Iedereen.quote:
Muziekje aanzetten, msn uit, alle andere dingen niet aankomen en op bed gaan liggen en leren. Werkt voor mij.quote:
Dit is wel een goede tip, ware het niet dat ik kilometers van mijn school verwijderd ben..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:56 schreef TNA het volgende:
Ga ergens zitten waar je weinig anders kunt doen, zoals in de UB.
Het lijkt me de reis wel waard als je daarna goed kunt werken.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is wel een goede tip, ware het niet dat ik kilometers van mijn school verwijderd ben..
Het enige probleem is dat ik veel verslagen moet maken, waarbij internet vereist is...quote:
3 uur heen en 3 uur terug in de trein: DAT lijkt me pas zonde van mijn tijd. Kan ik nog beter 4 uur SOG hebben en dan alsnog aan de slag..quote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Het lijkt me de reis wel waard als je daarna goed kunt werken.
Jezus, je opleiding ligt op drie uur reizen, wtf?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
3 uur heen en 3 uur terug in de trein: DAT lijkt me pas zonde van mijn tijd. Kan ik nog beter 4 uur SOG hebben en dan alsnog aan de slag..
Ik heb studievertraging en ondertussen gewoon een baan aan een hele andere kant van Nederlandquote:Op maandag 15 juni 2009 14:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Jezus, je opleiding ligt op drie uur reizen, wtf?Weleens aan gedacht om uh... in de buurt te gaan wonen?
Leren in de trein is ook best prima. Stiltecoupé, boek erbij, en leren maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
3 uur heen en 3 uur terug in de trein: DAT lijkt me pas zonde van mijn tijd. Kan ik nog beter 4 uur SOG hebben en dan alsnog aan de slag..
In mijn geval moet ik dan een laptop hebben waarbij deze het kan doen zonder stekker in het stopcontact en daar beschik ik helaas niet overquote:Op maandag 15 juni 2009 14:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Leren in de trein is ook best prima. Stiltecoupé, boek erbij, en leren maar.
Werkt het beste buiten de spits natuurlijk, dan is het rustiger.
Nijnsje tochquote:Op maandag 15 juni 2009 14:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb studievertraging en ondertussen gewoon een baan aan een hele andere kant van Nederlandheb lang genoeg in de buurt van school gewoond maar het is nu dus niet meer zo aantrekkelijk om op school te gaan zitten werken
Ga eens aan de slag jij!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
In mijn geval moet ik dan een laptop hebben waarbij deze het kan doen zonder stekker in het stopcontact en daar beschik ik helaas niet over
Lieve users: geef mij hier een schop onder mijn hol om aan de slag te gaan! (niet te hard graag!)
* Desunoto schoptquote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef Nijns het volgende:
Lieve users: geef mij hier een schop onder mijn hol om aan de slag te gaan! (niet te hard graag!)
Belsquote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nijnsje toch
Is er niemand bij je in de buurt die op dezelfde school zit? Kan je daarmee samenwerken misschien.
Je zou natuurlijk een oproepje ergens op school ophange/posten met de vraag of er een of ander studiegroepje op te richten is in jouw omgeving. Of mensen daar wat voor voelen enzoquote:Op maandag 15 juni 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bels
Nope, ik heb geen vrienden: weet je toch?
Ja, met een foto erbij zeker?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk een oproepje ergens op school ophange/posten met de vraag of er een of ander studiegroepje op te richten is in jouw omgeving. Of mensen daar wat voor voelen enzo
Voor de rest alles goed lieverd?
Zo hik ik nu al1,5 jaar tegen mijn scriptie aanquote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef Re het volgende:
ik dacht eerst dat je vroeg of er iemand ontwijkend gedrag had gestudeerd...
maar ik ken het wel van vroeger hoor, alles last minute en dat ging meestal wel goed
Zo'n ding schrijf je in 2 weken.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zo hik ik nu al1,5 jaar tegen mijn scriptie aan
Maar ik ga het halen dit jaar!
I know, maar dan moet je het wel doenquote:
en een jaar korter leeft door de stress die het je vooraf heeft opgeleverd.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Wat pas echt een lekker gevoel geeft (ik heb het vandaag weer mogen ervaren) is dat wanneer je het leren voor een tentamen echt zo vaak hebt uitgesteld dat je pas om 01:00 uur 's nachts de avond ervoor je boek open hebt weten te slaan. Dan nog eventjes de volgende ochtend in je boek kijken, oh nee, TV lekker nieuws kijken, Fokken e.d. trein pakken tentamen maken.
1 week later het resultaat: precies een 55!
Dat gevoel dat je door MINIMALE / GEEN inspanning tóch nét die voldoende binnentakelt...heerlijk!
Het gevoel dat je krijgt wanneer je een tentamen maakt en iedere vraag met gemak weet te beantwoorden (omdat je goed hebt geleerd) is beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Dat gevoel dat je door MINIMALE / GEEN inspanning tóch nét die voldoende binnentakelt...heerlijk!
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef Pikhoofd het volgende:
Raad eens waarom ik dit topic lees. Juist. SOG.
Haha. Herkenbaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef zquing het volgende:
een betere leeromgeving begint bij jezelf, lees dit topic eens door
Mag ik een ban
Het is geen middelbare school meer, je leert voor JEZELF. Alle kennis die je op doet kun je als je klaar bent (als het goed is) toepassen. En je zult het nodig hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Wat pas echt een lekker gevoel geeft (ik heb het vandaag weer mogen ervaren) is dat wanneer je het leren voor een tentamen echt zo vaak hebt uitgesteld dat je pas om 01:00 uur 's nachts de avond ervoor je boek open hebt weten te slaan. Dan nog eventjes de volgende ochtend in je boek kijken, oh nee, TV lekker nieuws kijken, Fokken e.d. trein pakken tentamen maken.
1 week later het resultaat: precies een 55!
Maar ik heb linuxquote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Florian_ het volgende:
Oh, je kunt ook bepaalde websites blokkeren. Dat doe je als volgt:
--> Deze Computer
--> System (C:)
--> Windows
--> System32 --> Drivers --> etc --> hosts (openen in kladblok)
Dan kun je onderaan urls typen van websites die je wilt blokkeren (en als je ze weghaalt doen ze het weer)
Bijvoorbeeld:
127.0.0.1 www.forum.fok.nl
127.0.0.1 nu.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |