Dat had ik dus laatst reed op een vriend zijn fiets even snel naar huis om wat op te halen, rij ik zo'n straatje uit de weg op, wil ik remmen had die dus handremquote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fiets met terugtrap-rem. Ik zou doodgaan met een handrem denk ik
.
Geen Stijl lezer.quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van de EO al gezien?.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
op an iemand die homo is:')
Zie google balk
Het zijn de vrienden van SCHtjehhh, vrienden van SCHtjehhhh!quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit is echt zo'n ongekende epic internet-fail...
Ach, we hebben al zoveel epic fail plaatjes van jullie.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:40 schreef Kopbal het volgende:
Even op Feyenoord.netwerk posten, uiteraard.
Hij was erg tof. Sowieso waren die eps met Salma Hayek ook supertofquote:Op maandag 15 juni 2009 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hahahaha, das echt een geweldige EP.
Is het heel raar als ik niets zie?quote:
Haar aftocht is ook wel grappig.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij was erg tof. Sowieso waren die eps met Salma Hayek ook supertof.
Ik moet er nu nog 5 ofzo.
Ja, echtquote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik meen het echt he, die mensen van Animal Liberation Front (ALF) of groeperingen van die aard, die moeten ze nog harder aanpakken dan terroristen. Want wat mij betreft doen ze er niet voor onder. Wat een dwazen zijn dat zeg.
Klopt ja, David Schwimmer was ook tofquote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Haar aftocht is ook wel grappig.
Sowieso leuk al die cameo's van bekende mensen. Oprah, de Friends cast en nog echt tig oude bekenden.
Inde laatste paar EPs komt Alan Alda (MASH) zelfs voorbij.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt ja, David Schwimmer was ook tof!
David Schwimmer en tof in een zin kan niet, tenzij er niet voor tof staat.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt ja, David Schwimmer was ook tof!
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
David Schwimmer en tof in een zin kan niet, tenzij er niet voor tof staat.
Dat zegt genoeg over Friends.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond Ross misschien wel de tofste character van Friends.
Ik heb een boek met die titel! Even kijken; oja, geschreven door Tong80 en sjimz, mede mogelijk gemaakt door FOK!.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je met keitof achterlijk en dom bedoelt wel ja.
Niemand gaat je er in ieder geval van beschuldigen dat je mij met jouw account hebt laten posten.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb een boek met die titel! Even kijken; oja, geschreven door Tong80 en sjimz, mede mogelijk gemaakt door FOK!.
Eens.quote:
Je bent 10 punten op mijn coolheidsmeter gezakt Sjimz.. hoe kan je Friends nou niet tof vinden?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je met keitof achterlijk en dom bedoelt wel ja.
Wat? Dat het 1-1 staat?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef dndiek het volgende:
Daar gaan we weer op de Confederations Cup
Sta ik onderhand al in de min?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je bent 10 punten op mijn coolheidsmeter gezakt Sjimz.. hoe kan je Friends nou niet tof vinden?
Echt een serie die je 100x achter elkaar kan zien en leuk blijven vinden.
Ik heb serieus een keer meegemaakt dat ik op volle snelheid door een steegje fietste en allebei m'n handremmen knapten waardoor ik niet kon stoppen. Lag bijna onder een auto.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fiets met terugtrap-rem. Ik zou doodgaan met een handrem denk ik
.
Hoe duur is zo'n tang dan, Daggla?
Kleine mensen, kleine boodschappen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sta ik onderhand al in de min?
Maar goed, ik ga even boodschapjes doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |