet lang meer duren eer Wilders dit ook gaat beamen:

Als een moslimvrouw een hoofddoek draagt, die tekent feitelijk een terugkeercontract.' (Filip Dewinter, 2004)

Aangezien hij elke maand een stapje verder gaat om in het nieuws te komen.
Helaas is er nu de Mexaanse Griep en Iran, maar toch probeert hij het en het lukt hem. Knap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')