Nee, maakt geen zak uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef SamanthaB het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar wat heeft er mee te maken dat er geen boni in de buurt is. Moet het in dezelfde gemeente zijn ?
Jaaahaaa, maar de aanbieding van de AH is 2+1 gratis. Dan kan je er niet twee meenemen wat dan geldt de actie niet. Lees nou toch eens even goedquote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik moet weten of die kwarktaart goedkoper is .....
[..]
En als je er 2 neemt ben je toch goedkoper uit?
o, nu snap ik jequote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef SamanthaB het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar wat heeft er mee te maken dat er geen boni in de buurt is. Moet het in dezelfde gemeente zijn ?
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Jaaahaaa, maar de aanbieding van de AH is 2+1 gratis. Dan kan je er niet twee meenemen wat dan geldt de actie niet. Lees nou toch eens even goed
quote:quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef Christiaan het volgende:
Geldt dit nou alleen voor de bonusartikelen of voor het hele assortiment?
Die in de FOLDER staan.quote:
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef SamanthaB het volgende:
Als ik het wil controleren in de winkel bij zo'n scanner he, scant hij dan ook de Bonusprijs ?
Ja hij scant de bonusprijs en de prijs zonder bonusquote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef SamanthaB het volgende:
Als ik het wil controleren in de winkel bij zo'n scanner he, scant hij dan ook de Bonusprijs ?
Voor de volledigheid dan nog maar een keer:quote:Op maandag 15 juni 2009 15:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
En waar een ROOD ACTIE PRIJS GARANTIE PORTOMONNEE staat.
Ja en bij de kassa doen ze het vervolgens handmatig intikken.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef SamanthaB het volgende:
Ja echt ?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja en bij de kassa doen ze het vervolgens handmatig intikken.
quote uit vorig topic:quote:
quote:9.45 AH NR 4:: Cola scande niet bij de kassa(waren de prijzen aan het veranderen?), kassamiep moest de prijs intikken en dat werd 4.39.
Wasmiddelen?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Albert Heijn nu eens humor zou hebben, een balletje opgooien met de Boni, die schrijft een vautje in haar folder (kassprijs is immers bindend), en een paar honderd Nederlanders kan wasmiddelen genoeg voor 5 jaar afrekenen.
Zou geen goede reclame zijn voor hunquote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Albert Heijn nu eens humor zou hebben, een balletje opgooien met de Boni, die schrijft een vautje in haar folder (kassprijs is immers bindend), en een paar honderd Nederlanders kan wasmiddelen genoeg voor 5 jaar afrekenen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:51 schreef MaddoxX het volgende:
Wachten op een andere bonus dan maarAlle prijzen zijn volgens mij alweer aangepast
Zou je trouwens ook winkels uit andere landen mogen pakkener staat nergens in de voorwaarden dat dit alleen binnen NL geldt toch ? Want dan kan het nog eens leuk gaan worden
Anders hack je toch gewoon de database en verander je de prijzen!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef MaddoxX het volgende:
Colruyt ff doorspitten: http://www.colruyt.be/col(...)tfolder/folder_n.pdf
HAK + Dr. Oetker!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef MaddoxX het volgende:
Colruyt ff doorspitten: http://www.colruyt.be/col(...)tfolder/folder_n.pdf
Staat toch nergens dat het een winkel moet zijn uit Nederland, of wel? Zonee, dan kunnen we deze wel gebruikenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Maar meneer, de Cola is in Frankrijk veel goedkoper!
Vergeet de fee niet voor het omwisselenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:08 schreef TNA het volgende:
Godverdomme, de volgende stap is zeker wisselkoersen van andere valuta berekenen?
Volgens de wisselkoers van 12.38 uur is dit pak Cola 3,58 roepie goedkoper!!
Zie jij iets in de voorwaarden van dat het grensgebonden etc is ? ik nietquote:
Vanaf volgende week waarschijnlijke welquote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Zie jij iets in de voorwaarden van dat het grensgebonden etc is ? ik niet
Axe alleen bij XL..quote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef appelsjap het volgende:
Ik ben net dus geweest, Coca Cola prijzen waren aangepastAXE kon ik uberhaupt niet vinden, maar het is dan ook eenkleine AH.
Boni voor de honderste keer.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef Noshiba het volgende:
Tvp, veelste laat volgens mij maar oke!
Bij welke winkel is de cola in de aanbieding voor een prijs lager dan bij de ah?
Was bij Boniquote:
Staan nog genoeg stapels met Cola in de AH, dus dit slaat nergens op.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef henkde_j het volgende:
Waarom niet een paar flessen cola zodat ook anderen nog cola kunnen halen
WIe gaat het proberen??quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Fosfolipide het volgende:
Weet iemand hoe duur 1 zo'n Bistro pak is bij de AH?
Bij http://www.edeka.de/EDEKA(...)ettel/angebote25.pdf
0,88 cent (32% korting) per stuk.
Nergens in de regels staat dat het NIET mag gaan om een folder uit het buitenland. onderaan de folder staat de datum. T/m 20-06-2009
Als iemand het nou gaat proberen volgen wij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |