Wat een mega-faal.quote:
Het lettertype is te klein.quote:
Homoverhalen, ik zie het nu pasquote:
x3quote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik steun sjimz in de Friends-discussie.
Generaliserenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
x3
Friends, daar kijken dezelfde types naar die de Lama's ook helemaal te gek vinden.
Sjimz, geef Daggla even zijn account terug.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kleine mensen, kleine boodschappen?
Touché, Prosac.. Touché.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sjimz, geef Daggla even zijn account terug.
Inderdaad. Friendsquote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je met keitof achterlijk en dom bedoelt wel ja.
Er vanuit gaande dat de foto's in je fobo gelijkend zijn met jouw persoontje, kan ik bij deze stellen dat die persoon dit onjuist hadquote:Op maandag 15 juni 2009 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Friends is van al die comedy's nog wel de beste. Maar het niveau is niet hoogstaand nee.
Vroeger zei iemand wel eens tegen me dat ik zo op Ross lijkJippie.
Kleine mensen, grote boodschap.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef sjimz het volgende:
whehe.
Ga je even naar de wc, staat het ineens 3-3 ipv 3-1
Ging vooral om gedrag volgens mijquote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat de foto's in je fobo gelijkend zijn met jouw persoontje, kan ik bij deze stellen dat die persoon dit onjuist had
Ow en kunnen die Karel Anker toeters in Zuid-Afrika even stoppen met dat schijtirritante getoeter?!
Bij Bottom mag dat.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad. Friends
Sowieso, comedy's met een lachband
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef AryaMehr het volgende:
2 tot 3 miljoen mensen nu op de been in Teheran.
Truequote:
Wordt weer hele internationale heisa om gemaakt. Uitslag zal gewoon zijn zoals die nu is. Ahmedjinidad als president. Gewoon even paar weken die protesten neer slaan.quote:
Echt he. Als die Jan Roelfs zn mond houdt valt het helemaal op. Zou bijna het geluid uitzetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen ze ipv toeters geen aidsremmers uitdelen? Ik blij, zij blij, iedereen blij.
Jij neukt graag negers?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen ze ipv toeters geen aidsremmers uitdelen? Ik blij, zij blij, iedereen blij.
Hier ga je helemaal de mist in. De Lama's was kut met peren. Friends is meesterlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
x3
Friends, daar kijken dezelfde types naar die de Lama's ook helemaal te gek vinden.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
Wordt wel leuker naarmate de acteurs wat meer in hun rol groeien. Op een gegeven moment vallen de schrijvers een beetje weg. Dan wordt het wel leuker.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hier ga je helemaal de mist in. De Lama's was kut met peren. Friends is meesterlijk.
En als we het toch over comedies hebben: The Big Bang Theory!![]()
6 eps van 30 Rock gekeken tot nu toe. Wel vermakelijk, maar echt hilarisch vind ik het nog niet.
Penalty 90e minuut ookquote:Op maandag 15 juni 2009 17:56 schreef Prosac het volgende:
En daarom heb ik dus een hekel aan Brazilie.. zijn net Duitsers, slecht spelen en toch weer winnen.
Mijn broedersquote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef Superheld het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)Mastbos-onthoofd.ece
Ik wou hem niet maken, maar ik wou het je wel laten wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef toma het volgende:
Ik heb me overlaten halen
Volgend jaar moet ik er toch aan geloven.Geef er niet aan toe, dat is het begin van het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef toma het volgende:
Ik heb me overlaten halen
Volgend jaar moet ik er toch aan geloven.Ga maar naar HOOLSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:
Mijn 'date' van zaterdag werd gecanceled omdat op het laatste moment kaarten van Guus Meeuwis verkregen werden. Dat is pas erg. Dat Guus Meeuwis je owned.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef toma het volgende:
[..]ja ik weet het
Er gaan overigens wel 4 leuke vrijgezelle dames mee
Dan doe ik t daar maar voor
Ik hoor geen zachte 'G'...quote:
Dat is klote.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Mijn 'date' van zaterdag werd gecanceled omdat op het laatste moment kaarten van Guus Meeuwis verkregen werden. Dat is pas erg. Dat Guus Meeuwis je owned.
[..]
Nee gelukkig niet nee. Ik praat zelf al veuls te veul mee unne zaachte Geej.quote:Ik hoor geen zachte 'G'...
He maatquote:
Joa zeetie..!!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef toma het volgende:
Nee gelukkig niet nee. Ik praat zelf al veuls te veul mee unne zaachte Geej.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elft_arrestatie.html
Schietpartij Chopinlaan Delft + Arrestatie
Gek met shotgun beschiet buurtbewoners met hagel. Pliesie doet arrestatie terwijl omstanders die gek proberen te lynchen.
Er gebeurt eigenlijk niet zoveel.
Haha, op Youtube staat een filmpje met Spaans commentaar. Erg mooi om te horen, zeker omdat er een Spanjaard op 1 lag.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_lorenzo_motogp.html
Dat was wel echt supertof. Valentino![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |