Wilders: criminele moslims moeten weg:-miljoenen-moslims-moeten-weg.htmlquote:Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om 'miljoenen, tientallen miljoenen' mensen. PVV-leider Wilders heeft dit zaterdag gezegd in een interview voor de Deense televisie.
"Een enorm aantal moslims wil een andere samenleving dan de democratie die we nu hebben", aldus Wilders. "Het is nog een minderheid, maar zodra ze sterker worden, zullen ze van toon veranderen en zal het te laat zijn om terug te vechten." Volgens Wilders is het 'een paar minuten voor twaalf' en kan er niet langer worden gewacht met maatregelen.
In het interview schetst Wilders dat de Europese beschaving wordt bedreigd door massale immigratie uit moslimlanden en een hoog geboortecijfer onder moslims. Volgens hem zijn moslims verantwoordelijk voor het grootste deel van de misdaad. In Kopenhagen, zegt hij, wordt 80 procent van de misdrijven gepleegd door immigranten, de meesten moslims. "In Nederland is dat hetzelfde." In Denemarken zou 70 procent van de gedetineerden een moslimachtergrond hebben. "In Nederland is dat helaas niet veel anders."
Wilders heeft 'een heel duidelijke boodschap' voor de moslims in Europa. "Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen. Maar zo niet, als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen. Het is een rode lijn: als je die overschrijdt, sturen we je dezelfde dag terug."
Op de herhaalde vraag van de interviewer hoeveel van de moslims in Europa de door Wilders geschetste problemen vertegenwoordigen, zegt hij: 'Miljoenen. Tientallen miljoenen.' Later heeft hij het over 'miljoenen nu' die misdrijven plegen en 'de sharia en het kalifaat' willen. "En helaas zal dat toenemen als we de immigratie niet stoppen en niet optreden tegen mensen die tegen onze vrije samenleving zijn en zich niet aan onze waarden en de wet houden."
Die mogen blijven ...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:42 schreef Triggershot het volgende:
Wat wil Ome Wilders doen aan de autochtone moslims?
Ik denk niet dat dit voldoende besproken kan worden, misschien moet je de discussie niet meteen monddood maken als er vraag naar is. Anders zal het topic vanzelf wel zakken.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:42 schreef Mdk het volgende:
Dit is al besproken in een hele hoop andere topics. Deze kan dus best weg lijkt me.
Net als criminele moslims.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:42 schreef Mdk het volgende:
Dit is al besproken in een hele hoop andere topics. Deze kan dus best weg lijkt me.
Nouja, om nou 4 topics met dezelfde discussie (in nieuws en pol) te hebben is nogal nutteloos toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit voldoende besproken kan worden, misschien moet je de discussie niet meteen monddood maken als er vraag naar is. Anders zal het topic vanzelf wel zakken.
Omdat Nederland van Nederlanders is en niet van moslims?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gewoon alle criminelen weg, inclusief Nederlanders zelf. De vraag is, waar stuur je ze heen?
Ik snap namelijk nog steeds niet waarom moslims wel teruggestuurd kunnen worden en Nederlanders niet. (Als het om autochtonen gaat).
Ook van de 12.000 Nederlanders die in 2007 moslim zijn geworden, niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat Nederland van Nederlanders is en niet van moslims?
Ja, maar ik heb het over mensen die hier geboren zijn en waarvan de ouders in een ander land zijn geboren.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan heb je zowat niets meer om over te klagen, zou hij dat leuk vinden?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
Oneens met Wilders' oplossing. Ik pleit voor het collectief herhersenspoelen van de moslims tot oppassende liberale VVD-stemmende Verlichtingsaanhangers, ipv de achterlijke geloofsfanaten die ze nu zijn.
Omdat wij hier de bak in mogen!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gewoon alle criminelen weg, inclusief Nederlanders zelf. De vraag is, waar stuur je ze heen?
Ik snap namelijk nog steeds niet waarom moslims wel teruggestuurd kunnen worden en Nederlanders niet. (Als het om autochtonen gaat).
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
Oneens met Wilders' oplossing. Ik pleit voor het collectief herhersenspoelen van de moslims tot oppassende liberale VVD-stemmende Verlichtingsaanhangers, ipv de achterlijke geloofsfanaten die ze nu zijn.
Alleen niet islamitische Nederlanders mogen ouwehoeren?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Omdat wij hier de bak in mogen!Als een buitenlander hier enkel komt om te ouwehoeren, laat hem dan maar z'n biezen pakken en terug naar z'n landje gaan.
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou met de gedachte erachter.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Omdat wij hier de bak in mogen!Als een buitenlander hier enkel komt om te ouwehoeren, laat hem dan maar z'n biezen pakken en terug naar z'n landje gaan.
Prima, ben ik wel voor, laat me eerst allemaal zwart geld sluizen naar het buitenland, stuur me dan maar als 'straf' terug.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |